Фигура құрастыру және оны бөліктерге бөлу
Математика 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Фигура құрастыру және оны бөліктерге бөлу
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың ондықтарды қосу, азайтудан алған білімдерін толықтыра отырып, фигура құрастыру және бөліктерге бөлу туралы түсінік беру. Түрлі мақсаттағы тапсырмаларды орындай отырып математикалық ойлау қабілеттерін арттыру, пәнге деген қызығушылықтарын ояту. Оқушыларды білімпаздыққа, шапшаңдық пен тапқырлыққа баулу. Ізденімпаздық пен өздігінен жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа материалды игерту
Сабақтың әдісі: түсіндіру, ой қозғау, сұрақ - жауап
Көрнекілігі: Белсенді тақта, кеспе қағаздар, суреттер, логикалық есептер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Үй тапсырмасын тексеру, бағалау
б) Өткен сабақты бекіту
ІІ. Жаңа сабақ
1. Психологиялық дайындық!
«Менің көңіл - күйім қандай?»
Өте жақсы, Жақсы, Орташа.
Жұмбақ шешу:
Қар кетіп, қыр көгерді
Жерге диқан дән сеуіп
Қорадан жас төл өрді.(Көктем)
2. Ой шақыру: Балалар сүйінші деген не? Ол қай кезде сұралады?
«Көктем суреті» Балалар, көктем бізден құстар келді деп сүйінші сұрай келіпті. Көктемде ең бірінші келетін құсты білеміз бе?
Ол - қараторғай.
«қараторғай суреті» Ол бізге өзімен бірге тапсырмасын ала келіпті, яғни
№1
Көктем басталысымен адамдар үй тұрғыза бастайды. Бізде қараторғай тапсырмасына сәйкес үй тұрғыза отырып, мысалдар шығарайық.
70+20=90 --------- 70+0=70 --------- 0+70=70
7+2=9 ------------- 7+0=7 ------------- 0+7=7
90 - 20=70 -------- 90 - 0=90 -------- 90 - 90=0
9 - 2=7 ------------- 9 - 9=0 ------------ 9 - 0=9
3. Үй қандай фигуралардан құрастырылған?
Тіктөртбұрыш, шаршы, үшбұрыш
№2 Тырналардың тапсырмасы:
«Тырналар суреті»
Сергіту сәті:
Ойын: «Тез, бірақ қателеспе!» әр қатарға логикалық есептер шығарту.
1. Менің туған күнімде,
Балнұр тәтем келді,
Үлкен атам келді,
Бөлем Бәжен келді,
Әпкем Сәпен келді
Ұстазым кештеу келді
Қонақтар көп үйімде.
Арнұр көкем келді.
Нағашы әпкем келді,
Жездем Шәкен келді
Достарымнан екеу келді
Барлығы нешеу келді? (10)
2. Су құйып ем астауға,
Үш қаз келді қасына.
Үш қасқалдақ бір қазан,
Екі үйрек бір сазан.
Бір көксерек, бір қарға
Қосылды кеп бұларға
Болды бір топ құс қанша? (12)
3. Ұлым, ұлым, ұлым деп,
Гүлім, гүлім, гүлім деп,
Ұлдарын ана сүйеді.
Қыздарын ана сүйеді. (6)
«Көгершіннің тапсырмасы»
№3
90 мин 40 сандарын пайдаланып, азайту амалына есеп құрастыру.
Мыс: 90 - 40=50
- Балалар, құстар бізге алғысын айтуда, себебі сендер олардың тапсыр маларын қатесіз орындап жатырсыңдар.
- Балалар, көктем сендерден ең алғаш өсіп шығатын гүлдерді білесіңдер ме деп сұрайды.
- Қызғалдақ, Бәйшешек
Олардың да бізге жіберген тапсырмалары бар екен.
«Бәйшешектің тапсырмасы»№5 дұрыс шешуін таңда.
а) Әжесі - 3 ойында
Немересі - 4 ойында
Немересі неше ойында артық жеңді?
Ш: 4 - 3=1
Ж: 1 ойында
ә) Жинағаны - 8 ұпай
Қосылғаны - 1 ұпай
Барлығы -?
Ш: 8+1=9
Ж: 9 ұпай
б) Болғаны - 9
Орындағаны - 5
Қалғаны -?
Ш: 9 - 5=4
Ж: 4
ІІІ. Жаңа сабақты бекіту
«Шығармашылық тапсырма»
Біз ақылды баламыз,
Бар білімді саламыз.
Есеп, жұмбақ ойынның,
Жауабын тез табамыз.
Жауабы: 1) Әлихан 2) Қуаныш 3) Болат
Мұғалімі: Қайролла М. М.
Фигура құрастыру және оны бөліктерге бөлу жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Фигура құрастыру және оны бөліктерге бөлу
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың ондықтарды қосу, азайтудан алған білімдерін толықтыра отырып, фигура құрастыру және бөліктерге бөлу туралы түсінік беру. Түрлі мақсаттағы тапсырмаларды орындай отырып математикалық ойлау қабілеттерін арттыру, пәнге деген қызығушылықтарын ояту. Оқушыларды білімпаздыққа, шапшаңдық пен тапқырлыққа баулу. Ізденімпаздық пен өздігінен жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа материалды игерту
Сабақтың әдісі: түсіндіру, ой қозғау, сұрақ - жауап
Көрнекілігі: Белсенді тақта, кеспе қағаздар, суреттер, логикалық есептер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Үй тапсырмасын тексеру, бағалау
б) Өткен сабақты бекіту
ІІ. Жаңа сабақ
1. Психологиялық дайындық!
«Менің көңіл - күйім қандай?»
Өте жақсы, Жақсы, Орташа.
Жұмбақ шешу:
Қар кетіп, қыр көгерді
Жерге диқан дән сеуіп
Қорадан жас төл өрді.(Көктем)
2. Ой шақыру: Балалар сүйінші деген не? Ол қай кезде сұралады?
«Көктем суреті» Балалар, көктем бізден құстар келді деп сүйінші сұрай келіпті. Көктемде ең бірінші келетін құсты білеміз бе?
Ол - қараторғай.
«қараторғай суреті» Ол бізге өзімен бірге тапсырмасын ала келіпті, яғни
№1
Көктем басталысымен адамдар үй тұрғыза бастайды. Бізде қараторғай тапсырмасына сәйкес үй тұрғыза отырып, мысалдар шығарайық.
70+20=90 --------- 70+0=70 --------- 0+70=70
7+2=9 ------------- 7+0=7 ------------- 0+7=7
90 - 20=70 -------- 90 - 0=90 -------- 90 - 90=0
9 - 2=7 ------------- 9 - 9=0 ------------ 9 - 0=9
3. Үй қандай фигуралардан құрастырылған?
Тіктөртбұрыш, шаршы, үшбұрыш
№2 Тырналардың тапсырмасы:
«Тырналар суреті»
Сергіту сәті:
Ойын: «Тез, бірақ қателеспе!» әр қатарға логикалық есептер шығарту.
1. Менің туған күнімде,
Балнұр тәтем келді,
Үлкен атам келді,
Бөлем Бәжен келді,
Әпкем Сәпен келді
Ұстазым кештеу келді
Қонақтар көп үйімде.
Арнұр көкем келді.
Нағашы әпкем келді,
Жездем Шәкен келді
Достарымнан екеу келді
Барлығы нешеу келді? (10)
2. Су құйып ем астауға,
Үш қаз келді қасына.
Үш қасқалдақ бір қазан,
Екі үйрек бір сазан.
Бір көксерек, бір қарға
Қосылды кеп бұларға
Болды бір топ құс қанша? (12)
3. Ұлым, ұлым, ұлым деп,
Гүлім, гүлім, гүлім деп,
Ұлдарын ана сүйеді.
Қыздарын ана сүйеді. (6)
«Көгершіннің тапсырмасы»
№3
90 мин 40 сандарын пайдаланып, азайту амалына есеп құрастыру.
Мыс: 90 - 40=50
- Балалар, құстар бізге алғысын айтуда, себебі сендер олардың тапсыр маларын қатесіз орындап жатырсыңдар.
- Балалар, көктем сендерден ең алғаш өсіп шығатын гүлдерді білесіңдер ме деп сұрайды.
- Қызғалдақ, Бәйшешек
Олардың да бізге жіберген тапсырмалары бар екен.
«Бәйшешектің тапсырмасы»№5 дұрыс шешуін таңда.
а) Әжесі - 3 ойында
Немересі - 4 ойында
Немересі неше ойында артық жеңді?
Ш: 4 - 3=1
Ж: 1 ойында
ә) Жинағаны - 8 ұпай
Қосылғаны - 1 ұпай
Барлығы -?
Ш: 8+1=9
Ж: 9 ұпай
б) Болғаны - 9
Орындағаны - 5
Қалғаны -?
Ш: 9 - 5=4
Ж: 4
ІІІ. Жаңа сабақты бекіту
«Шығармашылық тапсырма»
Біз ақылды баламыз,
Бар білімді саламыз.
Есеп, жұмбақ ойынның,
Жауабын тез табамыз.
Жауабы: 1) Әлихан 2) Қуаныш 3) Болат
Мұғалімі: Қайролла М. М.
Фигура құрастыру және оны бөліктерге бөлу жүктеу
Жаңалықтар
Көбейту
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 2. 1. 2. 1. Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысын табу, бөлуді нысандарды мазмұнына қарай жəне тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну.
3 - ке көбейту және бөлу кестесін пысықтау
Мақсаты: 1. Практикалық амалдар негізінде 3 санымен көбейту және бөлу кестесін құрастыру, есеп шығару барысында көбейту және бөлу кестесі туралы білімдерін бекіту;
5 санына көбейту және бөлу кестесін құрастыру.
Бірдей қосылғыштардың сомасын табуға, мазмұнына қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құру және шығару.
Екіге тең бөлу
Жарты ұғымын қалыптастыру, тең бөліктерге бөлуді үйрету. 2-ге көбейту және бөлу кестесін қайталау
Фигура құрастыру және оны бөліктерге бөлу
Қызылорда облысы, Арал ауданы, Жақсықылыш кенті, №19 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Аманжолова Гүлсім
26+7 және 53 – 7 жағдайларындағы қосу мен азайту
ШҚО, Аягөз қаласы, № 3 жалпы орта білім беретін мектеп КММ Бастауыш класс мұғалімі Жұмаханова Қасиет Бейсекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.