Бөлу амалының мағынасын пысықтау сабағы
Сабақтың тақырыбы: Бөлу амалының мағынасын пысықтау сабағы
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік мақсаты: оқушылардың есептей білу дағдыларын қалыптастыру, өткен сабақта алған білімдерін пысықтай түсу, көбейту және бөлу жағдайларын пысықтау.
Дамытушылық мақсаты: оқушылардың ойын логикалық тапсырмалар арқылы дамыту, есеп түрлері жайлы білімдерін жетілдіру, шығармашылық және ойлау қабілеттерін дамыту барысында ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын меңгерту.
Тәрбиелік мақсаты: нақтылыққа, дәлдікке тәрбиелеу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, табиғатты сүюге тәрбиелеу, құстардың пайдасын ұғындырып, оларға қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Сабақтың түрі: пысықтау, жинақтау.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, сын тұрғысынан ойлау, өз бетінше жұмыс, топтық жұмыс, ой қозғау, іздендіру, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: геометриялық фигуралар, есеп мазмұнына салынған суреттер, кестелер, дидактикалық материалдар.
ТСО: Оверхед - проектор.
Пәнаралық байланыс: бізді қоршаған әлем, қазақ тілі.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар назарын сабаққа аудару.
Біздер тату баламыз,
Өсіп алға басамыз.
Есептерді шығарып,
Өсіп алға басамыз.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау, тексеру.
№5 50 - бет есептеу және шешімді тексеру.
Ережелерді айту:
а) Қосындының мәнін тексеру үшін, мәнінен бірінші қосылғышты алсақ, екінші қосылғышты алсақ, екінші қосылғыш шығу керек, немесе мәнінен екінші қосылғышты алсақ бірінші қосылғыш шығу керек.
б) Айырманы тексеру үшін мәніне азайтқышты қоссақ азайғыш шығу керек.
76+18=94
76 - 18=58
63 - 37=26
51+45=96
94 - 76=18
58+18=76
26+37=63
96 - 45=51
94 - 18=76
96 - 51=45
ІІІ. Өткенді пысықтау
Өткен сабағымызда қандай амалды өттік?
- Бөлу амалы.
Ойын: «Тең бөлемін»
ІV Жаңа сабаққа кіріспе
Күн реті
Қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктем.
- Көктем сөзінде неше әріп?
- 6 әріп.
- Неше буын?
- 2 буын.
- Олай болса 2 және 6 сандарынан екі таңбалы 2 сан құрастырып айтайық.
- 26, 62. (құрамын сұрау)
Көркем сан 62. Математикалық диктант.
Қызылорда облысы, Байқоныр қаласы,
Мемлекеттік бюджеттік білім беру мекемесі
К. Э. Циолковский атындағы
№2 жалпы білім беретін орта мектеп
Математика пәні мұғалімі Рсалиева Сайран
Бөлу амалының мағынасын пысықтау сабағы. жүктеу
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік мақсаты: оқушылардың есептей білу дағдыларын қалыптастыру, өткен сабақта алған білімдерін пысықтай түсу, көбейту және бөлу жағдайларын пысықтау.
Дамытушылық мақсаты: оқушылардың ойын логикалық тапсырмалар арқылы дамыту, есеп түрлері жайлы білімдерін жетілдіру, шығармашылық және ойлау қабілеттерін дамыту барысында ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын меңгерту.
Тәрбиелік мақсаты: нақтылыққа, дәлдікке тәрбиелеу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, табиғатты сүюге тәрбиелеу, құстардың пайдасын ұғындырып, оларға қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Сабақтың түрі: пысықтау, жинақтау.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, сын тұрғысынан ойлау, өз бетінше жұмыс, топтық жұмыс, ой қозғау, іздендіру, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: геометриялық фигуралар, есеп мазмұнына салынған суреттер, кестелер, дидактикалық материалдар.
ТСО: Оверхед - проектор.
Пәнаралық байланыс: бізді қоршаған әлем, қазақ тілі.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар назарын сабаққа аудару.
Біздер тату баламыз,
Өсіп алға басамыз.
Есептерді шығарып,
Өсіп алға басамыз.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау, тексеру.
№5 50 - бет есептеу және шешімді тексеру.
Ережелерді айту:
а) Қосындының мәнін тексеру үшін, мәнінен бірінші қосылғышты алсақ, екінші қосылғышты алсақ, екінші қосылғыш шығу керек, немесе мәнінен екінші қосылғышты алсақ бірінші қосылғыш шығу керек.
б) Айырманы тексеру үшін мәніне азайтқышты қоссақ азайғыш шығу керек.
76+18=94
76 - 18=58
63 - 37=26
51+45=96
94 - 76=18
58+18=76
26+37=63
96 - 45=51
94 - 18=76
96 - 51=45
ІІІ. Өткенді пысықтау
Өткен сабағымызда қандай амалды өттік?
- Бөлу амалы.
Ойын: «Тең бөлемін»
ІV Жаңа сабаққа кіріспе
Күн реті
Қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктем.
- Көктем сөзінде неше әріп?
- 6 әріп.
- Неше буын?
- 2 буын.
- Олай болса 2 және 6 сандарынан екі таңбалы 2 сан құрастырып айтайық.
- 26, 62. (құрамын сұрау)
Көркем сан 62. Математикалық диктант.
Қызылорда облысы, Байқоныр қаласы,
Мемлекеттік бюджеттік білім беру мекемесі
К. Э. Циолковский атындағы
№2 жалпы білім беретін орта мектеп
Математика пәні мұғалімі Рсалиева Сайран
Бөлу амалының мағынасын пысықтау сабағы. жүктеу
Жаңалықтар
Қалдықпен бөлу 907: 2
Қалдықпен бөлу, көбейту және бөлу бөлімі бойынша алған білімін пысықтау, қорыту;
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Санды 4 - ке көбейту және бөлу
Оңтүстік Қазақстан облысы, Түркістан қаласы, №18 Ж. Еділбаев атындағы мектеп – гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Домаева Шахизада Абдикаримовна
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Тасшағыл ауылы бастауыш сынып мұғалімі Тоғай Алмагүл Молжігітқызы
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау
Атырау қаласы. Ағылшын тілін тереңдетіп оқытатын техникалық гимназияның бастауыш сынып мұғалімі Шудабаева Гульбаршин Кенжегалиевна
3 – ке көбейту және бөлу кестесін пысықтау
3 – ке көбейту және бөлу кестесін пысықтау, есеп шығару барысында алған білімдерін қолдана білуге үйрету
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.