Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Саяхатқа шыққанда не алу керек?

06 ақпан 2018, Сейсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Қазақ тілі 11 - сынып
Сабақтың атауы: Саяхатқа шыққанда не алу керек?
Мақсаты:
Күтілетін нәтиже: Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.
Психологиялық ахуал
– Балалар, айналамызда көңіл - күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір - бірімізге жақсы көңіл - күй мен саулық тілейік.
Кел, балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Күлкі - көңіл ажары!
Күліп өмір сүрейік!

Қызығушылықты ояту
Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау
Әсерімен бөлісу
Әңгімелесу

Сергіту сәті «Сен маған, мен саған»
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Сөйлесім
1 - тапсырма
Берілген тірек сызбаны қолдана отырып, диалог құрастыру
«Класстер» әдісі
Жүзеге асыру қадамдары
1. «Саяхатқа не алу керек?» тақырыбына тақтада класстер жасау;
«Шатыр», «Төсекқап»,»Жолдорба»;
2. Оқушыларға осы бағыттағы тақырып бойынша жеке сөздерді өз дәптерлеріне жазғызу.
3. Жеке жазуды топта талқылауға салу, жалпы топтың атынан жауап дайындау
4. Класстер бойынша топтың жауабын жалпы тақтаға жазу

2 - тапсырма
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру
Сұрақтар
1. Саяхатқа бармастан бұрын ең алдымен нені анықтауымыз керек?
2. Саяхатқа шыққанда қандай заттар алуымыз керек?
3. Қандай қажетті киім алуымыз керек?
4. Азық - түлік алғанда неге баса назар аударуымыз керек?
5. Тағы қандай заттарды алуға болады деп есептейсіңдер?

Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу
Дәптермен жұмыс
Сөздік жұмысы
3 500
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Әдебиеттік оқу пәні бойынша Ұзақ мерзімдік жоспар
Әдебиеттік оқу пәні бойынша Ұзақ мерзімдік жоспар
Әдебиеттік оқу Барлығы 136 сағат. Аптасына 4 сағат. 1 тоқсан 36 сағат Ұзақ мерзімдік жоспар
Қазақ халық ауыз әдебиеті
Қазақ халық ауыз әдебиеті
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.
Мал шаруашылығы
Мал шаруашылығы
Үй жануарларын бағу және өсіру ерекшеліктерімен танысу, өлкеміздегі мал шаруашылығы дамуы туралы білім беру. Танымдық жұмысты, белсенділікті арттыру, шаруашылық салалары туралы білімдерін дамыту.
Жыл. Ғасыр.
Жыл. Ғасыр.
Уақыт бірліктерімен (тәулік, апта, ай, жыл, мүшел, ғасыр) және олардың арақатынасымен таныстыру; өзара кері есептер құру және шығаруды.
Көтеріңкі көңіл-күйіңмен бөліс (ойын жаттығу сабағы)
Көтеріңкі көңіл-күйіңмен бөліс (ойын жаттығу сабағы)
Бірін - бірі тануды қорытындылау, эмоциясын білдіріп, көңіл аудара білуге тәрбиелеу - Сәлеметсіңдер ме, балалар, мен сендерді кездестіргеніме қуаныштымын. Сендердің көңіл - күйлерің қалай?
Көркем дербес ойын
Көркем дербес ойын
Мақсаты: Білімдік: Балаларды мәнерлеп, жаңа сөздермен байланыстырып сөйлеуге үйрете отырып, білім - білік дағдыларын қалыптастыру, танымдық қабілеттерін шыңдау.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×