Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу

24 ақпан 2020, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Бекітемін:
Пән: Математика Орта мерзімді жоспар бөлімі:
3А бөлім - Кестеден тыс көбейту және бөлу
Күні:
Сынып: 
Мектеп
Мұғалімнің аты - жөні:
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбыБір таңбалы санға қалдықпен бөлу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
3. 1. 2. 6. бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:
Санның квадраты мен кубын түсіну, рационалды есептеу үшін көбейту қасиетін пайдалану, қалдықпен бөлуді білу, кестеде тыскөбейту мен бөлуді ауызша орындау, қосындыны бөлу ережесін қолдану және бір таңбалыі санға айналдыруды б біледі.
Бірқатар оқушылар:
100 сан шегіндегі санды көбейтуді және бөлуді ауызша орындау кезінде санға қосындыны көбейту, көбейту мен бөлу амалдарын қамтитын ең қарапайым көбейтуді, түрдің күрделі құрылымы теңдеуін шешу, көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріптік теңдік түрінде беру және қолдануды үйренеді
Кейбір оқушылар:
Өз бетіменкөбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолданады.
Бағалау критерийлері• екі (үш) бірдей көбейткіштер көбейтіндісін санның квадратымен (кубымен алмастыру);
• рационалды есептеу үшін көбейту қасиеттерін пайдалану;
• бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді шығару;
• қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу ережесін қолдану және, қосындыны санға көбейту ауызша орындаған кезде және 100 шегіндегі санды бөлген кезде қосындыны санға көбейту
Тілдік мақсаттарТілдік оқу мақсаты
• - Бірдей көбейткіштердіңкөбейтіңдісі басқаша жазуға бола ма?
• - Осы өрнектің қысқаша жазбасы бар ма, қалай ойлайсыз?
• Көбейту қасиеттері не үшін ойлап табылды?
Неліктен екенін айта аласыз ба…?
•..... екі бірдей көбейткіштердіңкөбейтіңдісін квадрат деп атаған?
• ( үш бірдей көбейткіштердіңкөбейтіңдісін куб деп атаған?)
•..... көбейтудің үлестірімділік қасиетін білу керек пе?• (көбейтудің терімділік қасиеті?)
•..... көбейту қасиетін білу керек пе?•...... қалдық бөлгіштен аз болу керек пе?
• Қалай екенін айта аласыз ба…? •.... қалдықпен бөлуді бір мәнді сан етіп орындау ма?
•.... 17•5 (96: 6, 75: 15, 84: 4) мәнін ауызша көбейту (бөлу)
Пәндік лексика және терминология
• • сан деңгейі; • санның квадраты; • санның кубы;
• көбейтудің терімділік қасиеті; • көбейтудің үлестірімділік қасиеті.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстарМузыка, қазақ тілі.
АКТ қолдану дағдыларыИнтернет - ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
РесурстарТопқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т. б
Бастапқы білімОндық құрамына негізделіп үш таңбалы сандарды қосуды және алуды ауызша орындау, үш таңбалысандарды қосу және алу алгоритмін, нөлге аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану
Сабақтың барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс - әрекетРесурстар
Сабақтың басыЖаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру.
«Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері
Балалар бір - бірінің қолдарынан ұстап, жылы күлкілерін сыйлайды. Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.
Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Белсендіру.
№1тапсырма орындалады. Қолөнер шебері әр мүсінді қандай материалдан жасағанын анықта. Мысалдарды шығарып, жауабын табады.
Амалдар компоненттерін қолдана отырып, әр өрнекті оқу керек. Бұл үшін болжамды жоспарды қолдануға болады:
1. Амалдар ретін анықтау. Мысалы, олар – екеу.
2. Соңғы амал қандай? Егер қосу болса, өрнекті оқитын болсаң, онда оны қосынды сөзінен бастау керек және т. б.
3. Екінші амал қандай? Мысалы, көбейту, онда а және в сандары мен с санының көбейтіндісінің қосындысы деп айтамыз.
№2 тапсырма орындауға ұсынылады. Мүсінші әртүрлі құралдар қолданады. Бірақ жұмысқа кіріспес бұрын қарындашпен сұлбасын салып алады. Қалдықпен бөлуге қарындашпен тәжірибе жүргізіледі, мұндай жұмысты әр оқушы орындау керек. Бұл қалдықпен бөлуді өз көзімен көруге мүмкіндік береді.
Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді қалай орындауға болады?
Неге қалдық бөлгіштен үнемі кем болады?
Тексеру жүргізу үшін не істеу керек?
Қалдықпен бөлудің жазбасының әріптік мәнін кім анықтай алады? а: b=c + ka = c ∙ b + k
Математикалық диктант:
1. 9 санына аяқталатын барлық екі таңбалы сандарды өсу тәртібі бойынша бірінші бағанға жаз. Барлық сандардағы ондықтардың астын сыз.
2. Асты сызылған сандардан 1 санға үлкенірек сандарды екінші бағанға, бірінші бағандағы әр санның астына жаз.
3. Бірінші бағанда бөлінгіш жазылған, екінші бағанда – бөлгіш; үшінші бағанға – бөлінді, ал оның астына төртінші бағанға – қалдық жазылған.
Шешім: 
19, 29, 39, 49, 59, 69, 79, 89, 99.
2,3,4,5,6,7,8,9,10.
9,9,9,9,9,9,9,9,9.
1,2,3,4,5,6,7,8,9.
Өзіңді тексер: егер барлық есептерді дұрыс шығарсаң, онда үшінші бағанда барлық бөлінді 9 - ға тең, ал төртінші бағанда – бөлгіштен 1 - ге кем қалдықтар.
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары
Сабақтың ортасыШирату тапсырмасы.
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)
Өздік жұмыс.
Оқулықта бұл үшін №3, 4 тапсырма берілген. Балалар таңдауы бойынша қалдықпен бөлуге бірнеше мысалдар мен есептерді орындайды (баған немесе жол).
Ағаштан мүсін жасау үшін орманнан 43 бөрене әкелу керек. Мәшинеге 4 бөренеден артық сыймайды. Барлық бөренені тасып әкелу үшін орманға неше рет бару керек болады?
Берілген есепте бөлуді орындау керек. Бұл қалдықпен бөлу. 43 - ті 4 - ке бөлгенде 3 қалдық қалады, қалған 3 бөренені әкелу үшін тағы бір рет бару керек.
Жауабы: 11.
Қиындықтарды түзету.
Мұғалім тапсырманың дұрыс орындалуын тексереді.
– Кімде қиындық туындады?
– Қай жерден қате жібердіңіз?
– Жіберілген қатенің себебін анықтаңыз?
– Егер өздік жұмыста ешқандай қиындық туындамаған болса, өз мақсатыңызды нақтылаңыз.
(Қосымша тапсырма орындау).
– Қиындық туындаған оқушылардың ары қарайғы мақсаты қандай?
(Қателерді түзеу).
– Қатені түзету алгоритмін қолданамыз.
– Әркім өз оқу мақсатын айтады:
Қалдықпен бөлудің ережелерін қайталау. Бөліндіні қалай таңдау керек. Қалдық әрқашан бөлгіштен кіші болады.
№6, 7 тапсырмалар қате жіберген балалармен әртүрлі үлесте өз бетінше орындалады.
Сонымен қатар кеңесші - оқушыларды түсінік беру жұмыстарын жүргізуге тартуға болады. Бұл үшін ұстаз жұптық немесе топтық жұмыстың белсенді түрін ұйымдастырады.
Осылай, №6, 7 тапсырманы орындай отырып, бірінші өздік жұмыста қате жіберген балалар түсінік беру керек.
Жазба дұрыс болу үшін, бос орындарға қалып қойған цифрларды жаз..
3□: 3 = 10 (2 қалдық) 4□: 7 = □(5 қалдық) 77: □ = □ (5 қалдық)
9: 2 = □ (1 қалдық)
Қалдықпен бөлуді орында: 50: 9 48: 7
84: 9 27: 5
5: 8 4: 6
а) Орманшы әр қатарға 9 көшеттен 51 шырша екті. Шырша қанша қатарға егілді?
ә) Егер бөлгіш 9 болса, қанша қалдық болуы мүмкін? Дескриптор:
Есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін пайдалана отырып, қосу және азайту амалдарын орындау біліктері, безендіру, түсініктеме беру, дәлелдеу, оқу тапсырмаларын шешуде болжамдар айтып, оларды тексеру қажеттілігін түсіну үшін математикалық көрнекілік құралдарын (суреттер, сызбалар, схемалар, т. б.) түсіну және пайдалану білігі дамиды.
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір - бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау 
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
Сабақтың соңыЖаңа білім мен тәжірибені қолдану Өткен материалмен жұмыс.
Мұғалім балалардың даму деңгейіне байланысты әр балаға жеке тапсырма береді.
№8 тапсырма тиімді есептеуге берілген.
Өздік жұмыс. Мұғалім бағалау критерийлері бар дәптерге қалдықпен бөлуді орындауды ұсынады.
Мен: бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындаймын;
тексеруді орындаймын.
Қатемен жұмыс жүргізілгеннің нәтижесінде бұл тапсырма бұрынғыдан жылдам орындалады. Ал енді қалдықпен бөлу амалы туралы түсінікті әр оқушымен жеке тексеру қажет.
Нәтижесінде жетістікке қол жеткізеді, қатемен жұмыс жасағанның пайдасы балалардың көбі формативті бағалау дәптеріндегі тапсырмаларды орындай алады.
Сабақтың тақырыбы бойынша сұрақтар құрастыр.
(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. Рефлексия (жеке, жұпта, топта, ұжымда)
Кері байланыс парақшасы.
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Оқушылардың бірін - бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету.
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген
кезеңінде қолданыла алады.
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс - тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс - әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылат ын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?






2 418
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
96:6 түріндегі кестеден тыс ауызша бөлу
96:6 түріндегі кестеден тыс ауызша бөлу
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Санның квадраты мен кубын түсіну, рационалды есептеу үшін көбейту қасиетін пайдалану, қалдықпен бөлуді білу, кестеде тыскөбейту мен бөлуді ауызша орындау, қосындыны бөлу ережесін қолдану және бір таңбалыі санға
17х5, 84:4 түріндегі кестеден тыс ауызша көбейту және бөлу
17х5, 84:4 түріндегі кестеден тыс ауызша көбейту және бөлу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3. 1. 2. 7. кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5, 96: 6, 75: 15, 84: 4 ауызша көбейту және бөлуді орындау. 3. 1. 2. 9. 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту және бөлуді
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар, Математика 3 - сынып
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар, Математика 3 - сынып
Математика пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар. Математика, 3 - сынып.
Есептеу. Қорытындылау
Есептеу. Қорытындылау
100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану.
Үш таңбалы санға көбейту және бөлу
Үш таңбалы санға көбейту және бөлу
Үш таңбалы санды көбейту және бөлуді меңгерту. Тапсырмаларды орындау арқылы логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу
Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу
Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×