Су. Табиғаттағы су айналымы
Сабақтың тақырыбы: Су. Табиғаттағы су айналымы
Сабақтың мақсаты: Судың табиғаттағы, адам өміріндегі маңызын түсіне отырып, оны қорғауға, үнемді пайдалануға үйренеді.
Оқушылардың ой - өрісі, тілі, дүниетанымы кеңейеді, өз ойларын айта алады.
Көрнекіліктер слайдтар, куб, үлестірме карточкалар, географиялық карта, видеоролик, ақ парақтар.
Қолданған
әдіс - тәсілдер СТО, АҚТ, топтық жұмыс, рефлексия түрлері, диалогтік оқыту және оқу, көшбасшылық және басқару, формативті бағалау, өзін - өзі бағалау.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сабақ үш тілде амандасумен басталады.
• Сәлеметсіздер ма!
• Good morning!
• Здравствуйте
2.
3. Топқа бөлінеді. 3 мин
4. Топтың ережесін таныстыру.
5. Әр топқа бағалау парағы таратылады, жақсы қатысып отырған топқа жұлдызша беріледі.
Үй жұмысын тексергенде «Кубизм» әдісі.
Кәне, ұй жұмысын куб әдісі арқылы тексерейік. Әр кубтың қырында сан жазылған. Сол санның астында үй тапсырмасының сұрақтары берілген. Сұрақты оқи отырып үй жұмысына жауап алу. Бірден жауап қайтарған оқушыларды топ мүшелерін бағалап отырады.
ІІІ. Қызығушылықты ояту
А) Сабақтың тақырыбын ашу: Мұғалім: Тақырыпты ашпастан бұрын, сендерге бір құпия қонақтың хатын оқиын, ал сендер оның не екенін табыңдар!
Құпия қонақтың хаты:
Мен сұйықпын да, мұзбын да,
Тамшысымын жаңбырдың.
Оюланған қыраумын,
Жылымын да, салқынмын.
Шөлдесең кеуіп кенегең,
Мейіріңді қандырдым.
Сыйлаймын мен тазалық,
Рақат беріп денеңе,
Айта қойшы бұл не? (Су)
Пайдалы қазбалар тарауын аяқтадық. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Су. Табиғаттағы су айналымы»
1. Тапсырма. Су күйлерін еске түсіру үшін алдымен жұмбақ шешу
1. Жылт – жылт етеді
Жылғалардан өтеді
2. (судың сұйық күйі)
2. Өзі судан жаралған,
Бірақ судан қорқады
(мұз - судың қатты күйі)
3. Көзге көрінгенмен,
Ұстасақ қолға тимейді
(бу - газ күйі)
2. Тапсырма. Топтық жұмыс
1 - топ. Адам өміріндегі судың маңыздылығы.
Су. Табиғаттағы су айналымы. жүктеу
Сабақтың мақсаты: Судың табиғаттағы, адам өміріндегі маңызын түсіне отырып, оны қорғауға, үнемді пайдалануға үйренеді.
Оқушылардың ой - өрісі, тілі, дүниетанымы кеңейеді, өз ойларын айта алады.
Көрнекіліктер слайдтар, куб, үлестірме карточкалар, географиялық карта, видеоролик, ақ парақтар.
Қолданған
әдіс - тәсілдер СТО, АҚТ, топтық жұмыс, рефлексия түрлері, диалогтік оқыту және оқу, көшбасшылық және басқару, формативті бағалау, өзін - өзі бағалау.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сабақ үш тілде амандасумен басталады.
• Сәлеметсіздер ма!
• Good morning!
• Здравствуйте
2.
3. Топқа бөлінеді. 3 мин
4. Топтың ережесін таныстыру.
5. Әр топқа бағалау парағы таратылады, жақсы қатысып отырған топқа жұлдызша беріледі.
Үй жұмысын тексергенде «Кубизм» әдісі.
Кәне, ұй жұмысын куб әдісі арқылы тексерейік. Әр кубтың қырында сан жазылған. Сол санның астында үй тапсырмасының сұрақтары берілген. Сұрақты оқи отырып үй жұмысына жауап алу. Бірден жауап қайтарған оқушыларды топ мүшелерін бағалап отырады.
ІІІ. Қызығушылықты ояту
А) Сабақтың тақырыбын ашу: Мұғалім: Тақырыпты ашпастан бұрын, сендерге бір құпия қонақтың хатын оқиын, ал сендер оның не екенін табыңдар!
Құпия қонақтың хаты:
Мен сұйықпын да, мұзбын да,
Тамшысымын жаңбырдың.
Оюланған қыраумын,
Жылымын да, салқынмын.
Шөлдесең кеуіп кенегең,
Мейіріңді қандырдым.
Сыйлаймын мен тазалық,
Рақат беріп денеңе,
Айта қойшы бұл не? (Су)
Пайдалы қазбалар тарауын аяқтадық. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Су. Табиғаттағы су айналымы»
1. Тапсырма. Су күйлерін еске түсіру үшін алдымен жұмбақ шешу
1. Жылт – жылт етеді
Жылғалардан өтеді
2. (судың сұйық күйі)
2. Өзі судан жаралған,
Бірақ судан қорқады
(мұз - судың қатты күйі)
3. Көзге көрінгенмен,
Ұстасақ қолға тимейді
(бу - газ күйі)
2. Тапсырма. Топтық жұмыс
1 - топ. Адам өміріндегі судың маңыздылығы.
Су. Табиғаттағы су айналымы. жүктеу
Жаңалықтар
Гидросфераның құрамдас бөліктері мен қасиеттері, су айналымы
Гидросфера туралы білімдерін одан әрі дамыту. Оқушылардың географиялық ой - өрісін дамыту.
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Басқару және көшбасшылық
Басқару және көшбасшылық туралы көзқарастарын қалыптастыра отырып, практикалық тапсырмалар арқылы түсініктерін кеңейту
Қысқа мерзімді жоспар. Табиғаттағы су айналымы
Табиғатта су айналымы болмаса не болар еді? - Балалар, судың ұлы саяхатшы екенін білесіңдер ме? Ол бір орында отырғанды ұнатпайды. - Бұл неге байланысты? (температура мен ауа қысымына байланысты
Табиғаттағы су айналымы
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы №7 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Медеуова Шалқы Бақытжанқызы
Азот қышқылының тұздары. Азоттың табиғаттағы айналымы
Қызылорда қаласы, К. Маркс атындағы №6 орта мектебінің химия пәні мұғалімі Оргараева Галина Алыбаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.