Әдебиеттік оқу бойынша сабақтың жоспары 3 сынып
3 сыныптың Әдебиеттік оқу бойынша сабақтың жоспары
Сабақтың тақырыбы: Не үшін?
4 сабақ
Пәні: Әдебиеттік оқу.
Сабақтың мақсаты: а\Өлеңді дауыста, түсініп, мәнерлеп оқыту арқылы оқу дағдысын қалыптастыру.
ә\ Өз елін, жерін сүюге, құрметпен қарауға, тәрбиелеу.
б\ Оқушылардың сөздік қорын, тіл байлықтарын дамыта отырып, көркем сөйлеуге дағдыландырып жетілдіру.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, салауаттану.
Әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру.
Түрі: аралас
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасу, сабақ барысына зейіндерін аудару.
ІІ Жаңа сабаққа дайындық.
а) Сіздер қай елдің азаматысыздар
ә) Қазақстан азаматы екендеріңді немен дәлелдеуге болады?
б) Туған жеріміз туралы не білесіздер?
Сергіту сәті. Саусақ гимнастикасы «Саусақтар үйренді»
Маған саусақтарды алып жүру қиын.
Тура жол арқылы.
Оған алақанда тығылғысы келеді.
Мен оны қорқытамын, қорқытамын, мен оны ұялтамын, ұялтамын.
Саусақтар ұялып, үйреніп алды.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Кіріспе әңгіме. Қазақстан Республикасының әнұраны, ел таңбасы, туы туралы әңгімелету.
1. Туған ел туралы қандай өлең білесіңдер?
2. Сурет бойынша әңгімелеу?
а) Мәтінмен жұмыс.
1. Өлеңді мәнерлеп оқу.
2. Диалог түрінде оқу.
- Мәтінде не туралы айтылған?
- Адам айналасындағыларға қандай жақсылық жасай алады?
3. Диалогтің не екендігі туралы түсінік беру.
б) Ұйқасын тап:
Іздеп - іздеп не керек,
Таптым бір гүл к ----- т.
Гүл дегенім бірақта,
Болып шықты -----------.
Сергіту сәті «Қадамдар»
Балалар тұрады. Команда бойынша балалар «ұзын»дегенде ұзын, ал «қысқа» дегенде қысқа қадам жасайды.
IV. Сабақты бекіту.
1. Туған жерге арналған өлеңдер оқыту.
2. Бақытты өмір сүру үшін не істеуіміз керек?
V. Үйге тапсырма. Өлеңді жаттау.
VI. Бағалау.
Аманат қарау
Ұшқан ұя қарау
«Сіз», «Біз» деген – жылы сөз қарау
Өзін-өзі жеңген бала қарау
Оқымысты бала қарау
Алтыннан да ардақты қарау
Екі дос қарау
Менің атым Қожа қарау
Адамның бәрі бірдей неге ақылды емес? қарау
Жақсы мен жаман қарау
Ақыл мен Бақыт қарау
Ақ қыс қарау
Өтірік өрге баспайды қарау
Өзіңді тексер! қарау
Менің анам қарау
Шөптегі шық қандай болады қарау
Бүршік қарау
Құстардың ұя салуы қарау
Наурыз көже қарау
Бөлімді қайталау. Өзіңді тексер қарау
Ә. Ысқабай «Көктем қандай көрікті!» қарау
Абай. Жазғытұры қарау
Көктем қарау
Бөлімді қайталау. Өзіңді тексер қарау
Аюдың әулеті қарау
Аққала мен - ақ бала қарау
Құмдағы құпия қарау
Бозторғай – дала сәні қарау
Көшер кезде қарау
Дуадақ қарау
Өзен. Көл қарау
Тамсандырған дала қарау
Сабақтың тақырыбы: Не үшін?
4 сабақ
Пәні: Әдебиеттік оқу.
Сабақтың мақсаты: а\Өлеңді дауыста, түсініп, мәнерлеп оқыту арқылы оқу дағдысын қалыптастыру.
ә\ Өз елін, жерін сүюге, құрметпен қарауға, тәрбиелеу.
б\ Оқушылардың сөздік қорын, тіл байлықтарын дамыта отырып, көркем сөйлеуге дағдыландырып жетілдіру.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, салауаттану.
Әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру.
Түрі: аралас
Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасу, сабақ барысына зейіндерін аудару.
ІІ Жаңа сабаққа дайындық.
а) Сіздер қай елдің азаматысыздар
ә) Қазақстан азаматы екендеріңді немен дәлелдеуге болады?
б) Туған жеріміз туралы не білесіздер?
Сергіту сәті. Саусақ гимнастикасы «Саусақтар үйренді»
Маған саусақтарды алып жүру қиын.
Тура жол арқылы.
Оған алақанда тығылғысы келеді.
Мен оны қорқытамын, қорқытамын, мен оны ұялтамын, ұялтамын.
Саусақтар ұялып, үйреніп алды.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Кіріспе әңгіме. Қазақстан Республикасының әнұраны, ел таңбасы, туы туралы әңгімелету.
1. Туған ел туралы қандай өлең білесіңдер?
2. Сурет бойынша әңгімелеу?
а) Мәтінмен жұмыс.
1. Өлеңді мәнерлеп оқу.
2. Диалог түрінде оқу.
- Мәтінде не туралы айтылған?
- Адам айналасындағыларға қандай жақсылық жасай алады?
3. Диалогтің не екендігі туралы түсінік беру.
б) Ұйқасын тап:
Іздеп - іздеп не керек,
Таптым бір гүл к ----- т.
Гүл дегенім бірақта,
Болып шықты -----------.
Сергіту сәті «Қадамдар»
Балалар тұрады. Команда бойынша балалар «ұзын»дегенде ұзын, ал «қысқа» дегенде қысқа қадам жасайды.
IV. Сабақты бекіту.
1. Туған жерге арналған өлеңдер оқыту.
2. Бақытты өмір сүру үшін не істеуіміз керек?
V. Үйге тапсырма. Өлеңді жаттау.
VI. Бағалау.
Аманат қарау
Ұшқан ұя қарау
«Сіз», «Біз» деген – жылы сөз қарау
Өзін-өзі жеңген бала қарау
Оқымысты бала қарау
Алтыннан да ардақты қарау
Екі дос қарау
Менің атым Қожа қарау
Адамның бәрі бірдей неге ақылды емес? қарау
Жақсы мен жаман қарау
Ақыл мен Бақыт қарау
Ақ қыс қарау
Өтірік өрге баспайды қарау
Өзіңді тексер! қарау
Менің анам қарау
Шөптегі шық қандай болады қарау
Бүршік қарау
Құстардың ұя салуы қарау
Наурыз көже қарау
Бөлімді қайталау. Өзіңді тексер қарау
Ә. Ысқабай «Көктем қандай көрікті!» қарау
Абай. Жазғытұры қарау
Көктем қарау
Бөлімді қайталау. Өзіңді тексер қарау
Аюдың әулеті қарау
Аққала мен - ақ бала қарау
Құмдағы құпия қарау
Бозторғай – дала сәні қарау
Көшер кезде қарау
Дуадақ қарау
Өзен. Көл қарау
Тамсандырған дала қарау
Жаңалықтар
Туған өлкем
Білімділік мақсаты: оқушыларға өлеңді дауыстап, тісініп, мәнерлеп оқыту арқылы оқу дағдысын қалыптастыру.
Өзен. Көл
туған жерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру, құрметпен қарауға тәрбиелеу. сөздік қорын, тіл байлықтарын дамыта отырып, көркем сөйлеу дағдысын қалыптастыру.
Көктем
Оқушыларға мәтінді оқыта отырып, түсініп оқу дағдысын жетілдіру. Оқушылардың туған елін, жерін сүюге, табиғаттың әсемдігін суреттей білуге тәрбиелеу.
Шөптегі шық қандай болады
Көктем туралы ұғымдарын кеңейту, шығармашылық жұмысқа жетелей отырып, көркем сөйлей білуге үйрету.
«Сіз», «Біз» деген – жылы сөз
Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқуға, мазмұнын әңгімелей алуға үйрету, сыйластықтың адам өміріндегі маңызы туралы айту. Өз ойын айта білуге, қасындағыларға жанашырлық сезімдерін білдіруге, мәдениетті сөйлеуге тәрбиелеу.
Әдебиеттік оқудан күнделікті сабақ жоспары
Өлеңді мәнерлеп оқи отырып, әр түрлі жолдар арқылы жан – жақтағы елдермен байланысымыз туралы түсінік беру. Отанын сүюге, қорғауға, мақтан ете білуге тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.