Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Өрнектер а+7, а - 7

15 ақпан 2017, Сәрсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика 1 - сынып
Тақырыбы: Өрнектер. а+7, а - 7
Мақсаты:
Білімділік: 7 санын қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру. Өткен сабақта алған білімдерін пысықтау. 7 саны туралы қосымша мәліметтер беру.
Тәрбиелігі: Ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, жылдамдыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушылардың білім - білік дағдыларын қалыптастыру. Есте сақтау қабілеттерін, қосу және азайту амалдарының өзара байланысы негізінде логикалық ойларын дамыту. Танымдық қабілеттерін арттыру.
Көрнекіліктер: Касса, кеспе сандар, слайд, смайлик, гүл.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдіс - тәсілдері: СТО стратегиясы, сұрақ - жауап, дамыта оқыту, ойын.

І. Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық:
Қайырлы таң, досым,
Қайырлы күн болсын.
Сейсенбінің күні,
Сәттілікке толсын.
Біздің алар бағамыз,
Кілең 5 - тік болсын.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
№4, 161 бет.
ІІІ. Жүгіртіп қайталау.
8 - 4
3+4
9 - 0
7+2
4+5
10 - 7
5 - 5
7+0

ІІІ. Негізгі бөлім
«Ой шақыру» стратегиясы
6 мен 8 сандары
Шақырды дос көршісін
Балақайлар табайық
Қонақ қай сан екенін?
Ж: 7
Жұмбақтың шешуін пайдалана отырып, жаңа сабақты түсіндіру (мұғалім).
• Жаңа сабаққа байланыстыра отырып, дамыту картасы бойынша жұмыс жүргізу.

Білемін:
1. 7 санының орнын
2. 7 санының құрамын

Білдім:
1. 7 санын қосу және азайту
Білгім келеді:
1. 7 санына қатысты мәліметтерді

Дәптермен жұмыс. Күннің жадын, тақырыпты жазу.
Каллиграфиялық жұмыс: 7 77 777
- Бұлар неше таңбалы сандар?
- 77 санын разрядқа жікте. 7онд. 7бірл.

(«Елдос пен Аяжан» мультсериалы кейіпкерлерінің тапсырмасын орындау арқылы жаңа мәліметтерді ала алатынын айту)
- Тапсырмалар құпия сандықшалар арқылы берілген. Тапсырманы орындасаң сандықша ашылып, киелі 7 саны туралы мәлімет ала аласыңдар.
Оқулықпен жұмыс:
1. Сандықша тапсырмасы:
№1. Кестелерді толтыр
а -------- 0 ----- 1 ------ 2 ------ 3
а+7 ---- 7 ------ 8 ------ 9 ------ 10

а ----- 10 ------ 9 ------- 8 ------- 7
а - 7 -- 3 ------- 2 ------- 1 -------- 0

- Қандай өрнек берілген? (әріпті)
- Өрнектерді қандай амалдармен орындадық? «қосу және азайту)
- Қосудың компоненттерін ата.
- Азайтудың компоненттерін ата.
Сандық ішінен шығатын мәлімет: 7 күн: дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі)

№3. Оқы. салыстыр. Есепті шығар. (Қысқаша шарты бойынша шығару, талдау). Мәтінді есепке айналдырып, оны шығар. (Тақтамен жұмыс)

а) Пломбир - 6 (дәптерге толық жаздыру)
Эскимо – 4?
Ш: 6+4=10
Ж: Барлығы 10 балмұздақ
Сөздік жұмыс:
- Пломбир – сүт, кілегей арқылы жасалатын балмұздақтың бір түрі.
- Эскимо – сырты шоколадпен қапталған, сүт кілегейінен жасалатын балмұздақ.
- Пломбир мен эскимо бір сөзбен қалай атауға болады? Балмұздақ
- Балмұздақ - мороженое - ice cream
- Балмұздақты қай мезгілде жеуге болмайды? Неліктен?

ә) Қайың – 4 (ауызша)
Қарағай – 6?
Ш: 4+6=10
Ж: Барлығы 10 ағаш өсіп тұр.
Сөздік жұмыс:
- Қайың мен қарағай ағаштары суыққа төзімді болып келеді.
- Бұлар көбіне Шығыс, Солтүстік Қазақстан аймақтарында көптеп кездеседі.
- Балалар, ал біздің қаламызда, мектеп ауласында өсетін қандай ағаштарды білесіңдер?
- Қарағаш, арша, терек, т. б.
- Ағаш - дерево - tree
- Ағаштар пайдалы ма? Неліктен?
Сандық мәліметі: 7 ата: әке, бала, немере, шөбере, шөпшек, немене, туажат
- Қазақта «Жеті атасын білмеген жетесіз» деген мақал бар.
- Кім өзінің 7 атасын жатқа біледі?
- Бәрекелді! Қане балалар барлығымыз бой сергітіп алайық.

Сергіту сәті (видео)
- Балалар, біздер қандай геометриялық фигураларды білеміз? Ата.
- Ұзындықтың өлшем бірлігі?
- Олай болса, келесі геометриялық тапсырмаға назар аударайық!
№4. Біреуінің ұзындығы 5 см, ал екіншісі одан 3 см қысқа екі кесінді сыз. (Өзіндік жұмыс)
Орындап болған оқушыға қосымша тапсырмалар беру
Сандық мәліметі: 7 қазына: ер жігіт, сұлу әйел, ақыл - білім, жүйрік ат, қыран бүркіт, жүйрік тазы, берен мылтық.

Шығармашылық тапсырма: Заңдылықты анықтап, жетпей тұрған санды жаз:
4 2 2
3 7 6? 4?
Сандық мәліметі: Қазақтың 7 кереметі:
1. Таңбалы тас суреттері
2. Алтын адам
3. Қазақтың киіз үйі
4. Домбыра
5. Яссауи кесенесі
6. Маңғыстау жерасты мешіті
7. Астана - Бәйтерек

ІІІ. Бекіту бөлімі: Кел, ойнайық! (Топтық жұмыс.)
- Балалар, қазір қай мезгіл? Көктем.
- Көктемде қандай өзгерістер болады?
- Олай болса, сендерге топтық тапсырма: Гүл күлтелеріне берілген сан шығатындай етіп санды өрнектер жазамыз.

ІҮ. Үй тапсырма. Бағалау. №2, 162 бет (түсіндіру).
Рефлекция.
1 795
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
1 - ден 10 - ға дейінгі сандар
1 - ден 10 - ға дейінгі сандар
Балаларды түрлі есеп шығара білуге үйрету, ойын арқылы есте сақтау қабілетін дамыту. Танымдық, шығармашылық, белсенділіктерін арттыру.
4 санын қосу және азайту
4 санын қосу және азайту
4 санын қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру. Кестелік қосу мен азайтуды орындауға машықтандыру. Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін, ауызша есептеу дағдыларын, ойын арқылы логикалық ой - өрісін дамыту.
Өрнектер а + 1, а + 8, а – 1, а – 8
Өрнектер а + 1, а + 8, а – 1, а – 8
Қызылорда қаласы, № 211 А. Байтұрсынов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Шамаханова Гүлфира Нұрсұлтанқызы
Өрнектер а+7, а-7
Өрнектер а+7, а-7
Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы, Ақшұқыр ауылы, М. Әбдіхалықов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Изтилеуова Айгул Жарылгаповна
7 санын қосу және азайту
7 санын қосу және азайту
Атырау облысы Индер ауданы М. Мөңкеұлы атындағы орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі Мырзахметова Қарлығаш
7 санын қосу және азайту
7 санын қосу және азайту
Батыс Қазақстан облысы, Шыңғырлау ауданы, Л. Қылышев атындағы Шилі орта жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Тукупова Кульпан Кобландиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×