Тиісінше бөлу
Математика
Сынып: 2
Сабақтың тақырыбы: Тиісінше бөлу
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларға азайту амалын қолдану арқылы тиісінше бөле білу тәсілін үйрету; Оқушылардың есептер жайлы білімдерін кеңейту, есеп шығара білу қабілеттерін қалыптастыру;
2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау дағдыларын қалыптастыру, танымдық, логикалық шығармашылық белсенділігі ұқсастық пен айырмашылықты бөліп көрсете алуға білімдерін дамыту;
3. Тәрбиелік: Оқушыны өмірімен нығайту, пәнге деген сүйіспеншілігін арттыру. Жолдастың өзара көмек, қиындыққа ортақтасу сезімдерін ояту, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу;
Сабақтың түрлері: Саяхат сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, ой қозғау.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану.
Сабақтың көрнекілігі: буклет, бауырсақ ертегі кейіпкерлері, суретті плакат, білезік, қапсырма, торсық, кәмпиттер, ребустар, компьютер,интерактивті тақта
Сабақ барысы: І.Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Психологиялық даярлық.
IIІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІV. Үй тапсырмасын бекіту.
V. Жаңа сабақты түсіндіру.
VI. Оқулықпен жұмыс.
VII. «Теңге алу»ойыны;
VIII. Логикалық есептер;
IX. Математикалық диктант.
X. Ребус шешу.
XI. Бағалау .
XII.Үйге тапсырма.
XIII. Қортынды.
I Ұйымдастыру бөлімі
- Сәлеметсіздер ме, оқушылар!
- Бүгін бізде математикадан ашық сабақ.
Сабаққа қажетті құрал – жабдықтарымызды шығарайық
II. Психологиялық даярлық.
- Балалар бүгінгі сабақта бір – бірімізге жақсы тілектер айтайық. (тілектер айтылады).
- Балалар бәріміз де ертегіні жақсы көреміз бе ? Олай болса мен сендерге «Бауырсақ» ертегісін айтып берейін.
- Бұрынғы өткен заманда қарт ата мен әже болыпты. Ата бір күні әжеге қарным ашты дейді. Әже қаптың түбіндегі ұнды алып ашытып, бауырсақ пісіреді де терезе алдына суысын деп қояды. Терезе алдында тұрған бауырсақ секіре түсіп қаша жөнеледі. Бауырсақ әндете келе жатса алдынан қоян шығады. Қоян бауырсақты менің тапсырмамды орында сонда жіберемін дейді. Көмектесейік пе, балалар, бауырсаққа?
Қоянның тапсырмасы. IIІ Үй тапсырмасын тексеру.
№3
2+2+2+2= 8 ---------------------4+4=8
2+2+2+2+2= 10-----------------5+5=10
3+3=6 ------------------------------2+2+2=6
3+3+3=9 ---------------------------3+3+3+3=12
2+2+2+2+2+2=12----------------6+6=12
ІV. Үй тапсырмасын бекіту.
Үй тапсырмасын көрнекілік арқылы бекіту.
- Міне балалар, сендер бауырсақты қояннан құтқардыңдар, ол риза болып әрі қарай жүріп барады, келе жатса алдынан Қасқыр шығады. Қасқырдан кетейін десе менің тапсырмамды орындаса «босатамын» - дейді. Қане, енді мен көмектесейін.
Қасқырдың тапсырмасы: V. Жаңа сабақты түсіндіру.
№1.
4 қапсырмадан 2 адамға, 2 қапсырмадан 4адамға беруге болады.
8-4-4=0, 8-2-2-2-2= 0
№2
2 білезіктен 3 адамға беруге болады.
6-2-2-2 = 0
Қасқырдан құтылған бауырсақ әрі қарай жүгіре жөнелді. Келе жатса алдынан Аю шығады. Аю бауырсаққа менің тапсырмамды орындасаң босатамын дейді.
- Қане балалар, көмектесеміз бе?
- Иә.
VI. Оқулықпен жұмыс. Аюдың тапсырмасы:
№3
8-2-2-2-2=0 -------------- 8-4-4 =0
6-2-2-2 =0----------------- 6-3-3= 0
10-2-2-2-2-2 =0---------- 10 – 5-5 = 0
9-3-3-3 =0 ----------------- 12-3-3-3-3 = 0
12-2-2-2-2-2-2= 0 -------- 12-6-6=0
12-4-4-4 = 0---------------- 12-12=0
№4
Шарты: шешуі: № (13 + 49)+ 13 = 75
0 -? 8-13. 49 артық Б - ?
2) 13 + 49 = 62
12+ 62 = 75
Ж: Барлығы: 75.
Оқушылар сендер бауырсақты Аюдан да құтқардыңдар Бауырсақ риза боп келе жатса алдында теңге ілулі тұр, әрі секіреді, бері секіреді бойы әлі жетпей тұр қане кім көмектеседі?
VII. «Теңге алу» ойыны;
№ 5
Х + 54 =89
Х = 89 – 54
Х = 35
___________
35 + 54 = 89
89 – х = 45
х = 89 – 45
х = 44
___________
89 – 44 = 45
х – 54 = 45
х = 45 + 54
х = 99
__________
99 – 54 = 45
Кім алғашқы болса болған оқушы теңгені алады. Риза болған бауырсақ келе жатса, алдынан қу түлкі шығады. Ол да тапсырмамды орындасаң босатамын дейді. Бәріміз бірігіп көмектеселік балалар, жарай ма? Түлкінің 3 тапсырмасын да орындаймыз ба?
- Әрине.
VIII. Логикалық есептер; Түлкінің тапсырмалары:
1. бір бөлмеде 4 бұрышында 4 мысық отыр. Әр – қайсының алдында 3 мысық отыр. Сонда бөлмеде неше мысық бар ? (4)
2. Екі стаканға бірдей су құйдық. Оның біреуін тарелкаға төңкердік. Қай стаканда су көп ? (бірдей)
IX. Математикалық диктант.
26 + 24 = 50
45 + 23 = 68
26 + 7 = 33
78 + 22 = 100
63 - 57 = 36
68 – 45 = 23
X. Ребус шешу.
1 'елік - бірлік
От ' " сандық – ондық
жүздік" Д "үтік – жүздік.
- Міне балалар біздер бауырсақты түлкіденден де құтқарып жібердік
- Бауырсақ сендерге өте риза және мына алмалар мен алмұрттарды сендерге тарту етеді Үнемі білімді , өнегелі болыңдар және алдағы уақытта да мына тапсырмны беріп кетті.
XI. Бағалау
"5" алғандарға қызыл алма.
"4" алғандарға – алмұрт.
"3" алғандарға – апельсин
XII.Үйге тапсырма.
№ 6 шығармашылық тапсырма.
XIII. Сабақты қортынды.
- Сабақ аяқталды
- Сау болыңыздар.
Сынып: 2
Сабақтың тақырыбы: Тиісінше бөлу
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларға азайту амалын қолдану арқылы тиісінше бөле білу тәсілін үйрету; Оқушылардың есептер жайлы білімдерін кеңейту, есеп шығара білу қабілеттерін қалыптастыру;
2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау дағдыларын қалыптастыру, танымдық, логикалық шығармашылық белсенділігі ұқсастық пен айырмашылықты бөліп көрсете алуға білімдерін дамыту;
3. Тәрбиелік: Оқушыны өмірімен нығайту, пәнге деген сүйіспеншілігін арттыру. Жолдастың өзара көмек, қиындыққа ортақтасу сезімдерін ояту, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу;
Сабақтың түрлері: Саяхат сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, ой қозғау.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану.
Сабақтың көрнекілігі: буклет, бауырсақ ертегі кейіпкерлері, суретті плакат, білезік, қапсырма, торсық, кәмпиттер, ребустар, компьютер,интерактивті тақта
Сабақ барысы: І.Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Психологиялық даярлық.
IIІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІV. Үй тапсырмасын бекіту.
V. Жаңа сабақты түсіндіру.
VI. Оқулықпен жұмыс.
VII. «Теңге алу»ойыны;
VIII. Логикалық есептер;
IX. Математикалық диктант.
X. Ребус шешу.
XI. Бағалау .
XII.Үйге тапсырма.
XIII. Қортынды.
I Ұйымдастыру бөлімі
- Сәлеметсіздер ме, оқушылар!
- Бүгін бізде математикадан ашық сабақ.
Сабаққа қажетті құрал – жабдықтарымызды шығарайық
II. Психологиялық даярлық.
- Балалар бүгінгі сабақта бір – бірімізге жақсы тілектер айтайық. (тілектер айтылады).
- Балалар бәріміз де ертегіні жақсы көреміз бе ? Олай болса мен сендерге «Бауырсақ» ертегісін айтып берейін.
- Бұрынғы өткен заманда қарт ата мен әже болыпты. Ата бір күні әжеге қарным ашты дейді. Әже қаптың түбіндегі ұнды алып ашытып, бауырсақ пісіреді де терезе алдына суысын деп қояды. Терезе алдында тұрған бауырсақ секіре түсіп қаша жөнеледі. Бауырсақ әндете келе жатса алдынан қоян шығады. Қоян бауырсақты менің тапсырмамды орында сонда жіберемін дейді. Көмектесейік пе, балалар, бауырсаққа?
Қоянның тапсырмасы. IIІ Үй тапсырмасын тексеру.
№3
2+2+2+2= 8 ---------------------4+4=8
2+2+2+2+2= 10-----------------5+5=10
3+3=6 ------------------------------2+2+2=6
3+3+3=9 ---------------------------3+3+3+3=12
2+2+2+2+2+2=12----------------6+6=12
ІV. Үй тапсырмасын бекіту.
Үй тапсырмасын көрнекілік арқылы бекіту.
- Міне балалар, сендер бауырсақты қояннан құтқардыңдар, ол риза болып әрі қарай жүріп барады, келе жатса алдынан Қасқыр шығады. Қасқырдан кетейін десе менің тапсырмамды орындаса «босатамын» - дейді. Қане, енді мен көмектесейін.
Қасқырдың тапсырмасы: V. Жаңа сабақты түсіндіру.
№1.
4 қапсырмадан 2 адамға, 2 қапсырмадан 4адамға беруге болады.
8-4-4=0, 8-2-2-2-2= 0
№2
2 білезіктен 3 адамға беруге болады.
6-2-2-2 = 0
Қасқырдан құтылған бауырсақ әрі қарай жүгіре жөнелді. Келе жатса алдынан Аю шығады. Аю бауырсаққа менің тапсырмамды орындасаң босатамын дейді.
- Қане балалар, көмектесеміз бе?
- Иә.
VI. Оқулықпен жұмыс. Аюдың тапсырмасы:
№3
8-2-2-2-2=0 -------------- 8-4-4 =0
6-2-2-2 =0----------------- 6-3-3= 0
10-2-2-2-2-2 =0---------- 10 – 5-5 = 0
9-3-3-3 =0 ----------------- 12-3-3-3-3 = 0
12-2-2-2-2-2-2= 0 -------- 12-6-6=0
12-4-4-4 = 0---------------- 12-12=0
№4
Шарты: шешуі: № (13 + 49)+ 13 = 75
0 -? 8-13. 49 артық Б - ?
2) 13 + 49 = 62
12+ 62 = 75
Ж: Барлығы: 75.
Оқушылар сендер бауырсақты Аюдан да құтқардыңдар Бауырсақ риза боп келе жатса алдында теңге ілулі тұр, әрі секіреді, бері секіреді бойы әлі жетпей тұр қане кім көмектеседі?
VII. «Теңге алу» ойыны;
№ 5
Х + 54 =89
Х = 89 – 54
Х = 35
___________
35 + 54 = 89
89 – х = 45
х = 89 – 45
х = 44
___________
89 – 44 = 45
х – 54 = 45
х = 45 + 54
х = 99
__________
99 – 54 = 45
Кім алғашқы болса болған оқушы теңгені алады. Риза болған бауырсақ келе жатса, алдынан қу түлкі шығады. Ол да тапсырмамды орындасаң босатамын дейді. Бәріміз бірігіп көмектеселік балалар, жарай ма? Түлкінің 3 тапсырмасын да орындаймыз ба?
- Әрине.
VIII. Логикалық есептер; Түлкінің тапсырмалары:
1. бір бөлмеде 4 бұрышында 4 мысық отыр. Әр – қайсының алдында 3 мысық отыр. Сонда бөлмеде неше мысық бар ? (4)
2. Екі стаканға бірдей су құйдық. Оның біреуін тарелкаға төңкердік. Қай стаканда су көп ? (бірдей)
IX. Математикалық диктант.
26 + 24 = 50
45 + 23 = 68
26 + 7 = 33
78 + 22 = 100
63 - 57 = 36
68 – 45 = 23
X. Ребус шешу.
1 'елік - бірлік
От ' " сандық – ондық
жүздік" Д "үтік – жүздік.
- Міне балалар біздер бауырсақты түлкіденден де құтқарып жібердік
- Бауырсақ сендерге өте риза және мына алмалар мен алмұрттарды сендерге тарту етеді Үнемі білімді , өнегелі болыңдар және алдағы уақытта да мына тапсырмны беріп кетті.
XI. Бағалау
"5" алғандарға қызыл алма.
"4" алғандарға – алмұрт.
"3" алғандарға – апельсин
XII.Үйге тапсырма.
№ 6 шығармашылық тапсырма.
XIII. Сабақты қортынды.
- Сабақ аяқталды
- Сау болыңыздар.
Жаңалықтар
Дәрежелік функция және оның қасиеттері
Дәрежелік функцияның графигі мен қасиеттерін түрлі есептер шығаруда қолдану; Оқушылардың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдығы мен ой ұшқырлығын қалыптастыру;
Разрядтан екі рет аттап өту арқылы қосу және азайтудың жазбаша тәсілі
Оқушылардың ойлау қабілетін, пәнге қызығушылығын арттыру. Іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, жеке оқушылардың білім дағдыларын дамыту.
Бөлу амалының мағынасын пысықтау сабағы
Оқушылардың есептей білу дағдыларын қалыптастыру, өткен сабақта алған білімдерін пысықтай түсу, көбейту және бөлу жағдайларын пысықтау.
Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу
Оқушылардың ойлау қабілеттерін, таным белсенділігін арттыру, оқушыны ұқыпты тыңдауға, практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білу мақсатында өз білімін нақты көрсете алуға дағдыландыру.
Екі таңбалы сандарды қосу және азайту
Екі таңбалы санды екі таңбалы санға қосу және азайту жағдайындағы білімдерін кеңейту. Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, есеп шығаруға деген қабілеттерін дамыту;
8 санын қосу және азайту
Атырау қаласы, №10 С. Мұқанов атындағы орта мектеп бастауыш сынып мұғалімі Кубанова Гүлмира
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.