11-ден 20-ға дейінгі сандар
Білім беру ұйымының атауы | ||||||
Пәні: | Математика | |||||
Бөлім: | Тағам және сусын | |||||
Педагогтің аты-жөні: | ||||||
Күні: | ||||||
Сынып: | 1 сынып | |||||
Сабақтың тақырыбы: | №109 сабақ. 11-ден 20-ға дейінгі сандар. | |||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: | 1.1.2.5 20 көлеміндегі біртаңбалы мен екітаңбалы сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау; 1.5.1.6 қосу мен азайтуға берілген есептерге қатысты | |||||
Сабақтың мақсаты | Қосу мен азайтуды орындайтын болады | |||||
Сабақтың барысы | ||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут | Психологиялық ахуал қалыптастыру «Ыстық алақан» әдісі Бір-бірінің алақанын ұстап, жылы сөздер айтады. Алақандарын қысып ұстайды -Біз мықтысың! -Сен тамаша қызсың! -Керемет жігітсің! Өткенді пысықтау «Бұл қандай сан?» ойыны Оқушылар екі қатарға тұрады. Бірінші қатардағы оқушылар санның ондығын, ал екінші қатардағы оқушылар санның бірлігін білдіреді. Екі қатардан оқушы шығады, ал қалған оқушылар бұл қандай сан екенін анықтайды. -Бұл санда 1 ондық және 5 бірлік бар. Бұл қай сан? -Бұл санның көршілері 16 мен 18. Бұл санды ата. - 1 ондық 2 бірлік. Ол қандай сан? - 17 санында неше ондық, неше бірлік бар? - 16 санының көршілерін ата. Тақырыпты ашу 11-ден 20-ға дейінгі сандарды тура және кері санату Сан құрамын тақтаға жаздыру 12 18 10 + 2 10 + 8 Жаңа тақырып ФС тапсырмасы 1-тапсырма Бақшадан қанша килограмм қызанақ пен қияр жинады? Тапсырманы орында. Қызанақ – 12кг Қияр - 8 кг ? к. Шешуі: 12+8=20 кг Жауабы: 20 кг көгөніс 2-тапсырма Сұлбасын дәптерге салып, оны толтыр. Есепті шығар Қызанақ – 15 түп Қияр – 5 түп ? түп Шешуі: 15+5=20 (түп) Жауабы: Барлығы 20 түп көгөніс отырғызылды. 15түп 5түп ? түп ЕБҚ Заңдылықты сақтап сандарды жаз. ЕҚБ Есеп құрастыр және оны шығар Дене қимылдарын жасату 1-ден 20-ға дейін тура және хормен санай отырып жүру жаттығуын жасату Өзіндік жұмыс 3-тапсырма Тапсырманы өз бетімен орындайды 12+4=16 4+12=16 16-4=12 16-12=4 Топтық жұмыс 4-тапсырма Бірінші бағанға қосындыларды, екінші бағанға айырмаларды жаз. Олардың мәнін тап. 2+5=7 17-5=12 3+3=6 10-4=6 13+6=19 20-4=16 2+8=10 19-4=15 12+5=17 7-5=2 5+5=10 7-5=2 0+7=10 5-3=2 Зерттеушілік тапсырма 5-тапсырма Есепті шығар Оқушылар әртүрлі үш қызанақты бір қатарға қалай орналастыруға болатынын ойла. Әртүрлі нұсқалар сал Қызанақтардың орнына дөңгелектер салады. Барлық нқсқаларды жазу үшін ережені сақтау қажет. ҚЖС, ҚСЖ, ЖҚС, ЖСҚ, СҚЖ, СЖҚ. Барлығы 6 нұсқа. ҚЖ: Саралау тапсырмалары 1-деңгей Суреттегі заттарды санап, оларды салыстыр, салыстыру амалдарын қой 2-деңгей Ондықтар мен бірліктерді ажыратып жаз. 52= онд...бірл 19= 83= 41= 35= 94= 3-деңгей Есепті шығар Оқу жылының басында Айдарда 40 торкөз дәптер мен 30 жол дәптер болды. Ол 50 дәптерді пайдаланды. Айдарда неше дәптер қалды? Кері байланыс | Жақсы тілектер айтады Ойын арқылы сандардың құрамын пысықтайды Сандарды тура және кері санайды Сандар құрамын жазады Тапсырманы орындайды Кері есеп шығарады Қияр-8кг Қызанақ-?кг Барлығы-20кг 20-8=12кг Ж:Қызанақ 12кг Дәптермен жұмыс жасайды Қима қағазбен жұмыс жасайды Жеке жұмыс жасайды Өзіндік жұмысты дәптерге және тақтаға орындайды Топтық жұмыс жасайды Амалдарды орындайды Тапсырманы орындайды Саралау тапсырмала рын орындайды Кері байланыс жасайды | Көңіл күйлерін көтеріп отыру Тамаша ! «Смайлик» әдісі арқылы мадақтау Дескриптор: Санның құрамын біледі, қолданады Сандардың көршілерін табады Дескриптор: 11-ден 20-ға дейінгі сандарды тура және кері санатады Сан құрамын тақтаға жазады Дескриптор: Сурет және қысқаша жазу бойынша есеп құрастырады. Қысқаша жазу бойынша кері есеп құрастырады. Дескриптор: Есепті шығарады. Дәптеріне сызбасын сызып, оны толтырады. Тамаша! Сен мықтысың! Дескриптор: Есептеу жүргізеді. Өзара байланысты өрнектер құрастырады. Дескриптор: Бірінші бағанға қосындыларды, екінші бағанға айырмаларды жазады. Олардың мәнін табады. Дескриптор: Әртүрлі үш қызанақты бір қатарға қалай орналастыруға болатынын біледі Әртүрлі нұсқалар салады. Дескриптор: 1-деңгей Суреттегі заттарды санап, оларды салыстырады, салыстыру амалдарын қояды 2-деңгей Ондықтар мен бірліктерді ажыратып жазады. 3-деңгей Есептің шартын құрып, шығарады «Тик ток» әдісі | Суреттер Сандар қимасы Суреттер Тақта Кеспе сандар Оқулық Сызбалар Есеп сұлбасы Жұмыс дәптері Қима қағаз Қимылдар Оқулық Оқулық Жұмыс дәптері Оқулық Суреттер Қима парақтар Кері байланыс тақтасы |
Дескриптор: 1-деңгей Суреттегі заттарды санап оларды салыстырады 2-деңгей Ондықтар мен бірліктерді ажыратып жазады
Жаңалықтар
Жай бөлшектерге амалдар қолдану бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру. Жай бөлшектерді аралас сандарды салыстыру.
Жүздік. Жүздіктермен 1000 - ға дейін санау
Санның графикалық үлгісін ойлап табыңдар. Жүздік – ірі санау бірлігі, 10 ондықтан немесе 100 бірліктен тұрады. Жүздіктерді өсу, кему ретімен атаңдар.
Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу
Оқушыларға рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу дағдысын қалыптастыру, есептер шығаруға үйрету.
Математика бойынша күнтізбелік жоспар 2 сынып
Математика бойынша күнтізбелік жоспар. 2 сынып
Қосу мен азайту. 23+7, 30 - 7
Атырау қаласы, Қ. И. Сәтбаева атындағы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Тажмағамбетова Зульфия Хайруллаевна
5 санын қосу және азайту
Атырау облысы, Исатай ауданы, Зинеден селосы, Ю.Гагарин атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ақтаева Жанна Тұрланқызы Сабақтың тақырыбы: 5 санын қосу және азайту
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.