Түсті металлургия
9 сынып
Сабақ: §19 - 20. Түсті металлургия
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) Түсті металлургияның негізгі базаларын оқып үйрену
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
А. Ауыр түсті металдардың түрлерін біледі;
Оқушылардың басым бөлігі:
В. Полиметалл кенінің орналасқан орнын анықтай алады;
Кейбір оқушылар:
С. Шикізатпен жұмыс істейтін кәсіпорындардың өндірістік байланысын ажыратады, тұжырымдайды.
Тілдік мақсат: Оқушылар:
Өз ойларын еркін жеткізе біледі
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Терминмен жұмыс жасайды
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)
Түсті металлургия өндірісінде қандай экологиялық проблемалар туындауы мүмкін, шешу жолдары.....
Сіз неліктен.... екенін аласыз ба?(айтылым)
Кейбір кендер полиметалл кендері деп аталады, неліктен?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Басталуы Кіріспе. Таныстырылым (7 мин)
- сынып оқушыларымен амандасып, сыныпта жағымды орта құрамын. Күндеріне сәттілік тілеймін.
- сынып оқушыларын тиындардың жылдары арқылы топтастырамын.
(2 мин)
- үй тапсырмасын тексеру (3 мин)
«Шындық, жалған» әдісі
1. Қара металлургия негізі 1998 жылы қаланды? (жалған, 1938)
2. Қара металлургияның шикізаты көмір (жалған, темір)
3. Темір кені ашық әдіспен өндіріледі (шындық)
4. Қазақстандағы темір кеніның қоры әлемдік қордың 60%- ын құрайды (жалған, 6%)
5. Темір қорытпасында көміртектің мөлшері 2%- дан аспайтын болса, шойын деп атайды. (жалған, болат деп атайды)
6. Толық цикльді комбинат орналасқан қала Теміртау. (шындық)
7. Қашар, Әйет кен орындарын Лотарингия кен орнымен салыстыруға болады (шындық)
8. Хромит қоры жөнінен Қазақстан 2 - ші орында (жалған, 1 - ші)
9. Қара металлургияға қажетті шикізат – мыс (жалған, марганец)
10. Қазақстанда ферроқорытпа зауыты орналасқан қала Теміртау. (жалған, Ақсу қаласы)
«5 сұрақ» әдісі арқылы тұсаукесер. (2 мин)
Әшекей бұйымдар суреті беріледі, оқушылар бір - біріне сұрақтар қойып, жауап беріп, жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.
Сабақтың тақырыбы тақтаға, дәптерге жазылады.
Мектеп: А. Тайманов атындағы №34 МГ
Мұғалімнің есімі: Уйсимбаева Ш. К.
Толық нұсқасын жүктеу
Сабақ: §19 - 20. Түсті металлургия
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) Түсті металлургияның негізгі базаларын оқып үйрену
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
А. Ауыр түсті металдардың түрлерін біледі;
Оқушылардың басым бөлігі:
В. Полиметалл кенінің орналасқан орнын анықтай алады;
Кейбір оқушылар:
С. Шикізатпен жұмыс істейтін кәсіпорындардың өндірістік байланысын ажыратады, тұжырымдайды.
Тілдік мақсат: Оқушылар:
Өз ойларын еркін жеткізе біледі
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Терминмен жұмыс жасайды
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)
Түсті металлургия өндірісінде қандай экологиялық проблемалар туындауы мүмкін, шешу жолдары.....
Сіз неліктен.... екенін аласыз ба?(айтылым)
Кейбір кендер полиметалл кендері деп аталады, неліктен?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Басталуы Кіріспе. Таныстырылым (7 мин)
- сынып оқушыларымен амандасып, сыныпта жағымды орта құрамын. Күндеріне сәттілік тілеймін.
- сынып оқушыларын тиындардың жылдары арқылы топтастырамын.
(2 мин)
- үй тапсырмасын тексеру (3 мин)
«Шындық, жалған» әдісі
1. Қара металлургия негізі 1998 жылы қаланды? (жалған, 1938)
2. Қара металлургияның шикізаты көмір (жалған, темір)
3. Темір кені ашық әдіспен өндіріледі (шындық)
4. Қазақстандағы темір кеніның қоры әлемдік қордың 60%- ын құрайды (жалған, 6%)
5. Темір қорытпасында көміртектің мөлшері 2%- дан аспайтын болса, шойын деп атайды. (жалған, болат деп атайды)
6. Толық цикльді комбинат орналасқан қала Теміртау. (шындық)
7. Қашар, Әйет кен орындарын Лотарингия кен орнымен салыстыруға болады (шындық)
8. Хромит қоры жөнінен Қазақстан 2 - ші орында (жалған, 1 - ші)
9. Қара металлургияға қажетті шикізат – мыс (жалған, марганец)
10. Қазақстанда ферроқорытпа зауыты орналасқан қала Теміртау. (жалған, Ақсу қаласы)
«5 сұрақ» әдісі арқылы тұсаукесер. (2 мин)
Әшекей бұйымдар суреті беріледі, оқушылар бір - біріне сұрақтар қойып, жауап беріп, жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.
Сабақтың тақырыбы тақтаға, дәптерге жазылады.
Мектеп: А. Тайманов атындағы №34 МГ
Мұғалімнің есімі: Уйсимбаева Ш. К.
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Квадраттық функция графигін сала білуге есептер шығару
Квадраттық функцияларды айыра алады, графигін сала алады
Қағаздан гүл жасау
Қазақтың көрнекті жазушысы, ұлы ғалым, ағартушы ұстаз Ы. Алтынсариннің өмірі, шығармашылығы туралы тереңірек таныстыру, автордың айтайын деген негізгі идеялық ой - мұратын ашу.
Өкпе құрылысы мен қызметі
Өкпенің құрылысына, тыныс алу және шығару қозғалыстарына, өкпеде болатын газ алмасу, ұлпа алмасу процесстеріне топтық жұмыс барысында сипаттама беру.
Баяндауыш
Баяндауыштың анықтамасын түсінеді. Баяндауыштың құрылысына қарай жіктей алады. Баяндауыштың қандай сөз таптарынан жасалатынын анықтай алады. Мәтіннен баяндауыштың жасалу жолдарын түсіндіреді. Сөйлемнен тұрлаулы мүшелерді талдайды.
Программалау тілдері
Оқушылар программалау тілдерін біледі. Программамен жұмыс жасауды біледі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.