Біржан
Тақырып: Біржан
2 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Өлеңді түсініп оқып, негізгі ойын таба білуге, тұжырым жасауға үйрену.
Шығармашылық қабілетін ұштау.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
• Өлеңді оқып түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі:
• Өз сөзімен баяндайды, идеясын ашады
Кейбір оқушылар:
• Негізгі ойды анықтайды, өмірмен байланыстырады
Тілдік мақсат: Оқушылар:
Өз ойларын еркін, жинақы айта алады
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Біржан салдың әншілігі туралы не білеміз?
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Біржан салдың әншілігі туралы не делінген?
Біржан есіміне сал сөзі неліктен тіркесіп айтылады?
Сіз неліктен...... екенін айта аласыз ба?
Менің ойымша......
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Алдыңғы оқу: Бала Тұрар
Басталуы:
Оқушылармен амандасу
Психологиялық дайындық.
Сабағымызды бастаймыз,
Жалқаулықты тастаймыз.
Асыл сөзді жаттаймыз,
Есімізде сақтаймыз.
● Сыныпты түгендеу
● Оқушылардың назарын сабаққа аудару
● Топқа бөлу
● Жаңа сабақтың табыс критерийін анықтау
● Сыныпты топқа бөлу
● Алдыңғы тақырыпты «Интервью» әдісімен қайталау
Мұғалім өзі бастап сұрақты қойып, оқушылардан кезекпен жауап алады.
● «Жасырын сөз»ойыны арқылы жасырылған сөзді тауып жаңа сабақты ашу.
Ортасы С. Сейфуллин Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданында туған. Сәкен – қазақ әдебиетінің өсіп, дамуына үлес қосқан ақын әрі жазушы. Көне әдебиет үлгілерін жинап, кітап етіп шығарған зерттеуші. Қазақ жастарының оқып, білім алуына зор көңіл бөліп, мектеп оқулықтарын жасауға да қатысты.
Сәкен Сейфуллин жалған жаланың құрбаны болды.
Біржан сал Қожағұлұлы
Қазіргі Көкшетау облысы, Еңбекшілер ауданында 1834 жылы туып, сол жерде 1897 жылы қайтыс болған.
Біржан жас шағынан әнге, өлеңге әуестенеді. Өнер жолына түседі.
Табиғи талант иесі көп ұзамай – ақ, “Әнші, ақын, сал Біржан” деген атаққа ие болады.
Ел аралап, ән салып, айтысқа түсіп, ойын көркі, той көркі атанады.
Халық Біржанның әнін қатты сүйіп, өнерпаз жас ақын, әншілер оны әннің пірі тұтіп, ұстаз деп таниды.
• Біржан салдың әнін тыңдату
• Өлеңді топқа іштей оқыту.
Тапсырманы талдау
• Біржан салдың әншілігі туралы өлеңде не делінген?
• Даусының зор екендігі туралы ше?
• Біржан есіміне сал сөзі неліктен тіркесіп айтылады?
Сөздік жұмыс
• Нарқын - сөздің бағасы, құны.
• Сал - әнші, ақын, сазгер, сегіз қырлы, бір сырлы өнерлі адам.
Топтық жұмыс
1 - топ. Жыр жазамын жүрегіммен
Кім білмейді Біржан салды,
............... шешен тілді.
............... шырқағанда,
............... жеңілмейді
2 - топ. Біржан ақын, өзінің асқан зор даусымен әндерді қандай аспаппен орындаған? Суретін салу
3 - топ. Сөзжұмбақ құрастыру (Әр топтан бір оқушы шығып айтады)
Сергіту сәті
1 - Топ біржан өлеңін қазіргі әнге салу
2 - топ рэпке салу
3 - операға салу
БҚО, Зеленов ауданы,
Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі: Нигметова Н. С.
Біржан. жүктеу
2 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Өлеңді түсініп оқып, негізгі ойын таба білуге, тұжырым жасауға үйрену.
Шығармашылық қабілетін ұштау.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
• Өлеңді оқып түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі:
• Өз сөзімен баяндайды, идеясын ашады
Кейбір оқушылар:
• Негізгі ойды анықтайды, өмірмен байланыстырады
Тілдік мақсат: Оқушылар:
Өз ойларын еркін, жинақы айта алады
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Біржан салдың әншілігі туралы не білеміз?
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Біржан салдың әншілігі туралы не делінген?
Біржан есіміне сал сөзі неліктен тіркесіп айтылады?
Сіз неліктен...... екенін айта аласыз ба?
Менің ойымша......
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Алдыңғы оқу: Бала Тұрар
Басталуы:
Оқушылармен амандасу
Психологиялық дайындық.
Сабағымызды бастаймыз,
Жалқаулықты тастаймыз.
Асыл сөзді жаттаймыз,
Есімізде сақтаймыз.
● Сыныпты түгендеу
● Оқушылардың назарын сабаққа аудару
● Топқа бөлу
● Жаңа сабақтың табыс критерийін анықтау
● Сыныпты топқа бөлу
● Алдыңғы тақырыпты «Интервью» әдісімен қайталау
Мұғалім өзі бастап сұрақты қойып, оқушылардан кезекпен жауап алады.
● «Жасырын сөз»ойыны арқылы жасырылған сөзді тауып жаңа сабақты ашу.
Ортасы С. Сейфуллин Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданында туған. Сәкен – қазақ әдебиетінің өсіп, дамуына үлес қосқан ақын әрі жазушы. Көне әдебиет үлгілерін жинап, кітап етіп шығарған зерттеуші. Қазақ жастарының оқып, білім алуына зор көңіл бөліп, мектеп оқулықтарын жасауға да қатысты.
Сәкен Сейфуллин жалған жаланың құрбаны болды.
Біржан сал Қожағұлұлы
Қазіргі Көкшетау облысы, Еңбекшілер ауданында 1834 жылы туып, сол жерде 1897 жылы қайтыс болған.
Біржан жас шағынан әнге, өлеңге әуестенеді. Өнер жолына түседі.
Табиғи талант иесі көп ұзамай – ақ, “Әнші, ақын, сал Біржан” деген атаққа ие болады.
Ел аралап, ән салып, айтысқа түсіп, ойын көркі, той көркі атанады.
Халық Біржанның әнін қатты сүйіп, өнерпаз жас ақын, әншілер оны әннің пірі тұтіп, ұстаз деп таниды.
• Біржан салдың әнін тыңдату
• Өлеңді топқа іштей оқыту.
Тапсырманы талдау
• Біржан салдың әншілігі туралы өлеңде не делінген?
• Даусының зор екендігі туралы ше?
• Біржан есіміне сал сөзі неліктен тіркесіп айтылады?
Сөздік жұмыс
• Нарқын - сөздің бағасы, құны.
• Сал - әнші, ақын, сазгер, сегіз қырлы, бір сырлы өнерлі адам.
Топтық жұмыс
1 - топ. Жыр жазамын жүрегіммен
Кім білмейді Біржан салды,
............... шешен тілді.
............... шырқағанда,
............... жеңілмейді
2 - топ. Біржан ақын, өзінің асқан зор даусымен әндерді қандай аспаппен орындаған? Суретін салу
3 - топ. Сөзжұмбақ құрастыру (Әр топтан бір оқушы шығып айтады)
Сергіту сәті
1 - Топ біржан өлеңін қазіргі әнге салу
2 - топ рэпке салу
3 - операға салу
БҚО, Зеленов ауданы,
Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі: Нигметова Н. С.
Біржан. жүктеу
Жаңалықтар
Қағаздан гүл жасау
Қазақтың көрнекті жазушысы, ұлы ғалым, ағартушы ұстаз Ы. Алтынсариннің өмірі, шығармашылығы туралы тереңірек таныстыру, автордың айтайын деген негізгі идеялық ой - мұратын ашу.
Дулат Бабатайұлы «Еспенбет» дастаны
Шығарманың мазмұнын білу, әдеби - теориялық талдау жасау, батырлар жырымен үндестігін таныту
Ж. Аймауытов Қартқожа
Көркем шығарманы талдай білуге төселеді, сын тұрғысынан ойлап, өз пікірін қорғауға дағдыланады. Шығарманың көркемдік ерекшеліктерін сипаттай алады.
Баяндауыш
Баяндауыштың анықтамасын түсінеді. Баяндауыштың құрылысына қарай жіктей алады. Баяндауыштың қандай сөз таптарынан жасалатынын анықтай алады. Мәтіннен баяндауыштың жасалу жолдарын түсіндіреді. Сөйлемнен тұрлаулы мүшелерді талдайды.
Программалау тілдері
Оқушылар программалау тілдерін біледі. Программамен жұмыс жасауды біледі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.