Өзендер және көлдер. Адам тіршілігі үшін судың маңызы.
Тақырыбы: Өзендер және көлдер. Адам тіршілігі үшін судың маңызы.
Мақсаты: Оқушылардың білім - біліктілігін сұрақ арқылы анықтау. Әр оқушыны өзіндік ойын жеткізу арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту. Суды қорғау мен үнемдеуге шақыру.
Күтілетін нәтиже: Ойларын жетік жеткізе біледі;
Жұмыс нәтижесін көрсетеді.
Тапсырмалар: топтастыру әдістері, постермен жұмыс, диалог.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ,
Сабақтың әдісі: Блум таксономиясы, «Алтын балыққа арналған аквариум», «Білемін. Білгім келеді, Білдім», «Ойлан, жұптас, бөліс», «Бес жол өлең» стратегиялары, диалог, жұптық жұмыс.
Көрнекілігі: карта, слайдтар, суреттер, үлестірмелі «тамшылар».
Психологиялық ахуал
Күн мен түнді сүйемін,
Басымды соған иемін.
Нұр мейірлі шуақ бер.
Ырыс, несібе, қуатпен.
Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Үй жұмысын тексеру
І. «Алтын балыққа арналған аквариум» стратегиясы
Тақтаға бір оқушы шығады, қалғандары тақырып бойынша сұрақтар қояды.
Қызығушылықты ояту
Топтарға ат беру: «Мұхит», «Теңіз», «Өзен»
Дәптермен жұмыс
Күн жады, тақырып: Өзен және көл. Суды қорғау.
ІІ. «Білемін. Білгім келеді. Білдім» стратегиясы бойынша оқушылардың қызығушылығын ояту.
Сұрақтар:
Жер шарының неше пайызы судан тұрады?
Жер шарында неше мұхит бар?
Қандай теңіздер, өзендер мен көлдерді білесіңдер?
Мағынаны тану
ІІІ. Оқулықпен жұмыс
«Ойлан, жұптас, бөліс» стратегиясы
Оқушылар мәтінді оқиды, жұптасады, бөліседі.
Мұғалімнің түсіндірмесі:
Қазақстанда ірілі - ұсақты 85 мың өзен бар. Олардың ішінде жеті өзеннің ұзындығы мың километрден асады. Каспий теңізі, Арал теңізі, Балқаш, Зайсан, Алакөл ірі көлдер. Жазық жердегі өзендер баяу ағады. Тау өзендерінің ағысы қатты болады. Жайық өзені суы үлкен көл - Каспий теңізіне құяды.
ІV. Шығармашылық жұмыс.
І топ «Бес жол өлең» өзен, көл сөздеріне
ІІ топ «Суды қорғау» тақырыбына суретті сызба салу
ІІІ топ «Тақырып бойынша сан есім қатыстырылған сөйлемдерді көшіру»
V. Картамен жұмыс.
Қазақстанның физикалық картасынан ірі өзендерді табу.
(Ертіс, Тобыл, Есіл, Жайық, Сырдария, Іле, Шу)
Сергіту сәті
«Молекула» ойыны
Шарты: Өзен сөзін естігенде жұп сан, көл сөзін естігенде тақ саннан тізбекті саусақпен жұптасып құрастыру.
«Мақал жалғастыру»
Мақсаты: түсіп қалған сөзді тауып, мағынасын ажырату.
Таулы жер бұлақсыз болмас,... жер құрақсыз болмас. (сулы)
Сөздің басы құлақ,... басы бұлақ. (судың)
Азған елде намыс жоқ,... жерде қамыс жоқ. (сусыз)
Ой толғаныс
VII. «Аққала» құрастыру
Блум таксономиясы бойынша
Қарапайым сұрақ:
- Қазақстанның физикалық картасынан ірі өзендерді тап.
Дәлелдеуші сұрақ:
- Еліміздегі ең сулы өзен
Таситын кезі ең жылы кезең.
Шаруашылықта маңызы зор
Табасың оны, ойлансаң, сезем. (Ертіс)
Интерпретациялы сұрақ:
- неге суды қорғауымыз керек?
Шығармашылық сұрақ:
-«Жер бетінде су жойылып кетсе, онда...»
Практикалық сұрақ:
- Сен су болсаң не істер едің?
Бағалау сұрақтары:
- сабақ несімен ұнады, неге ұнамады?
ЭКСПО - 2017 кім барды?
Қандай энергия көздері туралы сөз болды?
Су энергиясын неге пайдалануға болады?
Су энергиясын тиімді қолдану туралы әңгімелеу.
Үйге тапсырма
Күн мен түнді сүйемін,
Басымды соған иемін.
Нұр мейірлі шуақ бер.
Ырыс, несібе, қуатпен.
Ерекшеленіп тұрған әріптерді қосып сөз шығару, суды үнемдеу туралы шығарма жазу
Күнделіктеріне жазу
Бағалау, кері байланыс
«БББ» әдісі.
Бағалау.
Мақсаты: Оқушылардың білім - біліктілігін сұрақ арқылы анықтау. Әр оқушыны өзіндік ойын жеткізу арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту. Суды қорғау мен үнемдеуге шақыру.
Күтілетін нәтиже: Ойларын жетік жеткізе біледі;
Жұмыс нәтижесін көрсетеді.
Тапсырмалар: топтастыру әдістері, постермен жұмыс, диалог.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ,
Сабақтың әдісі: Блум таксономиясы, «Алтын балыққа арналған аквариум», «Білемін. Білгім келеді, Білдім», «Ойлан, жұптас, бөліс», «Бес жол өлең» стратегиялары, диалог, жұптық жұмыс.
Көрнекілігі: карта, слайдтар, суреттер, үлестірмелі «тамшылар».
Психологиялық ахуал
Күн мен түнді сүйемін,
Басымды соған иемін.
Нұр мейірлі шуақ бер.
Ырыс, несібе, қуатпен.
Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Үй жұмысын тексеру
І. «Алтын балыққа арналған аквариум» стратегиясы
Тақтаға бір оқушы шығады, қалғандары тақырып бойынша сұрақтар қояды.
Қызығушылықты ояту
Топтарға ат беру: «Мұхит», «Теңіз», «Өзен»
Дәптермен жұмыс
Күн жады, тақырып: Өзен және көл. Суды қорғау.
ІІ. «Білемін. Білгім келеді. Білдім» стратегиясы бойынша оқушылардың қызығушылығын ояту.
Сұрақтар:
Жер шарының неше пайызы судан тұрады?
Жер шарында неше мұхит бар?
Қандай теңіздер, өзендер мен көлдерді білесіңдер?
Мағынаны тану
ІІІ. Оқулықпен жұмыс
«Ойлан, жұптас, бөліс» стратегиясы
Оқушылар мәтінді оқиды, жұптасады, бөліседі.
Мұғалімнің түсіндірмесі:
Қазақстанда ірілі - ұсақты 85 мың өзен бар. Олардың ішінде жеті өзеннің ұзындығы мың километрден асады. Каспий теңізі, Арал теңізі, Балқаш, Зайсан, Алакөл ірі көлдер. Жазық жердегі өзендер баяу ағады. Тау өзендерінің ағысы қатты болады. Жайық өзені суы үлкен көл - Каспий теңізіне құяды.
ІV. Шығармашылық жұмыс.
І топ «Бес жол өлең» өзен, көл сөздеріне
ІІ топ «Суды қорғау» тақырыбына суретті сызба салу
ІІІ топ «Тақырып бойынша сан есім қатыстырылған сөйлемдерді көшіру»
V. Картамен жұмыс.
Қазақстанның физикалық картасынан ірі өзендерді табу.
(Ертіс, Тобыл, Есіл, Жайық, Сырдария, Іле, Шу)
Сергіту сәті
«Молекула» ойыны
Шарты: Өзен сөзін естігенде жұп сан, көл сөзін естігенде тақ саннан тізбекті саусақпен жұптасып құрастыру.
«Мақал жалғастыру»
Мақсаты: түсіп қалған сөзді тауып, мағынасын ажырату.
Таулы жер бұлақсыз болмас,... жер құрақсыз болмас. (сулы)
Сөздің басы құлақ,... басы бұлақ. (судың)
Азған елде намыс жоқ,... жерде қамыс жоқ. (сусыз)
Ой толғаныс
VII. «Аққала» құрастыру
Блум таксономиясы бойынша
Қарапайым сұрақ:
- Қазақстанның физикалық картасынан ірі өзендерді тап.
Дәлелдеуші сұрақ:
- Еліміздегі ең сулы өзен
Таситын кезі ең жылы кезең.
Шаруашылықта маңызы зор
Табасың оны, ойлансаң, сезем. (Ертіс)
Интерпретациялы сұрақ:
- неге суды қорғауымыз керек?
Шығармашылық сұрақ:
-«Жер бетінде су жойылып кетсе, онда...»
Практикалық сұрақ:
- Сен су болсаң не істер едің?
Бағалау сұрақтары:
- сабақ несімен ұнады, неге ұнамады?
ЭКСПО - 2017 кім барды?
Қандай энергия көздері туралы сөз болды?
Су энергиясын неге пайдалануға болады?
Су энергиясын тиімді қолдану туралы әңгімелеу.
Үйге тапсырма
Күн мен түнді сүйемін,
Басымды соған иемін.
Нұр мейірлі шуақ бер.
Ырыс, несібе, қуатпен.
Ерекшеленіп тұрған әріптерді қосып сөз шығару, суды үнемдеу туралы шығарма жазу
Күнделіктеріне жазу
Бағалау, кері байланыс
«БББ» әдісі.
Бағалау.
Жаңалықтар
Өзендер мен көлдер
Оқушылардың білім - біліктілігін сұрақ арқылы анықтау. Әр оқушыны өзіндік ойын жеткізу арқылы сөйлеу мәдениетін дамыту. Суды қорғау мен үнемдеуге шақыру
Күнделік - менің құжатым
Диалогтік оқыту (сұрақ - жауап) әдісін қолдана отырып, оқушылардың қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын дамыту; жіктік жалғауды еске түсіре отырып, оны сөйлемдерде қолдана білу.
Су – тіршілік көзі
Судың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру. Үнемшілдікке тәрбиелеу. Қоршаған ортаны қорғауға ауаны, суды ластамауға шақыру. Қазақстандағы ірі көлдер мен өзендер туралы әңгімелеу
Өзен және көл. Суды қорғау
Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы №11 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Кайбулаева Таниза Сайлауовна
Өзендер. Көлдер. Тоғандар. Дүниетану 3-сынып
Сабақтың тақырыбы: Өзендер. Көлдер және тоғандар Білімділік: өзендер, көлдер және тоғандар, олардың айырмашылығы, шаруашылықтағы пайдасы туралы түсінік беру, еліміздегі өзендер және көлдермен таныстыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.