«Сіз», «Біз» деген – жылы сөз
Сабақтың тақырыбы: «Сіз», «Біз» деген – жылы сөз.
8 сабақ
Пәні: Әдебиеттік оқу.
Уақыты:
Сабақтың мақсаты: а\Білімділігі: Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқуға, мазмұнын әңгімелей алуға үйрету, сыйластықтың адам өміріндегі маңызы туралы айту.
ә\Тәрбиелілігі: Өз ойын айта білуге, қасындағыларға жанашырлық сезімдерін білдіруге, мәдениетті сөйлеуге тәрбиелеу.
б\Дамытушылығы: Оқушылардың тілдік қорын молайту. Қолдың ұсақ моторикаларын дамыту.
Пән аралық байланыс: дүниетану, салауаттану.
Әдісі: түсіндіру, баяндау, сұрақ - жауап.
Түрі: аралас сабақ.
Көрнекілігі: Ө. Тұрманжановтың суреті, нақыл сөздер.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Өткен сабақты қайталау.
Сұрақ қою арқылы мазмұнын сұрау.
1. Қазақша жыл қайыру.
2. Салт - дәстүрлердің түрлерін атау.
3. Жеті аталарын атау.
Сергіту сәті. Саусақ ойындары «ҚАЙЫҚ»
Екі алақаныңыз қабырғаға қойылған және қосылған «ожау сияқты», үлкен саусақтарым алақанымда қысылған. Кішкентай қайық өзенде жүзіп келеді, қайық балаларды серуенге апарады.
ІІІ. Жаңа сабақ дайындық.
Сұрақтар:
1. Сыйластықты дегенді қалай түсінесіңдер?
2. Мәдениетті сөйлеудің түрлерін атандар?
IV. Жаңа сабақ.
1. Өлеңді оқып беру.
2. Іштей оқыту.
3. Сұрақ қою арқылы мазмұнын талдау.
а\Өлеңде не туралы айтылған?
ә\Ө. Тұрманжанов жастарға қандай өсиет айтқан? Өлеңнен тауып оқы.
б\Сыйластықтың арқасында адамзат қандай жетістіктерге жетеді?
в\Кімдерге жанашырлық сезімдеріңді білдіресің?
Сергіту сәті. Дидактикалық ойын «Меннен кейін қайтала».
V. Сабақты бекіту.
1. Нақыл сөздер
Аз жақсылық жасағанға да көп рақмет айту – парыз. (Ж. Баласағұн)
Адамға – адам, сөзге – сөз жарығын да, көлеңкесін де түсіріп тұрады.
(Ғ. Мүсірепов)
VI. Үйге тапсырма.
Мәнерлеп оқыту
Мазмұнын әңгімелеу.
VII. Бағалау.
Әдебиеттік оқу бойынша сабақтың жоспары 3 сынып толық нұсқасын қарау
8 сабақ
Пәні: Әдебиеттік оқу.
Уақыты:
Сабақтың мақсаты: а\Білімділігі: Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқуға, мазмұнын әңгімелей алуға үйрету, сыйластықтың адам өміріндегі маңызы туралы айту.
ә\Тәрбиелілігі: Өз ойын айта білуге, қасындағыларға жанашырлық сезімдерін білдіруге, мәдениетті сөйлеуге тәрбиелеу.
б\Дамытушылығы: Оқушылардың тілдік қорын молайту. Қолдың ұсақ моторикаларын дамыту.
Пән аралық байланыс: дүниетану, салауаттану.
Әдісі: түсіндіру, баяндау, сұрақ - жауап.
Түрі: аралас сабақ.
Көрнекілігі: Ө. Тұрманжановтың суреті, нақыл сөздер.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Өткен сабақты қайталау.
Сұрақ қою арқылы мазмұнын сұрау.
1. Қазақша жыл қайыру.
2. Салт - дәстүрлердің түрлерін атау.
3. Жеті аталарын атау.
Сергіту сәті. Саусақ ойындары «ҚАЙЫҚ»
Екі алақаныңыз қабырғаға қойылған және қосылған «ожау сияқты», үлкен саусақтарым алақанымда қысылған. Кішкентай қайық өзенде жүзіп келеді, қайық балаларды серуенге апарады.
ІІІ. Жаңа сабақ дайындық.
Сұрақтар:
1. Сыйластықты дегенді қалай түсінесіңдер?
2. Мәдениетті сөйлеудің түрлерін атандар?
IV. Жаңа сабақ.
1. Өлеңді оқып беру.
2. Іштей оқыту.
3. Сұрақ қою арқылы мазмұнын талдау.
а\Өлеңде не туралы айтылған?
ә\Ө. Тұрманжанов жастарға қандай өсиет айтқан? Өлеңнен тауып оқы.
б\Сыйластықтың арқасында адамзат қандай жетістіктерге жетеді?
в\Кімдерге жанашырлық сезімдеріңді білдіресің?
Сергіту сәті. Дидактикалық ойын «Меннен кейін қайтала».
V. Сабақты бекіту.
1. Нақыл сөздер
Аз жақсылық жасағанға да көп рақмет айту – парыз. (Ж. Баласағұн)
Адамға – адам, сөзге – сөз жарығын да, көлеңкесін де түсіріп тұрады.
(Ғ. Мүсірепов)
VI. Үйге тапсырма.
Мәнерлеп оқыту
Мазмұнын әңгімелеу.
VII. Бағалау.
Әдебиеттік оқу бойынша сабақтың жоспары 3 сынып толық нұсқасын қарау
Жаңалықтар
Аюдың әулеті
Өлеңді түсініп оқып, мазмұнын әңгімелей алуға үйрету, табиғаттың құпия сырлары туралы түсінік беру. Оқушыларды салауатты өмірге, денсаулығы мықты болуға, табиғатты қорғауға, бағалай білуге тәрбиелеу.
Наурыз көже
Әңгімені түсініп, мәнерлеп оқуға, мазмұнын әңгімелей алуға үйрету. Наурыз көже туралы түсінік беру. Ұлттық тағамдарды қадірлей білуге, салт - дәстүрімізді сақтауға, елінің байлығын дұрыс пайдалана білуге тәрбиелеу.
Алтыннан да ардақты
Нанның қадір қасиеті, адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру. Адам еңбегін бағалай білуге, нанды қастерлеуге тәрбиелеу.
Өзін-өзі жеңген бала
Оқушыларға жақсы жаман қасиеттер туралы түсінік беру. Жақсыдан үйренуге, жаманнан жиренуге тәрбиелеу.
Ұшқан ұя
Кеңес Одағының батыры Бауыржан Момышұлы туралы түсінік бере отырып, өмір жолымен таныстыру. Әдет-ғұрып, салт-дәстүрлерді, жеті атасын білуге тәрбиелеу.
Аманат
Мәтінің мазмұнын аша отырып, өсиет туралы ойларын ортаға салу. Үлкенге құрмет, кішіге ізет білдіруге тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.