Т. Жұртбай. Бала Мұхтар мен Абай
Әдебиеттік оқу 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Т. Жұртбай. Бала Мұхтар мен Абай
Сабақтың мақсаты: Шығарма мазмұнын әңгімелеуді меңгерту.
Сабақтың міндеті: 1. Мәтіндегі негізгі ой мен идеяны ашу.
2. Ойлау қабілетін, сөздік қорын молайтып, тіл байлығын дамыту.
3. Дана жазушының ұлылығын, кемеңгерлігін дәріптеу, өз елін, туған жерінің табиғатын сүюге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
1. Мәтіндегі негізгі ой мен идеяны ашады.
2. Жұмыс істеу барысында ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамытады.
3. Топпен ережеге бағына жұмыс істеуге үйренеді
Негізгі дерек көзі: Бастауыш сынып әдістемесі, әдебиеттік оқу, интернет.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: "жылы сезімдер", "Аялдама", ыстық орындық, салыстырмалы карта, тест.
Сабақтың көрнекіліктері: сөзжұмбақ, Мұхтар, Абай суреттері, тест сұрақтары, стикер, маркер, кері әсер парағы.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі.
Сабақтың барысы
Қызығушылығын ояту "Жылы сезімдер" жаттығуын орындату
Мозайка құрастыру арқылы топтарға бөлу
Үй тапсырмасын тексеру
"Автобус аялдамасы" ойыны.
1. Мәтіндегі оқиға қай кезде болған? Оны неден аңғардың?
2. Мұхтардың атасының есімі кім? Әжесінің ше?
3. Бала Мұхтар неге "Қоңыр қозы" атанған?
4. Бала Мұхтар атасымен қайда жиналды?
5. Абай ауылында Мұхтар не нәрсеге қатты қызықты?
Т. Жұртбай. Бала Мұхтар мен Абай жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Т. Жұртбай. Бала Мұхтар мен Абай
Сабақтың мақсаты: Шығарма мазмұнын әңгімелеуді меңгерту.
Сабақтың міндеті: 1. Мәтіндегі негізгі ой мен идеяны ашу.
2. Ойлау қабілетін, сөздік қорын молайтып, тіл байлығын дамыту.
3. Дана жазушының ұлылығын, кемеңгерлігін дәріптеу, өз елін, туған жерінің табиғатын сүюге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
1. Мәтіндегі негізгі ой мен идеяны ашады.
2. Жұмыс істеу барысында ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамытады.
3. Топпен ережеге бағына жұмыс істеуге үйренеді
Негізгі дерек көзі: Бастауыш сынып әдістемесі, әдебиеттік оқу, интернет.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: "жылы сезімдер", "Аялдама", ыстық орындық, салыстырмалы карта, тест.
Сабақтың көрнекіліктері: сөзжұмбақ, Мұхтар, Абай суреттері, тест сұрақтары, стикер, маркер, кері әсер парағы.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі.
Сабақтың барысы
Қызығушылығын ояту "Жылы сезімдер" жаттығуын орындату
Мозайка құрастыру арқылы топтарға бөлу
Үй тапсырмасын тексеру
"Автобус аялдамасы" ойыны.
1. Мәтіндегі оқиға қай кезде болған? Оны неден аңғардың?
2. Мұхтардың атасының есімі кім? Әжесінің ше?
3. Бала Мұхтар неге "Қоңыр қозы" атанған?
4. Бала Мұхтар атасымен қайда жиналды?
5. Абай ауылында Мұхтар не нәрсеге қатты қызықты?
Т. Жұртбай. Бала Мұхтар мен Абай жүктеу
Жаңалықтар
Бала Мұхтар мен Абай
Абай мен Мұхтар жайлы мәлімет беру. Мәтіндегі негізгі ойды ұғындыру. Түсінгендерін қысқа, әрі нақты әңгімелей білуге үйрету.
Мұхтар Әуезов "Әке арманы"
Бастауыш сынып мұғалімінің әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді жоспары Мұхтар Әуезов "Әке арманы"
Қоңыр қозы. Тұрсын Жұртбай
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Жетібай ауылы, №3орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Бектиллаева Айша Исахановна
Тұрсын Жұртбай "Қоңыр қозы"
Қызылорда қаласы, №138 Абай атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Лаура Қожанова
Мұхтар аты – мақтаныш
Қызылорда облысы, Байқоңыр қаласы, М.О.Әуезов атындағы №6жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі Карлибаева Б.У. 3 сынып Тақырыбы: «Мұхтар аты – мақтаныш»
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.