Оқымысты бала
Сабақтың тақырыбы: Оқымысты бала.
11 - 12 сабақ
Пәні: Әдебиеттік оқу.
Сабақтың мақсаты: а\ Мәнерлеп оқу дағдысын нығайта түсу, сұраққа толық жауап беруге машықтандыру, дұрыс сөйлеуге үйрету, жүйелі баяндауға төселдіру, тұңғыш мектептің пайда болуы туралы түсінік беру.
ә\ Оқушыларды еңбек сүйгіштікке, адалдыққа адамгершілікке баулу, білім алуға ұмтылдыру.
б\Сөздік қорын молайту, ойын қиялын дамыту, дүниетанымын кеңейту.
Пән аралық байланыс: дүниетану, еңбек.
Әдісі: сөздік, көрнекілік.
Түрі: аралас.
Көрнекілігі: Ы. Алтынсарин суреті, білім туралы мақал, кітаптар.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушыларды сабаққа әзірлеу.
ІІ. Өткен сабақты қайталау.
Сұрақ қою арқылы мәтіннің мазмұнын сұрау.
а) Арманға атасы қандай тапсырма берді?
ә) Мақтаншақ мінезден қалай арылды?
б) Жағымсыз мінез туралы жазған мақал - мәтелдерін оқу.
Сергіту сәті. Фонетикалық жаттығу.
- Еске түсіріп көрейік, үйрек ашуланғанда қандай дыбыс шығарады?
Ш - ш - ш, Ш - ш - ш, Ш - ш - ш, Ш - ш - ш
ІІІ. Жаңа сабақ.
Жаңа сабақтың тақырыбы хабарланады.
1. Оқушыларға «Оқымысты бала»мәтінін мәнерлеп оқып беру.
2. Мәтінді тізбектей оқыту.
3. Мәтіннің мазмұнын ашатын мақалдар айтылып, мағынасы ашылады.
4. Сөздік жұмыс.
5. Мәтін бойынша сұрақтар мен тапсырмалар:
а\Мәтіннен оқуға ұмтылған қайсар бала туралы айтылған бөлімді тауып оқыңдар.
ә\Мәтін борйынша қазақ жеріндегі білім алу және тұңғыш мектептің пайда болуы туралы әңгімеле.
б\Әлкейдің бейнесін тауып оқыңдар.
Сергіту сәті.
Шығу үшін шымыр боп
Шынығамыз шаршамай.
Бұлшық еттер шымырбоп,
Аламыз сосын тынысжай.
IV. Сабақты бекіту.
1. Тұңғыш мектеп ашқан кім екен?
2. Кітап оқудыңқандай пайдасы бар?
3. Ұзтазы жақсының ұстамы жақсы деген мақалды қалай түсінесіңдер?
Сергіту сәті. Саусақ гимнастикасы «Орамжапырақ тұздаймыз»
V. Үйге тапсырма.
1. Әңгімені мәнерлеп оқып, мазмұнын айту.
2. Мәтін мазмұны бойынша сурет салу.
VI. Бағалау.
Әдебиеттік оқу бойынша сабақтың жоспары 3 сынып толық нұсқасын қарау
11 - 12 сабақ
Пәні: Әдебиеттік оқу.
Сабақтың мақсаты: а\ Мәнерлеп оқу дағдысын нығайта түсу, сұраққа толық жауап беруге машықтандыру, дұрыс сөйлеуге үйрету, жүйелі баяндауға төселдіру, тұңғыш мектептің пайда болуы туралы түсінік беру.
ә\ Оқушыларды еңбек сүйгіштікке, адалдыққа адамгершілікке баулу, білім алуға ұмтылдыру.
б\Сөздік қорын молайту, ойын қиялын дамыту, дүниетанымын кеңейту.
Пән аралық байланыс: дүниетану, еңбек.
Әдісі: сөздік, көрнекілік.
Түрі: аралас.
Көрнекілігі: Ы. Алтынсарин суреті, білім туралы мақал, кітаптар.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушыларды сабаққа әзірлеу.
ІІ. Өткен сабақты қайталау.
Сұрақ қою арқылы мәтіннің мазмұнын сұрау.
а) Арманға атасы қандай тапсырма берді?
ә) Мақтаншақ мінезден қалай арылды?
б) Жағымсыз мінез туралы жазған мақал - мәтелдерін оқу.
Сергіту сәті. Фонетикалық жаттығу.
- Еске түсіріп көрейік, үйрек ашуланғанда қандай дыбыс шығарады?
Ш - ш - ш, Ш - ш - ш, Ш - ш - ш, Ш - ш - ш
ІІІ. Жаңа сабақ.
Жаңа сабақтың тақырыбы хабарланады.
1. Оқушыларға «Оқымысты бала»мәтінін мәнерлеп оқып беру.
2. Мәтінді тізбектей оқыту.
3. Мәтіннің мазмұнын ашатын мақалдар айтылып, мағынасы ашылады.
4. Сөздік жұмыс.
5. Мәтін бойынша сұрақтар мен тапсырмалар:
а\Мәтіннен оқуға ұмтылған қайсар бала туралы айтылған бөлімді тауып оқыңдар.
ә\Мәтін борйынша қазақ жеріндегі білім алу және тұңғыш мектептің пайда болуы туралы әңгімеле.
б\Әлкейдің бейнесін тауып оқыңдар.
Сергіту сәті.
Шығу үшін шымыр боп
Шынығамыз шаршамай.
Бұлшық еттер шымырбоп,
Аламыз сосын тынысжай.
IV. Сабақты бекіту.
1. Тұңғыш мектеп ашқан кім екен?
2. Кітап оқудыңқандай пайдасы бар?
3. Ұзтазы жақсының ұстамы жақсы деген мақалды қалай түсінесіңдер?
Сергіту сәті. Саусақ гимнастикасы «Орамжапырақ тұздаймыз»
V. Үйге тапсырма.
1. Әңгімені мәнерлеп оқып, мазмұнын айту.
2. Мәтін мазмұны бойынша сурет салу.
VI. Бағалау.
Әдебиеттік оқу бойынша сабақтың жоспары 3 сынып толық нұсқасын қарау
Жаңалықтар
Бозторғай – дала сәні
Табиғатты сүюге, аялай білуге тәрбиелеу, құстарды қамқорлыққа алуға тәрбиелеу. Өз сөздерімен әңгімелеп беруге, ойлау қабілеттерін дамытып, сөздік қорын молайту.
Ә. Ысқабай «Көктем қандай көрікті!»
Мәтінмен таныстыру, мәтін мазмұны туралы түсінік беру. Мәтінді саналы түсініп, мәнерлеп оқып, мазмұнын өз сөзімен жүйелі баяндауға дағдыландыру.
Шөптегі шық қандай болады
Көктем туралы ұғымдарын кеңейту, шығармашылық жұмысқа жетелей отырып, көркем сөйлей білуге үйрету.
Өзін-өзі жеңген бала
Оқушыларға жақсы жаман қасиеттер туралы түсінік беру. Жақсыдан үйренуге, жаманнан жиренуге тәрбиелеу.
«Сіз», «Біз» деген – жылы сөз
Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқуға, мазмұнын әңгімелей алуға үйрету, сыйластықтың адам өміріндегі маңызы туралы айту. Өз ойын айта білуге, қасындағыларға жанашырлық сезімдерін білдіруге, мәдениетті сөйлеуге тәрбиелеу.
Күншіл үйрек ертегісі
Ертегінің мазмұнын, негізгі ойды меңгерту, түсініп оқу, түсінігін әңгімелеу дағдысына үйрету. Шығармашылық қиялын, жүйелі ойлау қабілетін, сөздік қорын молайтып, тіл байлығын жетілдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.