Ш. Мұртаза «Тұтқын бала». Бала Тұрар бейнесі
Тақырыбы: Ш. Мұртаза «Тұтқын бала». Бала Тұрар бейнесі
Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, орта мерзімдік жоспар, оқулық. Мұғалімге арналған нұсқаулық, СТО стратегиясы
Жалпы мақсаты: Бала Тұрар бейнесін жан – жақты ашу.
Сыни ойлау көзқарасын дамыта отырып, әңгіменің мағынасын түсіну, өздігінен жұмыс істеуге, оқығаннан қорытынды шығаруға, байланыстырып сөйлеуге дамыту. Есте сақтау мен дүниетанымын кеңейту.
Оқыту нәтижесі: Ойды жеткізуде нақты және жүйелі сөйлеуге үйренеді.
«Бала Тұрар» мәтінінен мағлұмат алады. Мәтін мазмұнын меңгереді. Топта бірлесіп жұмыс жасайды, пікір алмасады, бағалауға үйренеді. Тұрар Рысқұловтың мемлекет және қоғам қайраткері екенін біледі.
Оқыту формасы: Жеке баламен, топпен, жұптық, сынып ұжымымен жұмыс жүргізу
Оқуда қолданылатын модульдер мен әдіс - тәсілдер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін және оқуды бағалау. «Миға шабуыл» әдісі, ой қозғау, сұрақ - жауап, венн диаграммасы, күнделік, топтастыру
Құрал – жабдықтар: «Қызыл жебе» романының кітабы, АКТ, слайд, Бейнефильм. тірек сызбалар т. б
Кезең
Мұғалімнің іс - әрекеті
1 кезең Ұйымдастыру
1. Оқушылармен сәлемдесу, көңіл – күйін, сабаққа қатысын тексеру.
2. Психологиялық кезең:
Әрбір адам - досым, сыныптасым
Әрбір сабақ - үйрену, оқу, іздену
Әрбір ісің - тірлік, тірек, адамдық
Әрбір сөзің - шындық, бірлік, адалдық
3. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.
4. Топқа бөлу
1 топ: Әдебиетшілер
2 топ: Тарихшылар
3 топ: Зерттеушілер
Үй тапсырмасын тексеру
ІІ Не білеміз? (үй тапсырмасын сұрақ – жауап арқылы тексеру)
1. Өткен сабақта не өттік?
2. Сайыс қай қалада өтті?
3. Жапон палуаны Сар – Кек – Ки қандай шарт қояды?
4. Жиб – Жица күресінің тәртібі қандай екен?
5. Басқа палуандар Сар – Кек – Кимен күресуге неліктен қобалжыды?
6. Сар – Кек – Киге мінездеме бер.
7. Әңгіменің шарықтау шегін айт.
8. Қажымұқанның әдісі
9. Әңгіменің түйіні.
Мақалды аяқтап, ойды түйінде: «Қоянды қамыс өлтіреді,
Жігітті...................»
Жаңа сабаққа кіріспе
Сөзжұмбақ шешу «Алаш алыптары»
Жаңа сабаққа даярлық «Тұрар Рысқұлов» туралы не білесің?
--- 2 - 3 сыныпта Шерхан Мұртазаның «Бала Тұрар», «Интернат Қой масы» әңгімелерін оқыдық. Үзінді келтіру.
Ш. Мұртаза «Тұтқын бала». Бала Тұрар бейнесі жүктеу
Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, орта мерзімдік жоспар, оқулық. Мұғалімге арналған нұсқаулық, СТО стратегиясы
Жалпы мақсаты: Бала Тұрар бейнесін жан – жақты ашу.
Сыни ойлау көзқарасын дамыта отырып, әңгіменің мағынасын түсіну, өздігінен жұмыс істеуге, оқығаннан қорытынды шығаруға, байланыстырып сөйлеуге дамыту. Есте сақтау мен дүниетанымын кеңейту.
Оқыту нәтижесі: Ойды жеткізуде нақты және жүйелі сөйлеуге үйренеді.
«Бала Тұрар» мәтінінен мағлұмат алады. Мәтін мазмұнын меңгереді. Топта бірлесіп жұмыс жасайды, пікір алмасады, бағалауға үйренеді. Тұрар Рысқұловтың мемлекет және қоғам қайраткері екенін біледі.
Оқыту формасы: Жеке баламен, топпен, жұптық, сынып ұжымымен жұмыс жүргізу
Оқуда қолданылатын модульдер мен әдіс - тәсілдер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін және оқуды бағалау. «Миға шабуыл» әдісі, ой қозғау, сұрақ - жауап, венн диаграммасы, күнделік, топтастыру
Құрал – жабдықтар: «Қызыл жебе» романының кітабы, АКТ, слайд, Бейнефильм. тірек сызбалар т. б
Кезең
Мұғалімнің іс - әрекеті
1 кезең Ұйымдастыру
1. Оқушылармен сәлемдесу, көңіл – күйін, сабаққа қатысын тексеру.
2. Психологиялық кезең:
Әрбір адам - досым, сыныптасым
Әрбір сабақ - үйрену, оқу, іздену
Әрбір ісің - тірлік, тірек, адамдық
Әрбір сөзің - шындық, бірлік, адалдық
3. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.
4. Топқа бөлу
1 топ: Әдебиетшілер
2 топ: Тарихшылар
3 топ: Зерттеушілер
Үй тапсырмасын тексеру
ІІ Не білеміз? (үй тапсырмасын сұрақ – жауап арқылы тексеру)
1. Өткен сабақта не өттік?
2. Сайыс қай қалада өтті?
3. Жапон палуаны Сар – Кек – Ки қандай шарт қояды?
4. Жиб – Жица күресінің тәртібі қандай екен?
5. Басқа палуандар Сар – Кек – Кимен күресуге неліктен қобалжыды?
6. Сар – Кек – Киге мінездеме бер.
7. Әңгіменің шарықтау шегін айт.
8. Қажымұқанның әдісі
9. Әңгіменің түйіні.
Мақалды аяқтап, ойды түйінде: «Қоянды қамыс өлтіреді,
Жігітті...................»
Жаңа сабаққа кіріспе
Сөзжұмбақ шешу «Алаш алыптары»
Жаңа сабаққа даярлық «Тұрар Рысқұлов» туралы не білесің?
--- 2 - 3 сыныпта Шерхан Мұртазаның «Бала Тұрар», «Интернат Қой масы» әңгімелерін оқыдық. Үзінді келтіру.
Ш. Мұртаза «Тұтқын бала». Бала Тұрар бейнесі жүктеу
Жаңалықтар
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Әдебиеттен қысқа мерзімді жоспар (6 сынып)
Астана қаласы, № 8 орта мектеп Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі Тоқтамысова Арай Тоқтамысовна
Қазақша сөйлейміз
СҚО, Тайынша ауданы, Тайынша қаласының №2 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Рамазанова Сырға Қайырбекқызы
Шерхан Мұртаза. Бала Тұрар
Атырау қаласы, Еркінқала селосы, Еркінқала орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ғылымғалиева Бейбіт
Жамбыл Жабаев «Сұраншы», «Өтеген батыр» дастандары
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Күйкен орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Есназарова Ләззат Дүйсенбаевна
Шерхан Мұртазаның «Қызыл жебе» романынан алынған үзінді «Тұтқын бала» шығармасын оқыту (6 сынып)
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, №15 орта мектептің І санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кожанова Зинаида Курбанбаевна
Пікірлер (1)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.