Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Басқару және көшбасшылық

24 қазан 2017, Сейсенбі
Категориясы: Ұстаздарға
Коучинг сабақтың тақырыбы: Басқару және көшбасшылық
Жалпы мақсаты: Басқару және көшбасшылық туралы көзқарастарын қалыптастыра отырып, практикалық тапсырмалар арқылы түсініктерін кеңейту.
Күтілетін нәтиже: Топтаса жұмыс атқара отырып, басқару және көшбасшылық туралы түсінік қалыптасады, көшбасшы түрлерінің ерекшеліктерін айқындай отырып, қажетті жағдайда тиімді пайдалануға үйренеді. Әр адам өз бойындағы көшбасшылық қабілетін жетілдіреді. Кәсіби білім, біліктері өседі.
Әдебиет 1. Мұғалімге араналған нұсқаулық.
2. Үлестірме материалдар
3. А. Әлімов. «Интербелсенді әдістемені ЖОО - да қолдану мәселелері» атты оқу құралы, Алматы 2013ж.
4. А. Әліміов. «Оқытудағы ИНТЕРБЕЛСЕНДІ әдіс - тәсілдер» Астана, 2014ж.
1. Топтау:
От. Су. Күн. Ай.
Қима қағаздар арқылы әр топ бір - бірін тауып алады. (пазл үлгісінде тарату)
Әр топқа өз атауларына байланысты анықтама беру.
От - қай кзде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.
Су - жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар.
Күн - жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін, сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ.
Ай - ойшыл да, арманшыл. Қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар.
2. Ой қозғау:
Тақтаға әр саланың өзіндік ерекшелігімен аты айшықталған тұлғалар суреттерін көрсету. Бұлар кімдер? Барлығында қандай ортақ қасиет бар? Неліктен халық оларды ерекше құрметтейді? Т. б сұрақтар қою
Формативті бағалау
Асоцияция әдісі арқылы көшбасшыға тән қасеттерді атау:
1. Оптимист
2. Әділ, қарапайым
3. Мәдениетті
4. Шығармашыл
5. Зерттеуші гуманист
6. Жаңашыл
Формативті бағалау

Қызылорда қаласы, №101 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі
Кушанова Индира Кенесовна

Басқару және көшбасшылық жүктеу
4 302
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Кестелік қосу және азайту
Кестелік қосу және азайту
Кестелік қосу мен азайту ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдалана отырып топпен жұмыс істеуге дағдыланады
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Көшбасшылық - тәжірибені жетілдірудің басты құралы
Көшбасшылық - тәжірибені жетілдірудің басты құралы
Көшбасшылық сөзінің негізгі мағынасы мен ролін түсіне отырып, мұғалім - көшбасшы, көшбасшы - оқушы қарым-қатынас тәжірибесін арттыру.
Сыныпты басқарудағы мұғалімнің көшбасшылығы
Сыныпты басқарудағы мұғалімнің көшбасшылығы
Жалпы мақсаты: Басқару және көшбасшылық туралы көзқарастарын қалыптастыра отырып, практикалық тапсырмалар арқылы түсініктерін кеңейту.
Көшбасшылық - кәсіби дамудың қуатты көзі
Көшбасшылық - кәсіби дамудың қуатты көзі
Сыни тұрғысынан ойлау арқылы қатысушылардың қарым - қатынастарын реттеу, топтық жұмыстарда жан - жақты талдаулар жүргізу арқылы көшбасшылық қызметін анықтап, шешім қабылдауға баулу.
Коучинг жоспары
Коучинг жоспары
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Миялы селосы №1 мектеп-гимназиясының ағылшын тілі пәні мұғалімі Мустанова Марал Булатовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×