Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жамбыл Жабаев «Сұраншы», «Өтеген батыр» дастандары

31 наурыз 2014, Дүйсенбі
Қазақ әдебиеті 8 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Ж. Жабаев. «Сұраншы», «Өтеген батыр» дастандары
Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, орта мерзімдік жоспар, оқулық. Мұғалімге арналған нұсқаулық, СТО стратегиясы
Жалпы мақсаты: Ж. Жабаевтың шығармашылығынан алған білімдерін жинақтау, «Өтеген батыр», «Сұраншы батыр» дастандарындағы Өтегеннің және Сұраншының бейнесін талдау, шығарманың тәрбиелік мәнін ашу.
Оқыту нәтижесі: СТО - ға үйрете отырып, мәнерлеп оқуға, оны талқылауға үйрету
Топпен бірлесе жұмыс жасай біледі, тақырыпты аша алады, ережеге бағынады, бір - бірін тыңдай біледі
Оқыту формасы: Жеке баламен, топпен, сынып ұжымымен жұмыс жүргізу
Оқуда қолданылатын модульдер мен әдіс - тәсілдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін және оқуды бағалау. Миға шабуыл әдісі, топтық жұмыс, Венн диаграммасы, бес жолды өлең
Құрал – жабдықтар: тақта, кеспе қағаздар

1 кезең
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасын тексеру Оқушылармен амандасып, түгендеу
Ж. Жабаев өмірі, шығармашылығы туралы, өлеңдерінің мазмұнын сұраймын.
«Миға шабуыл» әдісі арқылы қосымша сұрақтар қоямын. Оқушылар үйге тапсырманы айтады.
2 кезең
Жаңа сабақ Мағынаны тану
Жамбылдың отаншыл жырларының ішінде дастандары ерекше орын алады. «Өтеген батыр» мен «Сұраншы батыр» дастандары күрделі дастандар қатарына жатады.
Ақын осы екі дастанды біp жылдары қатар жырласа керек. «Сұраншы батыр» дастанын Жамбыл ең алғаш рет Садырмек деген беделді кісінің асы күні толғапты. Бұл жиын Жиренайғыр деген өзеннің бойында өтеді. Ертеде Сұраншы батыр қоқандықтармен осы өзен бойында соғысып жеңіске жеткен екен. Міне осы өзен бойында жайлаған Шапырашты, Дулат, Ысты, Жаныс ақындар Жамбылдан «Сұраншы батыр» дастанын жырлауды өтініпті. Халық талабымен Жамбыл «Сұраншы батырды» таң атқанша жырлаған екен.
Сұраншы – тарихта болған адам, Жетісу халқының мүддесін қорғаған нағыз батыр. Жер жәннаты Жетісуды алуға бip жағынан патшаның, екінші жағынан – қоқандықтардың ұмтылғаны тарихтан белгілі. Қоқандықтардың озбырлығынан зәбір көріп, бастарына қаралы күн туған халық ендігі үміт Сұраншы батырда екендігіне тоқтасады. Сөйтіп, хабаршы жіберіп, Сұраншы батырды алдырады.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
79 232
0
  • 20
1 дауыс


Жаңалықтар
Жамбыл Жабаев «Өтеген батыр» дастаны
Жамбыл Жабаев «Өтеген батыр» дастаны
Жамбыл Жабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беріп, Ақынның Өтеген батырдың Жоңғар шапқыншылығында көрсеткен ерлігін эпикалық сарында көркем бейнелеуі туралы түсінік беру.
Ш. Мұртаза «Тұтқын бала». Бала Тұрар бейнесі
Ш. Мұртаза «Тұтқын бала». Бала Тұрар бейнесі
Бала Тұрар бейнесін жан – жақты ашу. Сыни ойлау көзқарасын дамыта отырып, әңгіменің мағынасын түсіну, өздігінен жұмыс істеуге, оқығаннан қорытынды шығаруға, байланыстырып сөйлеуге дамыту. Есте сақтау мен дүниетанымын кеңейту.
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Шал ақын «Ата - ананың қадірін», «Бұл дүниенің мысалы» өлеңдері
Шал ақын «Ата - ананың қадірін», «Бұл дүниенің мысалы» өлеңдері
Жырау толғауларының тақырыбы мен идеясын айқындау Толғаулардың адамгершілікке үндейтінін түйсінеді
Жамбыл Жабаев «Өтеген батыр» дастаны
Жамбыл Жабаев «Өтеген батыр» дастаны
Алматы облысы, Қарасай ауданы, «С. Керімбеков атындағы орта мектеп мемлекеттік мекемесі Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Байсейтова Айман Наурузкановна
Лиро - эпостық жырлар «Қыз Жібек» жырынан үзінді
Лиро - эпостық жырлар «Қыз Жібек» жырынан үзінді
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Күйкен орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Матниязова Айнур
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×