Көбейту және бөлу 3 сынып
Қысқа мерзімді сабақтың жоспары
Толық нұсқасын жүктеп алу
Пәні: | Математика | 3 - сынып | ||
Сабақтың тақырыбы: | Көбейту және бөлу | |||
Мақсаты | 2 - гекөбейту, бөлуді меңгереді. | |||
Күтілетін нәтижесі: | Есептеу дағдылары жетіледі, қисынды ойлауға жетіседі. | |||
Сабақта қолданылатын материалдар: | Оқулық, қима қағаздар, тапсырмалар жазылған парақшалар, таза парақшалар, фломастерлер. | |||
Оқыту әдістері: | Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер, СТО, АКТ, көшбасшылық, оқытуды, оқуды бағалау, талантты, дарынды балалармен жұмыс. | |||
Сабақ кезеңдері | Әдіс - тәсілдер | Мұғалімнің іс - әрекеті | Оқушының іс - әрекеті | |
1 - кезең Проблеманы айқындау | Топтарға бөліну Ойсергек СТО | Амал таңбалары арқылы топтарға бөледі. Әр амалға мысалдар құрайды. | Топқа бөлініп отырады, ережені еске түсіреді. Топтарда бірлесе қосынды, айырма, көбейтуді, бөлді құрайды. | |
Үй тапсырмасын тексеру | «Қарсы топ тапсырмасы» СТО: Бірлескен ізденіс «Ұстаз тапсырмасы» | а) Бір - біріне қосындыны санға бөлу, көбейтуге байланысты тапсырмалар дайындауды тапсырады. ә) Өткен сабаққа байланысты тапсырма ұсынады: | Тапсырмаларды топтарда талқылай отырып, мәндерін бірлесе шешеді. Тапсырмаларды топтарда талқылайды, тақырыбын анықтайды, бірлесе мәнін табады, қорытынды жасайды. | |
2 – кезең Проблеманы шешу. Жаңа тақырыпқа бағыттау. | «Бірлескен зерттеу.» «Болжау» стратегиясы Сергіту сәті | АКТ - дан тапсырмалар ұсынады: Музыка қосады. | Тапсырмаларды зерттейді, топтарда бірлескен талқылау жүргізеді, ұсыныстарын айтады, шешімдерін жариялайды: Музыка әуенімен билейді. | |
3 - кезең Проблема шешімін қолдану. Оқулықпенжұмыс | «Ойлан, қолдан» Жұптық жұмыс Топтық жұмыс. Жеке жұмыс | Оқулық тапсырмаларына назарларын аудартады. 1 - тап. Көшбасшы оқушыларға оқытады. 2 - тап. Досыма көмек. Дарын - ды, таланттыбалалардың көмегіне жүгіндіру. 3 - тап. Есеп туралы білімдерін еске түсіртеді. 4 - тап. «Жекпе - жек» ойыны арқылы орындатады. | Тапсырмаларға шолу жасайды. Оқиды, өз тұжырымдары мен салыстырады. Дарынды, талантты оқушылар жаңа тақырыпты үйрете тұрып, тақтада орындайды. Есепті дауыстап оқиды, сөз - дік жұмысын жүргізеді, талқылайды, шартын, сұрағын анықтайды. Мысалды орындауға бір - бірін тақтаға жекпе - жекке шақырады, жарыса орындайды. | |
Қорытындылау Кері байланыс | «Алақан» әдісі | Бас бармақ - не істедік? Балан үйрек - не білдік? Ортан терек - не ұнады? Шылдыр шүмек - не түсінб - к? Кішкентай бөбек - кімнің көмегіне жүгінеміз? | Алақан сұрақтарына жауап жазады., бір - біріне рахмет айтады. | |
Бағалау | Сабақ барысындағы мұғалімнің оқыту үшін бағалауы. Топ басшысының оқытуды критериалды бағалауы. | |||
Үйге тапсырма |
Толық нұсқасын жүктеп алу
Жаңалықтар
Есептеу. Қорытындылау
100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу
16*5, 80: 5 түріндегі көбейту, бөлуді меңгереді. Есептеу дағдылары жетіледі, қисынды ойлау қабілеті дамыйды.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.