Суықторғай әңгімесі
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Тақырып: Суықторғай әңгімесі
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: Мәтінді оқиды, топта талдайды, сұрақтармен жұмыс жасайды, бір - біріне түсіндіреді, ортақ шешімге келеді, ізденеді, өзін - өзі бағалауға үйренеді, мәтіннің өмірмен байланыстылығын дәлелдейді, мәтіндегідей оқиғаға тап болғанда не істеу керектігін біледі, құстардың қыстағы тіршілігімен танысады, әңгіменің негізгі түйінін ашуға жағдай жасай отырып, өз бетінше шығармашылықпен жұмыс жасауға үйренеді, байланыстырып сөйлеуін, ойлауын дамытады.
Басталуы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
1. 1. Ынтымақтастық орта қалыптастыру. «Жылулық шеңберіне» шақыру.
1. 2. Топқа бөлу. «Құстар», «Жануарлар» суреттері бойынша
Ортасы
2. Үй тапсырмасын тексеру.
«Тікелей радиоэфир» әдісі.
Жүргізуші, синоптик, дәрігер, ақын, суретші, кейіпкер сөздері жазылған қағаздардан жеребий тастау./7 - 10 мин/
3. Жаңа сабақты меңгерту.
3. 1. Тақырыбын ашу. Аудиожазба тыңдату. Құстар дыбысы.
*Автор туралы мәлімет беру.
М. Д. Зверев (1896 - 1996) Барнаул қаласында туған. Басты жазатын тақырыбы – табиғат құпиялары мен көріністері. Бүкіл саналы ғұмырын Қазақстанда өткізген ол «Ақ марал», «Індер мен ұяларда», «Таулы шыңның қожасы», «Жаңа қоныста» әңгіме повестері бар.
3. 2. Сабақ мақсатын айқындау. Табыс критерийлерін құрғызу.
1. Мәтінді түсініп оқимын.
2. Мазмұнын терең түсіну үшін топта талдаймын.
3. Өз ойыммен бөлісемін.
4. Мәтіндегі мәліметтерді білемін, мысал келтіремін.
3. 3. Мәтінді оқу. «Түртіп алу» әдісі.
3. 4. Мәтінді талдау. «Кластер» құрғызу.
Қосымша әдебиеттер ұсыну
Сергіту сәті.
4. Бекіту. Мәтінге жоспар құрату. «Бірге ойлаймыз» әдісі.
4. 1. Отырықшы құстарға жасалатын қамқорлық туралы оқушылардың ойын тыңдау, не істей алатындықтарын дәлелдету.
Мектеп: «Қойтас орта мектебі» КММ
Мұғалімнің есімі: Нукешева Асел
Суықторғай әңгімесі жүктеу
Тақырып: Суықторғай әңгімесі
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: Мәтінді оқиды, топта талдайды, сұрақтармен жұмыс жасайды, бір - біріне түсіндіреді, ортақ шешімге келеді, ізденеді, өзін - өзі бағалауға үйренеді, мәтіннің өмірмен байланыстылығын дәлелдейді, мәтіндегідей оқиғаға тап болғанда не істеу керектігін біледі, құстардың қыстағы тіршілігімен танысады, әңгіменің негізгі түйінін ашуға жағдай жасай отырып, өз бетінше шығармашылықпен жұмыс жасауға үйренеді, байланыстырып сөйлеуін, ойлауын дамытады.
Басталуы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
1. 1. Ынтымақтастық орта қалыптастыру. «Жылулық шеңберіне» шақыру.
1. 2. Топқа бөлу. «Құстар», «Жануарлар» суреттері бойынша
Ортасы
2. Үй тапсырмасын тексеру.
«Тікелей радиоэфир» әдісі.
Жүргізуші, синоптик, дәрігер, ақын, суретші, кейіпкер сөздері жазылған қағаздардан жеребий тастау./7 - 10 мин/
3. Жаңа сабақты меңгерту.
3. 1. Тақырыбын ашу. Аудиожазба тыңдату. Құстар дыбысы.
*Автор туралы мәлімет беру.
М. Д. Зверев (1896 - 1996) Барнаул қаласында туған. Басты жазатын тақырыбы – табиғат құпиялары мен көріністері. Бүкіл саналы ғұмырын Қазақстанда өткізген ол «Ақ марал», «Індер мен ұяларда», «Таулы шыңның қожасы», «Жаңа қоныста» әңгіме повестері бар.
3. 2. Сабақ мақсатын айқындау. Табыс критерийлерін құрғызу.
1. Мәтінді түсініп оқимын.
2. Мазмұнын терең түсіну үшін топта талдаймын.
3. Өз ойыммен бөлісемін.
4. Мәтіндегі мәліметтерді білемін, мысал келтіремін.
3. 3. Мәтінді оқу. «Түртіп алу» әдісі.
3. 4. Мәтінді талдау. «Кластер» құрғызу.
Қосымша әдебиеттер ұсыну
Сергіту сәті.
4. Бекіту. Мәтінге жоспар құрату. «Бірге ойлаймыз» әдісі.
4. 1. Отырықшы құстарға жасалатын қамқорлық туралы оқушылардың ойын тыңдау, не істей алатындықтарын дәлелдету.
Мектеп: «Қойтас орта мектебі» КММ
Мұғалімнің есімі: Нукешева Асел
Суықторғай әңгімесі жүктеу
Жаңалықтар
Суықторғай
Сабақ негізделген оқу мақсатттары: Әңгіме мазмұнын түсініп оқыту, мазмұнына талдау жасау, өздігінен оқып үйрету. Оқыту нәтижелері: *Барлық оқушылар: суықторғай тіршілігі туралы біледі, *Оқушылардың басым бөлігі: тапсырманы оқып, орындай алады.
Максим Зверев. Суықторғай
Максим Зверевтің «Суықторғай» атты әңгімесін түсініп оқи отырып, құстардың қыстағы өмірімен таныстыру. Мәтінді оқи отыра табиғатты сүюге, аң - құсқа қамқорлық жасап, күтуге баулу.
Адасқан бала
Қабдеш Жұмаділовтің «Адасқан бала» әңгімесін оқи отырып, жеке қабілеті мен белсенділігіне сүйеніп, әңгіменің түйінді ойын ашуға жағдай жасау; өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын дамыту.
М. Әуезов "Ақын қонақтар"
Мұхтар Әуезовтың өмірімен танысады. «Ақын қонақтар» әңгімесін оқиды, талдайды, мазмұнын ашады.
Максим Зверев "Суықторғай"
Атырау қаласы, Амангелді селосы, Жамбыл орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Башиева Ақерке Шамилқызы
Өтепберген Ақыпбекұлы Мен таңдайтын мамандық
Қызылорда облысы, Арал ауданы, Жақсықылыш кенті, №19 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Айсүгірова Ұлбосын
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.