2 - ге көбейту және бөлу
Сабақтың тақырыбы: 2 - ге көбейту және бөлу
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: оқушыларды 2 санына кестелік көбейту және бөлу білімдері мен біліктерін тиянақтау.
Дамытушылығы: оқушылардың математикалық білімі арқылы интеллектісін дамыту: есептеу машықтарын жетілдіру; өздіктерінен жұмыс істеу, жеке топтық жұмыста шапшаңдылық танытуға машықтандыру.
Тәрбиелігі: өзін - өзі басқаруға, ұжымда белсенділікке тәрбиелеу. Жауапкершілікті сезіне білуге үйрету.
Түрі: қайталау.
Әдісі: басқара отырып түсіндіру.
Көрнекіліктері: алгоритм құруға арналған кестелер, бағалау карточкалары, көңіл күй корсеткіштер, «үй» суреті.
Сабақтың барысы: 1. Алғашқы кезең.
1. Балалар зейінін сабаққа аудару.
2. сабақ түрі мен оның мақсатымен таныстыру.
3. Дәптерлерін жұмысқа даярлау
2. Жаңа сабақ. 1. Алгоритм дегеніміз не? (Бір нәрсені орындау үшін құрылған программаны алгоритм дейді.)
2. Біз бүгін үй салу алгоритмін құрамыз. (Қазіргі кездегі үй салудың маңызы, қаламыздағы салынып жатқан үйлер, ипотека.) Үйіміз дұрыс, әдемі болып салынуы үшін әрбір алгоритм бойынша тапсырмаларды орындауымыз керек.
1 - алгоритм. Құрылыс материалдарын сатып алу.
Арифметикалық диктант:
2*2=4
10*2=20
90*1=90
8*0=0
1*2=2
100*2=200
7*1=7
0*800=0
2 - алгоритм. Фундамент құю. Оқулықтағы №1 тапсырманы орындау. Есеп шығару өзіндік алгоритмі бар. Соны пайдаланып берілген есептерді шығарайық, шартын, жауабын, шешуін салыстырайық.
Есеп шығару алгоритмі: 1. Есеппен танысу.
2. Есептің не туралы екенін анықтау.
3. Белгілі, белгісізін анықтау.
4. Есептің шарты мен сұрағын ажырату.
5. Дәптерге шартын жазу.
6. Есепті шешу.
7. Жауабын жазу.
Дархан - 16 ұпай. ----------------- Дархан - 16 ұпай
Дәурен -? 2 есе кем ------------- Дәурен -? 2<
16: 2=8 Ж: 8 ұпай ----------------- 16 - 2=14 Ж: 14 ұпай
Оқушылар есептерді шешіп болғаннан кейін салыстыру жұмысын жүргізеді.
Еңбек ауылындағы №22 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі:
Жанысбаева Даулетгул Алексей қызы
2 - ге көбейту және бөлу жүктеу
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: оқушыларды 2 санына кестелік көбейту және бөлу білімдері мен біліктерін тиянақтау.
Дамытушылығы: оқушылардың математикалық білімі арқылы интеллектісін дамыту: есептеу машықтарын жетілдіру; өздіктерінен жұмыс істеу, жеке топтық жұмыста шапшаңдылық танытуға машықтандыру.
Тәрбиелігі: өзін - өзі басқаруға, ұжымда белсенділікке тәрбиелеу. Жауапкершілікті сезіне білуге үйрету.
Түрі: қайталау.
Әдісі: басқара отырып түсіндіру.
Көрнекіліктері: алгоритм құруға арналған кестелер, бағалау карточкалары, көңіл күй корсеткіштер, «үй» суреті.
Сабақтың барысы: 1. Алғашқы кезең.
1. Балалар зейінін сабаққа аудару.
2. сабақ түрі мен оның мақсатымен таныстыру.
3. Дәптерлерін жұмысқа даярлау
2. Жаңа сабақ. 1. Алгоритм дегеніміз не? (Бір нәрсені орындау үшін құрылған программаны алгоритм дейді.)
2. Біз бүгін үй салу алгоритмін құрамыз. (Қазіргі кездегі үй салудың маңызы, қаламыздағы салынып жатқан үйлер, ипотека.) Үйіміз дұрыс, әдемі болып салынуы үшін әрбір алгоритм бойынша тапсырмаларды орындауымыз керек.
1 - алгоритм. Құрылыс материалдарын сатып алу.
Арифметикалық диктант:
2*2=4
10*2=20
90*1=90
8*0=0
1*2=2
100*2=200
7*1=7
0*800=0
2 - алгоритм. Фундамент құю. Оқулықтағы №1 тапсырманы орындау. Есеп шығару өзіндік алгоритмі бар. Соны пайдаланып берілген есептерді шығарайық, шартын, жауабын, шешуін салыстырайық.
Есеп шығару алгоритмі: 1. Есеппен танысу.
2. Есептің не туралы екенін анықтау.
3. Белгілі, белгісізін анықтау.
4. Есептің шарты мен сұрағын ажырату.
5. Дәптерге шартын жазу.
6. Есепті шешу.
7. Жауабын жазу.
Дархан - 16 ұпай. ----------------- Дархан - 16 ұпай
Дәурен -? 2 есе кем ------------- Дәурен -? 2<
16: 2=8 Ж: 8 ұпай ----------------- 16 - 2=14 Ж: 14 ұпай
Оқушылар есептерді шешіп болғаннан кейін салыстыру жұмысын жүргізеді.
Еңбек ауылындағы №22 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі:
Жанысбаева Даулетгул Алексей қызы
2 - ге көбейту және бөлу жүктеу
Жаңалықтар
Санды көбейтіндіге бөлу
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым саған үйір болады, Досың солар табылатын қасыңнан!
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Санды 9 - ға көбейту және бөлу
Санды 9 - ға көбейту және бөлу кестесін біліп, түсінеді.
2 санын көбейту және бөлу кестесін құрастыру
Көбейту, бөлу амалдары жайлы білімдерін тиянақтау. 2 санын көбейту және бөлу кестесін құрастыру, жұп және тақ сандарды ажырата білуге дағдыландыру.
Қосындыны санға бөлу (слайд)
Қосындыны санға бөлу тәсілін меңгерту, есептерді әртүрлі тәсілмен шығара білуге үйрету; Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, белсенділігін, түрлі тапсырмалар орындау арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту;
7 - ге көбейту және бөлу
Қарағанды облысы, Қарқаралы ауданы, Егіндібұлақ селосы №43 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Мухаметжанова Д. Т.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.