Табиғат және адам. Лепті сөйлем
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің туған өлкем
Қазақ тілі 2 сынып
Тақырыбы: Табиғат және адам. Лепті сөйлем
Оқу мақсаты: 2. 2. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.
2. 3. 7. 1 Сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану.
2. 2. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды;
Оқушылардың көбі: Сөздерден сөйлем құрастырады.
Кейбір оқушылар: Сюжетті суреттерді реті бойынша әңгіме құрастырып айтады.
Тілдік мақсаттар: Пәнге тән лексика мен терминология:
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Талқыланатын мәселелер:
- Туған өлке дегеніміз не?
- Сенің туған өлкең қай жер?
- Туған өлкелеріңнің қымбат, көрікті, жаныңа жақын сүйікті орындарың бар ма?....
Сөйлем дегеніміз не?
- Сөйлемнің неше түрі бар?
- Олар қалай аталады?
- Хабарлы сөйлем дегеніміз не?
- Сұраулы сөйлем дегеніміз не?
Құндылықтарды дарыту: Құрмет, ашықтық, ынтымақтастық, жауапкершілік, өмір бойы білім алу.
Туған өлкеге деген сүйіспеншілік, құрмет, жауапкершілікке тәрбиелеу. Ұжымда бірлесе жұмыс жасауға баулу.
Пәнаралық байланыстар: Жаратылыстану, дүниетану, музыка
АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта
Бастапқы білім Менің мектебім. Сөйлем, сөйлем түрлері хабарлы және сұраулы сөйлем
Сабақтың басы
Ширату.
Зарядка ойынын ойнап барлығымыз бір - бірімізге күлімсіреп қарайық! Күлкіден жанымыз жадырап, сабақты қуана, көңілдене өткізейік. Сіздер жаратылыстану сабағынан өттіңіздер, күлгенде, қабақ түйгенде қанша бұлшық ет жиырылатынын....
Барлығыңа сәттілік тілеймін!
Ой қозғау:
- Біз бүгін қазақ тілінен « Менің туған өлкем» деген ортақ тақырыпты бастамақпыз?
- Туған өлке дегеніміз не?
- Сенің туған өлкең қай жер?
- Туған өлкелеріңнің қымбат, көрікті, жаныңа жақын сүйікті орындарың бар ма?....
Интер - белсенді тақта. Табиғат және адам
- Ия, бүгінгі бастайтын лексикалық бөліміміз «Табиғат және адам»,
грамматикалық тақырыбымыз «Лепті сөйлем».
Сонымен, бүгінгі сабақтағы мақсатымыз не?
- Ия, табиғат туралы өлеңдер оқимыз, лепті сөйлемге байланысты тапсырмалар орындаймыз.
«Ыстық орындық» стратегиясы
- Сөйлем дегеніміз не?
- Сөйлемнің неше түрі бар?
- Олар қалай аталады?
- Хабарлы сөйлем дегеніміз не?
- Сұраулы сөйлем дегеніміз не?
КБ – Отшашу
Сабақтың ортасы
1 Оқулықпен жұмыс.
Тапсырма
Оқылым
(Т) Топтық жұмыс:
Бағалау критерийі: Білім алушы
• Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқиды;
• Құнықтырған сөзінің мағанасын түсінеді;
• Талдау жасайды.
Тапсырма оқушылардың сыни ойлауын, оқу рефлексиясын дамыту мақсатында «Пирамида» стратегиясы
ның көмегімен орындалады.
«Галереяны шарлау» стратегиясы бойынша рефлексия жасайды. Келесі топтың постерлерін оқиды, стикерлерге өз көзқарастарын жазып, постерлерге жабыстырады.
- Дескриптор: Білім алушы
• Өлеңге ат қояды;
• Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды;
• Өз ойларын жазады;
• Өлең туралы пікірін жазады;
КБ - «Галерияны шарлау» стратегиясы арқылы топтар бір - бірін бағалайды, стикерлерге өз қөзқарастарын жазып, постерлерге жабыстырады.
2 Жазылым 2 - жаттығу
Суретпен жұмыс Топтық тапсырма
Бағалау критерийі: Білім алушы
• Сурет, көпнүкте бойынша сөйлем құрастырады.
• Ой қорытындысын жасайды
Дескриптор: Білім алушы
Мектеп: №3 жалпы орта білім беретін қазақ мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Даулетова А. О.
Табиғат және адам. Лепті сөйлем. жүктеу
Қазақ тілі 2 сынып
Тақырыбы: Табиғат және адам. Лепті сөйлем
Оқу мақсаты: 2. 2. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.
2. 3. 7. 1 Сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану.
2. 2. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды;
Оқушылардың көбі: Сөздерден сөйлем құрастырады.
Кейбір оқушылар: Сюжетті суреттерді реті бойынша әңгіме құрастырып айтады.
Тілдік мақсаттар: Пәнге тән лексика мен терминология:
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Талқыланатын мәселелер:
- Туған өлке дегеніміз не?
- Сенің туған өлкең қай жер?
- Туған өлкелеріңнің қымбат, көрікті, жаныңа жақын сүйікті орындарың бар ма?....
Сөйлем дегеніміз не?
- Сөйлемнің неше түрі бар?
- Олар қалай аталады?
- Хабарлы сөйлем дегеніміз не?
- Сұраулы сөйлем дегеніміз не?
Құндылықтарды дарыту: Құрмет, ашықтық, ынтымақтастық, жауапкершілік, өмір бойы білім алу.
Туған өлкеге деген сүйіспеншілік, құрмет, жауапкершілікке тәрбиелеу. Ұжымда бірлесе жұмыс жасауға баулу.
Пәнаралық байланыстар: Жаратылыстану, дүниетану, музыка
АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта
Бастапқы білім Менің мектебім. Сөйлем, сөйлем түрлері хабарлы және сұраулы сөйлем
Сабақтың басы
Ширату.
Зарядка ойынын ойнап барлығымыз бір - бірімізге күлімсіреп қарайық! Күлкіден жанымыз жадырап, сабақты қуана, көңілдене өткізейік. Сіздер жаратылыстану сабағынан өттіңіздер, күлгенде, қабақ түйгенде қанша бұлшық ет жиырылатынын....
Барлығыңа сәттілік тілеймін!
Ой қозғау:
- Біз бүгін қазақ тілінен « Менің туған өлкем» деген ортақ тақырыпты бастамақпыз?
- Туған өлке дегеніміз не?
- Сенің туған өлкең қай жер?
- Туған өлкелеріңнің қымбат, көрікті, жаныңа жақын сүйікті орындарың бар ма?....
Интер - белсенді тақта. Табиғат және адам
- Ия, бүгінгі бастайтын лексикалық бөліміміз «Табиғат және адам»,
грамматикалық тақырыбымыз «Лепті сөйлем».
Сонымен, бүгінгі сабақтағы мақсатымыз не?
- Ия, табиғат туралы өлеңдер оқимыз, лепті сөйлемге байланысты тапсырмалар орындаймыз.
«Ыстық орындық» стратегиясы
- Сөйлем дегеніміз не?
- Сөйлемнің неше түрі бар?
- Олар қалай аталады?
- Хабарлы сөйлем дегеніміз не?
- Сұраулы сөйлем дегеніміз не?
КБ – Отшашу
Сабақтың ортасы
1 Оқулықпен жұмыс.
Тапсырма
Оқылым
(Т) Топтық жұмыс:
Бағалау критерийі: Білім алушы
• Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқиды;
• Құнықтырған сөзінің мағанасын түсінеді;
• Талдау жасайды.
Тапсырма оқушылардың сыни ойлауын, оқу рефлексиясын дамыту мақсатында «Пирамида» стратегиясы
ның көмегімен орындалады.
«Галереяны шарлау» стратегиясы бойынша рефлексия жасайды. Келесі топтың постерлерін оқиды, стикерлерге өз көзқарастарын жазып, постерлерге жабыстырады.
- Дескриптор: Білім алушы
• Өлеңге ат қояды;
• Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды;
• Өз ойларын жазады;
• Өлең туралы пікірін жазады;
КБ - «Галерияны шарлау» стратегиясы арқылы топтар бір - бірін бағалайды, стикерлерге өз қөзқарастарын жазып, постерлерге жабыстырады.
2 Жазылым 2 - жаттығу
Суретпен жұмыс Топтық тапсырма
Бағалау критерийі: Білім алушы
• Сурет, көпнүкте бойынша сөйлем құрастырады.
• Ой қорытындысын жасайды
Дескриптор: Білім алушы
Мектеп: №3 жалпы орта білім беретін қазақ мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Даулетова А. О.
Табиғат және адам. Лепті сөйлем. жүктеу
Жаңалықтар
Бастауыш сыныпқа арналған ҚМЖ жинағы
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап,
Үзіліс кезінде демалуға арналған ережелерді сақтаймын. Хабарлы сөйлем
күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу
Сөйлем
Сөйлем - біршама аяқталған ойды білдіретін сөздер, я сөздер тобы. Тиянақталған ойды ауызша да, жазбаша да білдіруге болады. Ауызекі сөйлеуде сөйлем мен сөйлемнің арасында кідіріс (пауза) болады. Жазуда бір сөйлем екінші сөйлемнен нүкте, сұрау және
Лепті сөйлем
Қостанай облысы, Арқалық қаласы, А. Байтұрсынов атындағы бастауыш гимназиясы бастауыш сынып мұғалімі Жаргулбаева Олимпия Алпысбаевна
Лепті сөйлем
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Лепті сөйлем туралы түсінік беру. Өткен тақырыптар бойынша білімдерін байқау. Дамытушылық: Оқытудың тиімді әдістерін, формаларын енгізу.
Сөйлем
Атырау қаласы Ы. Алтынсарин атындағы №11 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Құбиева Зауреш Паңгерейқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.