Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Күнделік - менің құжатым

17 қараша 2017, Жұма
Категориясы: Кембридж тәсілі
Сабақтың тақырыбы: Күнделік - менің құжатым. (4 сынып)
Сабақтың мақсаты: Диалогтік оқыту (сұрақ - жауап) әдісін қолдана отырып, оқушылардың қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын дамыту; жіктік жалғауды еске түсіре отырып, оны сөйлемдерде қолдана білу.
Сабақтың міндеті: Күнделік – менің құжатым тақырыбы бойынша жаңа сөздермен танысу, сұрақ - жауап арқылы өз ойын, пікірін еркін жеткізе білуге үйрету, жеке, жұптық, топтық жұмыс барысында ынтымақтастыққа, өзінің оқуына деген жауапкершілік сезімдерін тәрбиелеу.
Қолданылатын модульдер:
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер.
Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау әдістері.
Оқытуда АКТ - ны пайдалану.
Сыни тұрғыдан ойлау.
Оқудағы басқару және көшбасшылық.
Стратегиялық іс - әрекеттер: «Ой тастау», «Кластер»әдісі (АКТ), жеке, жұптық, топтық жұмыс, «Сөйлемді дұрыс құрастыр» (АКТ), «Алтын балыққа арналған аквариум» (3 ойын), (қорытындыға) - «Инсерт» тәсілі, «Бесбармақ» әдісі. 3 оқушыны зерттеу үшін «Lesson Stadi» әдісі.
Күтілетін нәтиже: Диалогтік оқыту барысында оқушылар тілді түсінеді, қазақ тілінде сөйлеу дағдылары қалыптасады және өмірде қолдана алады, жіктік жалғауды сөйлемде таба алады. Ынтымақтастық әрекеті арқылы топта өзіне - өзі, өзгені бағалауға үйренеді. Оқушылар мұғалімнің жетелеуімен сабақтың тақырыбын анықтай алады. Топта жұмыс жасауға үйренеді, өз оқуларына деген жауапкершілік пайда болады.
Бағалау парағы. «Бағдаршам» әдісі бойынша.

І. Кіріспе
7 мин. 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Психологиялық атмосфера құру.
3. 3 топ құру.
ІІ. Тұсаукесер.
10 мин.
ІІІ. Негізгі бөлім.
4. Өткенді еске түсіру, бекіту.
Өткен тақырыпты еске түсіру үшін оқушыларға А3 форматты қағаз таратылады, олар
«Кластер»әдісі арқылы бойынша «Менің оқу құралдарым» тақырыбын постерге салады. Кейін АКТ - да әр топ кезекпен шығып, тақтадағы Кластерді толтырады.
5. Үй тапсырмасын сұрау.
Жаңа тақырыпты анықтау үшін сұрақ қойылады.
Оқушыларға көмек ретінде ребус беріледі.
Сабақтың мақсаты айтылады.
«Диалогтік оқыту әдісін қолдана отырып, оқушылардың қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын дамыту;
Тақырып туралы мағлұмат беру.
Жаңа сөздермен танысу.
1. Тапсырма.
Жаңа сөздерді қолдана отырып, диалог құрастыру. 5 мин
5 - мин. 1. Тапсырма.
АКТ.
«Сөйлемді дұрыс құрастыр.
Интерактивті тақтадағы тапсырма.
Сергіту сәті.
«Қара жорға» биі.
1. Тапсырма.
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі.

Күнделік - менің құжатым. жүктеу
2 544
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қазақстанның болашағы – жастардың қолында «Болашақ» бағдарламасының степендиялары
Қазақстанның болашағы – жастардың қолында «Болашақ» бағдарламасының степендиялары
Қазақстан мемлекеті туралы алған білімін тиянақтау, мәтінмен таныстыру, жаңа сөздермен жұмыс жүргізу. Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістерінің байланысын меңгерту, әріптестердің коучинг барысында диалогтік оқытудың модулін терең зерттеп, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігін айырмашылығын білу, оқушылардың оқуына ықпал ететін оқыту үшін бағалауды іс - тәжірибеде қолдануларына ықпал жасау.
Абайдың Қыс өлеңі
Абайдың Қыс өлеңі
Ақпарат көздерін тиімді пайдалану арқылы Абай Құнанбаевтың «Қыс» өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу
Диқан баба «Қазақстан мифтік әңгімелері» кітабынан
Диқан баба «Қазақстан мифтік әңгімелері» кітабынан
Астана қаласы, № 8 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Аштаева Гүлжан Маханқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×