Жарасымды қарым - қатынас
«Өзін - өзі тану» сабағының жоспары
10 сынып
Тақырып: Жарасымды қарым - қатынас
Құндылық: Дұрыс әрекет құндылығы
Қасиеттер: Әдептілік, өз - өзіне сенімді болу, парыз
Мақсаты: Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу арқылы жарасымды қарым - қатынас туралы оқушылардың түсінігін кеңейту.
Міндеттері:
1. Әдептілік, мәдениет туралы оқушылардың түсініктерін тереңдету.
2. Өз - өзіне сенімді болу жетістікке жетудің бастауы екенін ұғындыру.
3. Өмірдегі ситуацияларды талдау арқылы оқушыларды өз парызын атқаруға тәрбиелеу.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңi. Оқушылыардың күнделік, оқулық дәптер, бейджик, пеналын тексеру. Оқушылармен бірге 5 «Т» ережесін еске түсіру. Т - тәртіп
Т - тазалық
Т - тыныштық
Т - талап
Т - татулық
2. Тыныштық сәтi. Орманға саяхат (баяу музыкамен «Хрустальная грусть» Алексей Захаренко)
1. Дәйексөз.
«Адам өміріндегі ең тамаша нәрсе – оның басқа адамдармен қарым - қатынасы»
А. Линкольн
Дәйексөзді ұлдарға, содан кейін қыздарға және хормен қайталату.
Оқушылардан дәйексөздің мағынасын ашу, дәптерге жазу.
2. Оқиғаларды әңгiмелеу (сұхбат)
Мұғалім сыйы.
«Кәрі шешей» әңгімесі
3. Шығармашылық іс - әрекет, топтық жұмыс.
Оқушылар екі топқа бөлінеді.
«Үлкендер» мен «Кішілер» берілген ситуация бойынша келіссөз жүргізеді.
Мектеп: Құрық орта мектеп – гимназиясы
Мұғалiм: Даукиев Сайран Еламанұлы
Жарасымды қарым - қатынас. жүктеу
10 сынып
Тақырып: Жарасымды қарым - қатынас
Құндылық: Дұрыс әрекет құндылығы
Қасиеттер: Әдептілік, өз - өзіне сенімді болу, парыз
Мақсаты: Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу арқылы жарасымды қарым - қатынас туралы оқушылардың түсінігін кеңейту.
Міндеттері:
1. Әдептілік, мәдениет туралы оқушылардың түсініктерін тереңдету.
2. Өз - өзіне сенімді болу жетістікке жетудің бастауы екенін ұғындыру.
3. Өмірдегі ситуацияларды талдау арқылы оқушыларды өз парызын атқаруға тәрбиелеу.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңi. Оқушылыардың күнделік, оқулық дәптер, бейджик, пеналын тексеру. Оқушылармен бірге 5 «Т» ережесін еске түсіру. Т - тәртіп
Т - тазалық
Т - тыныштық
Т - талап
Т - татулық
2. Тыныштық сәтi. Орманға саяхат (баяу музыкамен «Хрустальная грусть» Алексей Захаренко)
1. Дәйексөз.
«Адам өміріндегі ең тамаша нәрсе – оның басқа адамдармен қарым - қатынасы»
А. Линкольн
Дәйексөзді ұлдарға, содан кейін қыздарға және хормен қайталату.
Оқушылардан дәйексөздің мағынасын ашу, дәптерге жазу.
2. Оқиғаларды әңгiмелеу (сұхбат)
Мұғалім сыйы.
«Кәрі шешей» әңгімесі
3. Шығармашылық іс - әрекет, топтық жұмыс.
Оқушылар екі топқа бөлінеді.
«Үлкендер» мен «Кішілер» берілген ситуация бойынша келіссөз жүргізеді.
Мектеп: Құрық орта мектеп – гимназиясы
Мұғалiм: Даукиев Сайран Еламанұлы
Жарасымды қарым - қатынас. жүктеу
Жаңалықтар
Өмір - мәңгілік жасампаздық (қарым - қатынас)
Өмірдің мән - мағынасын ашып, ешкімге қиянат жасамай өмір сүруге бейімдеу.
Тәртіп пен парыз
Дұрыс әрекет Қасиеттер: әдептілік, ұқыптылық, адалдық. Оқушыларға тәртіп пен парыз ұғымдарының мәнін ұғындыра отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу
Әдептен озбайық
Оқушыларды қоршаған ортаға жақсы қарым – қатынас жасауды үйретіп, әдеп сақтау, әдепті болу ұғымдары туралы түсінік беріп, «дұрыс әрекет» құндылығының мәнін ашу.
Кешірім мен келісім
Қасиеттері: мейірімділік, кешірімшіл, адамгершілік Сабақ мақсаты: Кешірім мен келісімге келу дұрыс әрекет құндылығынан туындайтыны туралы түсініктерін кеңейту.
Жарасымды қарым - қатынас
Алматы облысы, Кербұлақ ауданы, Қарашоқы орта мектебі педагог - психолог Мирзаканова Жанар Авабакриевна
Адами қарым - қатынас ізгіліктері
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Күйкен орта мектебінің өзін - өзі тану пәні мұғалімі Молдатурлиева Зульфия
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.