Сөйлем мүшелерінің байланысы
Қазақ тілі 3 сынып
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сәулет өнері
Сабақ тақырыбы: Сөйлем мүшелерінің байланысы.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 3. 1. 2. 1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау;
3. 4. 2. 7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату; 3. 1. 3. 1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу;
Құндылықтарды дарыту: Отанын, елін, жерін сүюге, Қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар: Дүниетану, математика.
Алдыңғы меңгерілген білім: Сөйлем мүшелерінің байланысы.
Сабақ барысы
Сабақтың басы 0 - 5 минут
Ұйымдастыру кезеңі. Миға шабуыл.
Оқушыларға сөздер таратылады: өнер, құрылыс, тұрғын үйлер, ғимарат, қала.
- Берілген сөздерді оқығанда ойымызға не келеді?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.
Сабақтың ортасы
Негізгі бөлім. 1) Оқылым. Айтылым.
32 - жаттығу. Сурет бойынша өлеңнің тақырыбы пен мазмұнын болжайды. Алматы. қаласы туралы не білетіндіктерін анықтау мақсатында видеоролик көреді. Топпен жұмыс.
(Ө; Ұ) Жұмыстарын топта жариялайды. Өзін өзі бағалайды.
Дескрипторы:
- өлеңнің тақырыбы мен мазмұнын болжайды;
- өз ойын жүйелеп жеткізеді.
2) Жазылым.
33 - жаттығу. Мақалды түсініп оқиды, толық нұсқасын табады. Мақалды көшіріп жазады. Тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерін табады. Дескрипторы:
- Мақал құрастырып жазады;
- Сөйлем мүшелеріне талдайды;
- Тиісті сызбамен сызады;
3) Саралау тапсырмасы. Кесте беріледі. Дайын сызба бойынша Алматы қаласы туралы сөйлем құрау./Ламинат қағазымен жұмыс.
Сергіту сәті.
4) Жазылым.
34 - жаттығу. Оқушылар жұпқа бірігеді. Суреттегі зат атауларының алғашқы әріптерінен сөз құрап оқиды (пирамида). Тірек сөздер беріледі. Тірек сөздерді қатыстырып мәтін құрастырады. Топтар өзара бағалау дескрипторы негізінде бірін - бірі бағалайды.
Дескрипторы:
- диалогке белсенді қатысады;
- сөйлеу мәдениетін сақтап сөйлейді.
Жұмабаева Гүлзат Иманғожақызы
Бастауыш сынып мұғалімі
Ә. Молдағұлова атындағы орта мектеп
Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Шелек ауылы
Сөйлем мүшелерінің байланысы жүктеу
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сәулет өнері
Сабақ тақырыбы: Сөйлем мүшелерінің байланысы.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 3. 1. 2. 1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау;
3. 4. 2. 7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату; 3. 1. 3. 1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу;
Құндылықтарды дарыту: Отанын, елін, жерін сүюге, Қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар: Дүниетану, математика.
Алдыңғы меңгерілген білім: Сөйлем мүшелерінің байланысы.
Сабақ барысы
Сабақтың басы 0 - 5 минут
Ұйымдастыру кезеңі. Миға шабуыл.
Оқушыларға сөздер таратылады: өнер, құрылыс, тұрғын үйлер, ғимарат, қала.
- Берілген сөздерді оқығанда ойымызға не келеді?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.
Сабақтың ортасы
Негізгі бөлім. 1) Оқылым. Айтылым.
32 - жаттығу. Сурет бойынша өлеңнің тақырыбы пен мазмұнын болжайды. Алматы. қаласы туралы не білетіндіктерін анықтау мақсатында видеоролик көреді. Топпен жұмыс.
(Ө; Ұ) Жұмыстарын топта жариялайды. Өзін өзі бағалайды.
Дескрипторы:
- өлеңнің тақырыбы мен мазмұнын болжайды;
- өз ойын жүйелеп жеткізеді.
2) Жазылым.
33 - жаттығу. Мақалды түсініп оқиды, толық нұсқасын табады. Мақалды көшіріп жазады. Тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерін табады. Дескрипторы:
- Мақал құрастырып жазады;
- Сөйлем мүшелеріне талдайды;
- Тиісті сызбамен сызады;
3) Саралау тапсырмасы. Кесте беріледі. Дайын сызба бойынша Алматы қаласы туралы сөйлем құрау./Ламинат қағазымен жұмыс.
Сергіту сәті.
4) Жазылым.
34 - жаттығу. Оқушылар жұпқа бірігеді. Суреттегі зат атауларының алғашқы әріптерінен сөз құрап оқиды (пирамида). Тірек сөздер беріледі. Тірек сөздерді қатыстырып мәтін құрастырады. Топтар өзара бағалау дескрипторы негізінде бірін - бірі бағалайды.
Дескрипторы:
- диалогке белсенді қатысады;
- сөйлеу мәдениетін сақтап сөйлейді.
Жұмабаева Гүлзат Иманғожақызы
Бастауыш сынып мұғалімі
Ә. Молдағұлова атындағы орта мектеп
Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Шелек ауылы
Сөйлем мүшелерінің байланысы жүктеу
Жаңалықтар
Бастауыш сыныпқа арналған ҚМЖ жинағы
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап,
Зат есімнің тәуелденуі
өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;
Сыныптағы танысу. Сөйлем.
тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну.
Табиғатқа саяхат. Ж дыбысы мен әрпі
Әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді, сұрақтар қойып, қойылған сұрақтарға жауап береді, сөйлем құрастырады.
Тұрлаулы мүшелер
Тұрлаулы мүшелерді мүшелер туралы ұғым қалыптастыру, сөйлемде атқаратын қызметіне түсінік беру Таза, сауатты жазу дағдысын жетілдіру, оқушылардың ой - өрісін, сөйлеу тілін дамыту
Сөйлем мүшелерінің байланысы
Солтүстік Қазақстан облысы, Тайынша қаласы № 5 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Т. А. Жұмабаева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.