Мал шаруашылығы
Сабақтың атауы: Мал шаруашылығы
Мақсаты:
Міндеттері:
Үй жануарларын бағу және өсіру ерекшеліктерімен танысу, өлкеміздегі мал шаруашылығы дамуы туралы білім беру.
Танымдық жұмысты, белсенділікті арттыру, шаруашылық салалары туралы білімдерін дамыту.
Күтілетін нәтиже: Еңбекшілдікке, төзімділікке, еңбек адамдарына құрметпен қарауға тәрбиелеу, қамқорлық сезімін ояту
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады
Көрнекілігі: Қазақстан физикалық картасы, суреттер, «сиқырлы қорапша»асықтар, слайд флипчарт
Әдістер: Топтастыру
Пән аралық байланыс: Қазақ тілі, биология география, тарих
Психологиялық ахуал
Топқа бөлу
«Суреттерді құрастыр» үй жануарларының суреттерінің қиындылары арқылы топқа бөлу.
Қызығушылықты ояту
- Суқоймаларына нелер жатады?
- Суқоймаларында қандай өсімдіктер өседі?
- Қамыстың биіктігі неше метрге жетеді?
- Мөлдір ағын сулар мен тоғандарда қандай өсімдіктер өседі?
- Қандай жануарлар мекендейді?
- Шаяндар қандай суда болады?
- Қандай жанулар суды тазартады?
Бақаны неліктен қосмекенділер тобына жатқызамыз?
- Суқоймалары неліктен ластанады?
Семантикалық кестені толтыру
Үй жұмысы
Ендеше осы түрт түлік малмен жақынырақ танысу үшін біз сендермен ауылға саяхатқа шығамыз. Біздің баратын ауылымыз алыс, жолда көптеген кедергілер кездеседі. Ол кедергілерден өту үшін сендер тапсырмаларды дұрыс, әрі тез орындауларың керек. Дайынбыз ба? Сәт сапар тілеймін!
- Балалар, біз саяхатқа автобуспен шығамыз. Автобусымыз келгенше төрт түлік мал туралы білетінімізді есімізге түсіре қояйық.
«Ыстық орындық» ойыны арқылы сұраймын
Жаңа сабақ
- Қандай шаруашылықтарды білесіңдер?
Сызба бойынша ауыл шаруашылығы салаларымен таныстырады.
АУЫЛШАРУАШЫЛЫҒЫНА ЖАТАДЫ.
1. Құс өсіреді ----- құс шаруашылығы
2. Ара өсіреді ---- ара шаруашылығы
3. Балық өсіреді ---- балық шаруашылы
4. Жануарлар өсіреді ---- мал шаруашылығы
5. Өсімдік өсіреді ------ өсімдік шаруашылығы
Бір сөзбен қалай айтамыз
АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ
Мал шаруашылығы деген не? кластер сызып, қорғау
«топтарға бөлу» Қой, сиыр, түйе, жылқы
Жылқы шаруашылығы
Сиыр шаруашылығы
Қой шаруашылығы
Түйе шаруашылығы
Құс шаруашылығы
Бірақ Адымызда тағы кедергі бар - қаладан шығу үшін бізге бірнеше қиылыстан өтуге тура келеді. Ендеше бағдаршамдардан дұрыс өту үшін біз осы ойынды
ойнауымыз керек..
«Адасқан сөз орынына қою» ойыны
Төлдер: Құлыншақ, Ботақан, Бұзауқан, Қошақан
Пірі: Қамбар ата, Ойсыл қара, Зеңгі баба, Шопан ата
Қалай шақырады: Құру, құру көс, көс әукім, әукім пұшайт, пұшайт
Біздің автобусымыз орманға келіп тоқтап қалды.
ІV. Оқулықпен жұмыс.
1. Мәтінмен жұмыс. Әр бөлімін түсініп оқу.
1 - бөлім бойынша сұрақ қою,
Жануарлар немен қоректенеді?
Жауарларды емдейтін мамандық.
Қой қай облыста өсіріледі?
2 - бөлім бойынша сұрақ қою:
Жылқының қандай түрлері бар?
Жылқы шаруашылығы: Ақтөбе, Шығыс Қазақстан, Жамбыл, Ақмола, СҚО да дамыған.
3 - бөлім бойынша: Түйе батыс аудандарда жақсы дамыған. Қазақстанның Атырау, Ақтөбе, Қызылорда, Жамбыл, маңғыстау, Алматы облыстарында өсіріледі.
Мұғалім: Амренова Жаңалық Қожақызы
Мал шаруашылығы жүктеу
Мақсаты:
Міндеттері:
Үй жануарларын бағу және өсіру ерекшеліктерімен танысу, өлкеміздегі мал шаруашылығы дамуы туралы білім беру.
Танымдық жұмысты, белсенділікті арттыру, шаруашылық салалары туралы білімдерін дамыту.
Күтілетін нәтиже: Еңбекшілдікке, төзімділікке, еңбек адамдарына құрметпен қарауға тәрбиелеу, қамқорлық сезімін ояту
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады
Көрнекілігі: Қазақстан физикалық картасы, суреттер, «сиқырлы қорапша»асықтар, слайд флипчарт
Әдістер: Топтастыру
Пән аралық байланыс: Қазақ тілі, биология география, тарих
Психологиялық ахуал
Топқа бөлу
«Суреттерді құрастыр» үй жануарларының суреттерінің қиындылары арқылы топқа бөлу.
Қызығушылықты ояту
- Суқоймаларына нелер жатады?
- Суқоймаларында қандай өсімдіктер өседі?
- Қамыстың биіктігі неше метрге жетеді?
- Мөлдір ағын сулар мен тоғандарда қандай өсімдіктер өседі?
- Қандай жануарлар мекендейді?
- Шаяндар қандай суда болады?
- Қандай жанулар суды тазартады?
Бақаны неліктен қосмекенділер тобына жатқызамыз?
- Суқоймалары неліктен ластанады?
Семантикалық кестені толтыру
Үй жұмысы
Ендеше осы түрт түлік малмен жақынырақ танысу үшін біз сендермен ауылға саяхатқа шығамыз. Біздің баратын ауылымыз алыс, жолда көптеген кедергілер кездеседі. Ол кедергілерден өту үшін сендер тапсырмаларды дұрыс, әрі тез орындауларың керек. Дайынбыз ба? Сәт сапар тілеймін!
- Балалар, біз саяхатқа автобуспен шығамыз. Автобусымыз келгенше төрт түлік мал туралы білетінімізді есімізге түсіре қояйық.
«Ыстық орындық» ойыны арқылы сұраймын
Жаңа сабақ
- Қандай шаруашылықтарды білесіңдер?
Сызба бойынша ауыл шаруашылығы салаларымен таныстырады.
АУЫЛШАРУАШЫЛЫҒЫНА ЖАТАДЫ.
1. Құс өсіреді ----- құс шаруашылығы
2. Ара өсіреді ---- ара шаруашылығы
3. Балық өсіреді ---- балық шаруашылы
4. Жануарлар өсіреді ---- мал шаруашылығы
5. Өсімдік өсіреді ------ өсімдік шаруашылығы
Бір сөзбен қалай айтамыз
АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ
Мал шаруашылығы деген не? кластер сызып, қорғау
«топтарға бөлу» Қой, сиыр, түйе, жылқы
Жылқы шаруашылығы
Сиыр шаруашылығы
Қой шаруашылығы
Түйе шаруашылығы
Құс шаруашылығы
Бірақ Адымызда тағы кедергі бар - қаладан шығу үшін бізге бірнеше қиылыстан өтуге тура келеді. Ендеше бағдаршамдардан дұрыс өту үшін біз осы ойынды
ойнауымыз керек..
«Адасқан сөз орынына қою» ойыны
Төлдер: Құлыншақ, Ботақан, Бұзауқан, Қошақан
Пірі: Қамбар ата, Ойсыл қара, Зеңгі баба, Шопан ата
Қалай шақырады: Құру, құру көс, көс әукім, әукім пұшайт, пұшайт
Біздің автобусымыз орманға келіп тоқтап қалды.
ІV. Оқулықпен жұмыс.
1. Мәтінмен жұмыс. Әр бөлімін түсініп оқу.
1 - бөлім бойынша сұрақ қою,
Жануарлар немен қоректенеді?
Жауарларды емдейтін мамандық.
Қой қай облыста өсіріледі?
2 - бөлім бойынша сұрақ қою:
Жылқының қандай түрлері бар?
Жылқы шаруашылығы: Ақтөбе, Шығыс Қазақстан, Жамбыл, Ақмола, СҚО да дамыған.
3 - бөлім бойынша: Түйе батыс аудандарда жақсы дамыған. Қазақстанның Атырау, Ақтөбе, Қызылорда, Жамбыл, маңғыстау, Алматы облыстарында өсіріледі.
Мұғалім: Амренова Жаңалық Қожақызы
Мал шаруашылығы жүктеу
Жаңалықтар
Ана тілі. Кім? Кімдер? Не? Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздер.
Оқушылардың заттың атын білдіретін сөздер туралы білімдерін пысықтау, еске түсіру;
Саяхатқа шыққанда не алу керек?
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.
Дала өсімдіктері мен жануарлары (слайд)
Оқушылардың дала өсімдіктері және жануарлар әлемі туралы таныстыру, табиғатты қорғауға, аялауға, білімдерін дәлелдеуге үйрету. Оқушылар дала өсімдіктері және жануарларын танып біледі, табиғатты қорғауға бағытталады, білімдерін дәлелдеуге үйренеді.
Қазақ халық ауыз әдебиеті
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.
Мал шаруашылығы
Ақмола облысы, Зеренді ауданы, №1 Зеренді орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі Хамзина Бекзат Ибрашқызы
Егіншілік пен мал шаруашылығы
Батыс Қазақстан облысы, Шыңғырлау ауданы, А. Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Баймурзилова Айжан Абилгазиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.