Әдебиеттен қысқа мерзімді жоспар (6 сынып)
Сабақ тақырыптары:
1. Шерхан Мұртаза "Тұтқын бала" әңгімесі
2. Сайын Мұратбеков "Қылау" әңгімесі
Әдебиет 6 сынып
Қысқа мерзімдік жоспары
Сабақтың тақырыбы С. Мұратбеков "Қылау" әңгімесі
Мақсаты Шығармашылық, танымдық қабілетін шыңдау
Міндеті • Өз ойларын еркін айта алуына ықпал ету
• Тапсырмалардың дұрыс орындалуына бағыт бағдар беру
• Оқушының еркін жұмыс жасай алуына жағдай жасау
Күтілетін нәтиже
● Әңгіменің мазмұнын меңгереді.
● Шығарманы композициялық құрылысына талдау жасау біледі
● Әңгімені талдай отырып, өмірмен байланыстыра алады.
Дерек көзі 1. Википедия ашық энциклопедиясы
2. Ғаламтор.
Сабақтың барысы
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
1. Сергіту сәті: Биле - биле
2. Сыныпты топқа бөлу. Геометриялық фигура арқылы топтасу.
ІІ. Үй жұмысын тексеру
♦ «Бала Тұрардың болашағы» өз қиялдарыңмен әңгімені аяқтауы
♦ Шерхан Мұртазаның «Тұтқын бала» әңгімесі бойынша «Кубик» ойыны арқылы сұрақ – жауап
1. Тұрар кім?
2. Рысқұлдың Тұрарды қасына алдыруының себебі неде?
3. Тұрар оқу мен жазуды кімнен үйренеді?
4. Тұрардың дәптерге жазған алғашқы сөздері?
5. Мектепте барғанда Тұрардың фамилиясы?
6 Тұрар кімге көмекші болды?
ІІІ. Жаңа сабақ
Қылау дегеніміз не?
Шығарма неге қылау деп аталады?
Қылау – қыста сілбіреп жауатын ұлпа, майда қар
Тақырыптың қылау деп аталу себебі: Сатай мен Рабиғаның достығының қылаулап басталуы.
«Қызығушылықты ояту» ой шақыру.
«Қай сәт бейнеленген?» Сатайдың сөздерінен мысалдар келтіріп, қай кезде айтылғанын табу.
♦ «Әй, беймазасын - ай, осы шалдың!»
♦ «Шіркін - ай, ең болмаса он минут ұйықтар ма еді?»
♦ «Қара ішікті оранып ап, аунай кетіп ұйықтаса, шіркін!»
♦ «Мұндайда қасқыр кездесуі мүмкін – ау!
1. Шерхан Мұртаза "Тұтқын бала" әңгімесі
2. Сайын Мұратбеков "Қылау" әңгімесі
Әдебиет 6 сынып
Қысқа мерзімдік жоспары
Сабақтың тақырыбы С. Мұратбеков "Қылау" әңгімесі
Мақсаты Шығармашылық, танымдық қабілетін шыңдау
Міндеті • Өз ойларын еркін айта алуына ықпал ету
• Тапсырмалардың дұрыс орындалуына бағыт бағдар беру
• Оқушының еркін жұмыс жасай алуына жағдай жасау
Күтілетін нәтиже
● Әңгіменің мазмұнын меңгереді.
● Шығарманы композициялық құрылысына талдау жасау біледі
● Әңгімені талдай отырып, өмірмен байланыстыра алады.
Дерек көзі 1. Википедия ашық энциклопедиясы
2. Ғаламтор.
Сабақтың барысы
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
1. Сергіту сәті: Биле - биле
2. Сыныпты топқа бөлу. Геометриялық фигура арқылы топтасу.
ІІ. Үй жұмысын тексеру
♦ «Бала Тұрардың болашағы» өз қиялдарыңмен әңгімені аяқтауы
♦ Шерхан Мұртазаның «Тұтқын бала» әңгімесі бойынша «Кубик» ойыны арқылы сұрақ – жауап
1. Тұрар кім?
2. Рысқұлдың Тұрарды қасына алдыруының себебі неде?
3. Тұрар оқу мен жазуды кімнен үйренеді?
4. Тұрардың дәптерге жазған алғашқы сөздері?
5. Мектепте барғанда Тұрардың фамилиясы?
6 Тұрар кімге көмекші болды?
ІІІ. Жаңа сабақ
Қылау дегеніміз не?
Шығарма неге қылау деп аталады?
Қылау – қыста сілбіреп жауатын ұлпа, майда қар
Тақырыптың қылау деп аталу себебі: Сатай мен Рабиғаның достығының қылаулап басталуы.
«Қызығушылықты ояту» ой шақыру.
«Қай сәт бейнеленген?» Сатайдың сөздерінен мысалдар келтіріп, қай кезде айтылғанын табу.
♦ «Әй, беймазасын - ай, осы шалдың!»
♦ «Шіркін - ай, ең болмаса он минут ұйықтар ма еді?»
♦ «Қара ішікті оранып ап, аунай кетіп ұйықтаса, шіркін!»
♦ «Мұндайда қасқыр кездесуі мүмкін – ау!
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Ш. Мұртаза «Тұтқын бала». Бала Тұрар бейнесі
Бала Тұрар бейнесін жан – жақты ашу. Сыни ойлау көзқарасын дамыта отырып, әңгіменің мағынасын түсіну, өздігінен жұмыс істеуге, оқығаннан қорытынды шығаруға, байланыстырып сөйлеуге дамыту. Есте сақтау мен дүниетанымын кеңейту.
Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі
Көрнекті жазушы С. Мұратбеков туралы түсініп оқуға, көркем шығарманы оқыту арқылы әңгіменің мазмұнын ашу, кейіпкерлер бейнесін жан - жақты аша білу.
Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі, Сатай мен Рабиға бейнесі
Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі, Сатай мен Рабиға бейнесі Оқушыларға көркем шығарманы оқыту арқылы әңгіменің мазмұнын ашу, кейіпкерлер бейнесін жан - жақты аша білу.
Шерхан Мұртаза «Тұтқын бала» Бала Тұрар бейнесі
Шерхан Мұртаза «Қызыл жебе» романындағы «Тұтқын бала» тарауы бойынша бала Тұрардың санасын оятқан түрме сабақтарын жете түсінуі, Тұрар арманы - оның орындалған мұраты екенін дәлелдеу
С. Мұратбеков «Қылау»
Павлодар қаласы, №19 жалпы орта білім беру мектебінің қазақ тілі пәні мұғалімі Каденова Ж.Ж.
Шерхан Мұртаза. Бала Тұрар
Атырау қаласы, Еркінқала селосы, Еркінқала орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ғылымғалиева Бейбіт
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.