Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Математика 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Бір бағыттағы қозғалысқа есептер
Құзіреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат – міндетері:
а) ақпараттық құзіретілік:
ә) коммуникативтік құзіреттілік:
б) проблеманы шешу:
Бір бағыттағы қозғалыс туралы оқушыларға ақпарат беру
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді шығара білуге машықтандыру.
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді өз бетімен түрлі тәсіл арқылы шығара білуге дағдыландыру.
Сабақтың типі: Аралас
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар:
Ынтымақтастық, білім беруді ізгілендіру
Сабақтың әдісі: Сөздік, көрнекілік, практикалық
Пәнаралық байланыс: Ана тілі, бейнелеу, дүниетану
Оқыту кұралдары: Кітап, топшама
І. Ұйымдастыру бөлімі:
а) амандасу
ә) сыныпты түгендеу
б) психологиялық жаттығу
в) сабаққа дайындау
Психологиялық жаттығу
Орнымыздан тұрамыз
Торғай болып ұшамыз
Ұшып – ұшып аламыз
Орнымызға қонамыз
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. №8
Үш бұрыштың екі қабырғасы бірдей және әрқайсысы х см – ден, ал үшінші қабырғасы 2см. Осы үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазып көрсет.
ІІІ. Өткен тақырыпты қайталау арқылы жаңа материалды түсінуге дайындық
№9
14085/15+2205/45=
50004/18+1000/25=
8041*51 - 5022*54=
4005*81+7001*52=
ІV. Жаңа материалды түсіндіру.
1 - Есеп.
Суреттегі қоян мен тазының қозғалыс бағыты туралы не айтуға болады?
900 - 800 айырмасы нені білдіреді? тазы қоянды неше минутта қуып жетуі мүмкін?
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Бір бағыттағы қозғалысқа есептер
Құзіреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат – міндетері:
а) ақпараттық құзіретілік:
ә) коммуникативтік құзіреттілік:
б) проблеманы шешу:
Бір бағыттағы қозғалыс туралы оқушыларға ақпарат беру
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді шығара білуге машықтандыру.
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді өз бетімен түрлі тәсіл арқылы шығара білуге дағдыландыру.
Сабақтың типі: Аралас
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар:
Ынтымақтастық, білім беруді ізгілендіру
Сабақтың әдісі: Сөздік, көрнекілік, практикалық
Пәнаралық байланыс: Ана тілі, бейнелеу, дүниетану
Оқыту кұралдары: Кітап, топшама
І. Ұйымдастыру бөлімі:
а) амандасу
ә) сыныпты түгендеу
б) психологиялық жаттығу
в) сабаққа дайындау
Психологиялық жаттығу
Орнымыздан тұрамыз
Торғай болып ұшамыз
Ұшып – ұшып аламыз
Орнымызға қонамыз
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. №8
Үш бұрыштың екі қабырғасы бірдей және әрқайсысы х см – ден, ал үшінші қабырғасы 2см. Осы үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазып көрсет.
ІІІ. Өткен тақырыпты қайталау арқылы жаңа материалды түсінуге дайындық
№9
14085/15+2205/45=
50004/18+1000/25=
8041*51 - 5022*54=
4005*81+7001*52=
ІV. Жаңа материалды түсіндіру.
1 - Есеп.
Суреттегі қоян мен тазының қозғалыс бағыты туралы не айтуға болады?
900 - 800 айырмасы нені білдіреді? тазы қоянды неше минутта қуып жетуі мүмкін?
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер жүктеу
Жаңалықтар
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Оқушыларға қозғалысқа арналған есептер және сол есептерге кері есептер шығару жолдарын меңгерту. Бір бағыттағы қозғалысқа арналған есептерді шешуді үйрету. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Қашықтықты табуға берілген есептерді шығаруға, есепке сызба құруға үйрету; есептеу дағдыларын жетілдіру.
Бірінен - бірі қарама - қарсы бағыттағы қозғалыс. Алыстау жылдамдығы
Бірінен - бірі қарама - қарсы бағыттағы қозғалыс кезіндегі алыстау жылдамдығын табуды үйрету. Есепті өздігінен талдап, түсініп шығаруға дағдыланады.
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Жылдамдық, уақыт, қашықтық байланысына сәйкес бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді шығаруға үйрету. Оқушылардың шамаларды байланыстыра есептей білуге, бөлу және көбейту амалдарын орындауға, теңдеу шешу, фигураларды салыстырудағы білім
Рационал теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару
Квадрат және рационал теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығарту. Оқушылардың логикалық ойлау, салыстыру, зерттеу қабілеттерін дамыту.
Қозғалысқа байланысты есептер. Бір - бірінен қарама қарсы бағыттағы қозғалыс
Атырау қаласы, Амангелді селосы, Жамбыл орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Башиева Ақерке Шамилқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.