Бозторғай – дала сәні
Сабақтың тақырыбы: Бозторғай – дала сәні
Әдебиеттік оқу.
Сабақтың мақсаты:
а\Білімділігі: Көктем мезгілі туралы ұғымдарын кеңейту, шығармашылық жұмысқа жетелей отырып, әдеби сөйлей білу нормасын үйрету.
ә\Тәрбиелілігі: Табиғатты сүюге, аялай білуге тәрбиелеу, құстарды қамқорлыққа алуға тәрбиелеу.
б\Дамытушылығы: Өз сөздерімен әңгімелеп беруге, ойлау қабілеттерін дамытып, сөздік қорын молайту.
Пән аралық байланыс: дүниетану, қазақ тілі.
Әдісі: сұрақ - жауап, сөздік.
Түрі: аралас
Көрнекілігі: Көктем көрінісі, жұмбақтар.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
Сабақтың басталғанын хабарлау.
ІІ. Өткен сабақты қайталау.
Мәтіннің мазмұнын әңгімелеу.
Әңгімені аяқтау.
Көктемгі табиғат көрінісін суреттеу..
Мәтін мазмұнына байланысты сұрақтар қою.
Сергіту сәттері. Фонетикалық жаттығу «Таңырқау»
- Біз әдемі киім көрдік. Біз қалай таң қаламыз?
Ай - ай - ай, ай - ия қандай әдемі! Барлықтарыңыз менен кейін асықпай қайталаңыз.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Кіріспе әңгіме.
а) Сурет бойынша әңгімелеу.
- Суретте жылдың қай мезгілі бейнеленген?
- Көктем айларын ата.
- Күзде ауа - райында қандай өзгерістер болып тұрады?
ә)«Көктем келді»өлеңін мәнерлеп оқу.
- Өлеңде қай мезгілді суреттеген?
- Адамдардың көңіл күйлері қандай?
- Олар неге көңілсіз?
- Көктемде қандай жұмыстар атқарылады екен?
Сергіту сәті.«Есте сақтауын дамыту»
Шығу үшін шымыр боп
Шынығамыз шаршамай.
Бұлшық еттер шымыр боп,
Аламыз сосын тыныс жай.
2. Оқулықпен жұмыс.
1. Мәтінді түсініп оқу.
2. Бозторғайдың көктемгі тіршілігін әңгімелеу.
3. Құстардың ұшып келуі
4. Көктем мерекелері.
IV. Сабақты бекіту.
1. Табиғат туралы мақал - мәтел айту.
2. «Адасқан әріптер»дидактикалық ойындар.
V. Үйге тапсырма.
Мәтінді түсініп оқы.
VI. Бағалау.
Әдебиеттік оқу.
Сабақтың мақсаты:
а\Білімділігі: Көктем мезгілі туралы ұғымдарын кеңейту, шығармашылық жұмысқа жетелей отырып, әдеби сөйлей білу нормасын үйрету.
ә\Тәрбиелілігі: Табиғатты сүюге, аялай білуге тәрбиелеу, құстарды қамқорлыққа алуға тәрбиелеу.
б\Дамытушылығы: Өз сөздерімен әңгімелеп беруге, ойлау қабілеттерін дамытып, сөздік қорын молайту.
Пән аралық байланыс: дүниетану, қазақ тілі.
Әдісі: сұрақ - жауап, сөздік.
Түрі: аралас
Көрнекілігі: Көктем көрінісі, жұмбақтар.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
Сабақтың басталғанын хабарлау.
ІІ. Өткен сабақты қайталау.
Мәтіннің мазмұнын әңгімелеу.
Әңгімені аяқтау.
Көктемгі табиғат көрінісін суреттеу..
Мәтін мазмұнына байланысты сұрақтар қою.
Сергіту сәттері. Фонетикалық жаттығу «Таңырқау»
- Біз әдемі киім көрдік. Біз қалай таң қаламыз?
Ай - ай - ай, ай - ия қандай әдемі! Барлықтарыңыз менен кейін асықпай қайталаңыз.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Кіріспе әңгіме.
а) Сурет бойынша әңгімелеу.
- Суретте жылдың қай мезгілі бейнеленген?
- Көктем айларын ата.
- Күзде ауа - райында қандай өзгерістер болып тұрады?
ә)«Көктем келді»өлеңін мәнерлеп оқу.
- Өлеңде қай мезгілді суреттеген?
- Адамдардың көңіл күйлері қандай?
- Олар неге көңілсіз?
- Көктемде қандай жұмыстар атқарылады екен?
Сергіту сәті.«Есте сақтауын дамыту»
Шығу үшін шымыр боп
Шынығамыз шаршамай.
Бұлшық еттер шымыр боп,
Аламыз сосын тыныс жай.
2. Оқулықпен жұмыс.
1. Мәтінді түсініп оқу.
2. Бозторғайдың көктемгі тіршілігін әңгімелеу.
3. Құстардың ұшып келуі
4. Көктем мерекелері.
IV. Сабақты бекіту.
1. Табиғат туралы мақал - мәтел айту.
2. «Адасқан әріптер»дидактикалық ойындар.
V. Үйге тапсырма.
Мәтінді түсініп оқы.
VI. Бағалау.
Жаңалықтар
Көктем
Оқушыларға мәтінді оқыта отырып, түсініп оқу дағдысын жетілдіру. Оқушылардың туған елін, жерін сүюге, табиғаттың әсемдігін суреттей білуге тәрбиелеу.
Наурыз көже
Әңгімені түсініп, мәнерлеп оқуға, мазмұнын әңгімелей алуға үйрету. Наурыз көже туралы түсінік беру. Ұлттық тағамдарды қадірлей білуге, салт - дәстүрімізді сақтауға, елінің байлығын дұрыс пайдалана білуге тәрбиелеу.
Бүршік
Мәтін мазмұнын түсіндіре отырып көктемгі табиғат туралы ұғымдарын кеңейту. Отанын сүюге, табиғатты қорғауға, мақтан ете білуге тәрбиелеу.
Шөптегі шық қандай болады
Көктем туралы ұғымдарын кеңейту, шығармашылық жұмысқа жетелей отырып, көркем сөйлей білуге үйрету.
Ақыл мен Бақыт
Оқушыларға адам баласының бойындағы ақыл, білім, ар, мінез туралы түсінік беру. Ізденіп білім алуға, алған білімдерін орынды қолдана білуге тәрбиелеу.
Адамның бәрі бірдей неге ақылды емес?
Әңгімені оқытып, мазмұнын ашу, жақсы мен жаман қылықтар туралы түсінік беру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.