Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қайталау сабағы (математика 4 сынып)

26 ақпан 2018, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Қайталау сабағы
Математика 4 - сынып
Тақырыбы: Қайталау сабағы
Мақсаты: а) Үш таңбалы санға көбейту, бөлуге есептер шығару арқылы білімдерін кеңейту.
ә) Адамгершілікке табиғатты қорғауға, тазалыққа тәрбиелеу.
б) Ауызша есептеу дағдыларын дамыту.
Көрнекілігі: Жемсауыт, машина, көктем суреті, таңғажайып алаң, карта, микрофон.
Пән аралық байланыс: Ана тілі, табиғаттану, ән.
Әдісі: Әңгімелесу, сұрақ - жауап.

Жүрісі:
І. Арна теле ақпарат бағдарламасы.
ІІ. Есептеуді үйренейік.
ІІІ. Кітап – сенің досың
ІҮ. Табиғатты қорғайық.
Ү. Таза қала.
ҮІ. Таңғажайып алаң.

І. Ұйымдастыру бөлімі:
Диктор: Саламатсыздар ма теледидар көрермендері! Бүгінгі бағдарламамен таныс болыңыздар.
8 - 00 Арна теле ақпарат бағдарламасы.
8 - 10 Есептеуді үйренейік.
8 - 15Кітап – сенің досың
8 - 30 Табиғатты қорғайық.
8 - 35 Таза қала.
8 - 40 Таңғажайып алаң.
Хабар соңында келесі күнгі бағдарламамен таныс боласыздар және ауа - райы туралы мәліметтер.
Қазір Арна теле ақпарат бағдарламасы болады.

ІІ. Арна
Саламатсыздар ма. Бүгінгі хабарымызда 4 сынып оқушыларының үй тапсырмасын тамашалайық.
№815амалдарды орында
1. 9700
2. 1538
3. 4806
4. 6378
5. 72500
6. 5537
7. 41376
8. 18300
9. 10362
10. 23868
Амалдарды орындалу тәртібіне байланысты сұрақтарды қою.
Қаламызда көптеген жеке кәсіпкерлер ашылып, жұмыссыздық саны азаюда. Азаттық көшесінде тігін фабрикасы ашылды. Мұнда қолдарынан майы тамған шеберлер жұмыс жасайды. Бір шебер 2 метр матадан бір бала көйлегін тігеді, 46 метрден қанша бала көйлегін тігеді?
46: 2=23көйлек
Әр жұмыс орнында бір қиыншылық болады. Бұл фабриканың тігін машинасы ескі болғандықтан май құю керек. Олар қазіргі мезгілде 6 ыдыста 48 л май бар, 8 ыдыста қанша май бар?
48: 6*8=64л
Сіздер бүгінгі жаңалықтарымызбен таныс болдыңыздар.

ІІІ. Есептеуді үйренейік.
Бүл хабарымызда жас бүлдіршіндердің есепке жүйріктігін байқаймыз. Оқулығымыздағы № 818 мысалды шығарамыз:
149040: 345=432
307360: 452=680
175040: 547=320
679070: 763=890
Есепті өте жақсы шығардыңыздар. Ал енді ауызша есептерді қалай шығарасыңдар:
14*5, 27*4, 26*3, 70*50,
Хабарымыз аяқталды.

Қайталау сабағы (математика 4 сынып). жүктеу
3 890
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
242*2, 484: 2 түріндегі ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
242*2, 484: 2 түріндегі ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету. Мәселе есепті шығара білуге, қалдықпен бөлуге берілген есептерді шығаруға үйрету;
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдері. Қайталау.
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдері. Қайталау.
Оқушыларға екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдерін тиянақтауға, теңдеу құрастырып шешімін табуға үйретуге мүмкіндік жасау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; білімділікке, дәптермен жұмыс жасау барысында тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Өткенді пысықтау
Өткенді пысықтау
Оқушылардың өз бетінше ойлау қабілетін, іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін дамыту Ұқыптылыққа, тазалыққа, ұйымшылдыққа, топпен жұмыс жасай білуге, достық қарым - қатынасқа тәрбиелеу. Ауызша есептеу дағдыларын дамыту.
Қайталау сабағы
Қайталау сабағы
Атырау қаласы. бастауыш сынып мұғалімі Утегулова Акмарал Таттигаликызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×