Қажымұқан Мұратхан Тәнекеев
Қажымұқан Мұратхан Тәнекеев
Әдебиеттік оқу
Сабақтың мақсаты: 1. Алып Қажымұқан палуан өмірімен таныстыру, түсініп оқып, жүйелеп айтуға үйрету.
2. Есте сақтау, мәдениетті жүйелі сөйлей білу, өз ойын тұжырымдап, салыстыра білуге баулу.
3. Спорт түрлерімен шұғылданатын, шыныққан азамат тәрбиелеу
Сабақтың түрі: топтық жұмыс.
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, баяндау, әңгімелеу.
Көрнекілігі: автордың портреті, сызбалар.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру:
Психологиялық дайындық
Музыкамен қимыл қозғалыстар жасау.
Топқа бөлу: Батырлардың атымен.
1 - топ: Әлия
2 - топ: Мәншүк
3 - топ: Бауыржан
4 - топ: Нұркен
Үй тапсырмасын сұрау:
Микрофон әдісі арқылы:
- Әңгімені кім айтып отыр?
- Комбаттың келген жауынгерлерге неге көңілі толмады?
- Мойсеевтің райынан қайтуына не себеп болды?
- Әлияны ол қайда жұмсады?
- Ол барды ма?
- Неге бармады?
Үй тапсырмасын пысықтау:
Ассоциация құру:
Әлия Молдағұлова кім?
↓
Батыр
Мерген
қайсар
ана
Мақсат қою кезеңі:
1. Сабақтың мақсатын, тақырыбын хабарлау. М. Тәнекеев. Қажымұқан
2. Видеоролик
Қажымұқан туралы 2 класта қандай тақырып өттік? («Алып бала» авторы Қалмақан Әбдіқадыров) Ол қандай ерлік көрсетті?
Жаңа сабақ:
А) автор туралы мәлімет.
Б) мәтінмен жұмыс
а) тізбектеп оқыту
ә) сөздікпен жұмыс
б) топтық жұмыс
1 - топ: Мәтінде Қажымұқан қалай сипатталады?
2 - топ: Нұрлы мен Қажымұқанды салыстырып Т - кестесін құр.
3 - топ: Мәтіннің әр бөлігіне ат қой.
4 - топ: Сурет бойынша жұмыс. Оқулықтың 109 бетіндегі суреті бойынша әңгіме құрап айт.
Әр топ басбармақ әдісі арқылы бағалайды.
Б) Жеке оқушымен жұмыс:
Қабілетті оқушыға тапсырма:
- Қажымұқан туралы деректеме.
Қажымұқан
↓
1871ж дүниеге келді
балуан
18 медаль иегері
1948ж қайтыс болды
Үлгерімі төмен оқушыға тапсырма:
Мәтіннен балуандардың күресі туралы жазылған жерін тауып оқы.
Сабақты бекіту
Синквейн әдісі «5 - жолды өлең құру»арқылы:
1. Қажымұқан. (зат есім)
2. Мықты, батыл (сын есім)
3. Шықты, күресті, жеңді. (етістік)
4. Мұқан туған еліне оралды. (төрт сөзден құралатын сөйлем)
5. Балуан. (мағыналы сөз)
Үйге тапсырма беру кезеңі:
Түсініп оқу, мазмұнын айту.
Бағалау. Оқушының белсенділігіне, жауап бергеніне қарай бағалау
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қаласы
Аягөз аудандық білім бөлімінің
«№4 аралас жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Рахметтоллаева Шырын Оралғазыевна
Әдебиеттік оқу
Сабақтың мақсаты: 1. Алып Қажымұқан палуан өмірімен таныстыру, түсініп оқып, жүйелеп айтуға үйрету.
2. Есте сақтау, мәдениетті жүйелі сөйлей білу, өз ойын тұжырымдап, салыстыра білуге баулу.
3. Спорт түрлерімен шұғылданатын, шыныққан азамат тәрбиелеу
Сабақтың түрі: топтық жұмыс.
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, баяндау, әңгімелеу.
Көрнекілігі: автордың портреті, сызбалар.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру:
Психологиялық дайындық
Музыкамен қимыл қозғалыстар жасау.
Топқа бөлу: Батырлардың атымен.
1 - топ: Әлия
2 - топ: Мәншүк
3 - топ: Бауыржан
4 - топ: Нұркен
Үй тапсырмасын сұрау:
Микрофон әдісі арқылы:
- Әңгімені кім айтып отыр?
- Комбаттың келген жауынгерлерге неге көңілі толмады?
- Мойсеевтің райынан қайтуына не себеп болды?
- Әлияны ол қайда жұмсады?
- Ол барды ма?
- Неге бармады?
Үй тапсырмасын пысықтау:
Ассоциация құру:
Әлия Молдағұлова кім?
↓
Батыр
Мерген
қайсар
ана
Мақсат қою кезеңі:
1. Сабақтың мақсатын, тақырыбын хабарлау. М. Тәнекеев. Қажымұқан
2. Видеоролик
Қажымұқан туралы 2 класта қандай тақырып өттік? («Алып бала» авторы Қалмақан Әбдіқадыров) Ол қандай ерлік көрсетті?
Жаңа сабақ:
А) автор туралы мәлімет.
Б) мәтінмен жұмыс
а) тізбектеп оқыту
ә) сөздікпен жұмыс
б) топтық жұмыс
1 - топ: Мәтінде Қажымұқан қалай сипатталады?
2 - топ: Нұрлы мен Қажымұқанды салыстырып Т - кестесін құр.
3 - топ: Мәтіннің әр бөлігіне ат қой.
4 - топ: Сурет бойынша жұмыс. Оқулықтың 109 бетіндегі суреті бойынша әңгіме құрап айт.
Әр топ басбармақ әдісі арқылы бағалайды.
Б) Жеке оқушымен жұмыс:
Қабілетті оқушыға тапсырма:
- Қажымұқан туралы деректеме.
Қажымұқан
↓
1871ж дүниеге келді
балуан
18 медаль иегері
1948ж қайтыс болды
Үлгерімі төмен оқушыға тапсырма:
Мәтіннен балуандардың күресі туралы жазылған жерін тауып оқы.
Сабақты бекіту
Синквейн әдісі «5 - жолды өлең құру»арқылы:
1. Қажымұқан. (зат есім)
2. Мықты, батыл (сын есім)
3. Шықты, күресті, жеңді. (етістік)
4. Мұқан туған еліне оралды. (төрт сөзден құралатын сөйлем)
5. Балуан. (мағыналы сөз)
Үйге тапсырма беру кезеңі:
Түсініп оқу, мазмұнын айту.
Бағалау. Оқушының белсенділігіне, жауап бергеніне қарай бағалау
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қаласы
Аягөз аудандық білім бөлімінің
«№4 аралас жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Рахметтоллаева Шырын Оралғазыевна
Жаңалықтар
М. Тәнекеев. Қажымұқан
Алып Қажымұқан палуан өмірімен танысып, түсініп оқып, жүйелеп айтуға үйренеді; есте сақтау, мәдениетті жүйелі сөйлей білу, өз ойын тұжырымдап, салыстыра білуге; спорт түрлерімен шұғылданатын, шыныққан азамат тәрбиеленеді.
Қажымұқан Мұңайтпасұлы - Қазақ даласының батыры
Қазақ халқының тарихындағы тұңғыш кәсіпқой палуан — Қажымұқан Мұңайтпасов
Ғажайып адам
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділігі: Оқушыларға күш иесі Қажымұқан атамыз жайлы түсінік беру, оның өмірі, спорттағы жетістіктері туралы білімдерін кеңейту. Мәтіннің мазмұнын ашып түсіндіру.
Мұратхан Тәнекеевтің «Ғажайып адам» әңгімесі
Бастауыш сынып мұғалімі Арыстанбек Т. Б.
М. Тәнекеев. Қажымұқан
Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы, М. Жұмабаев атындағы орта мектептің бастауыш класс мұғалімі Турсынбекова Халида Хамитовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.