4 санын қосу және азайту
Сабақтың тақырыбы: 4 санын қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты: 4санын қосу және азайту жайында түсінік беріледі.
1. Мазмұнына байланысты: Қосындының және айырманың мәнін тапқанда 4+4 жағдайын қолдану білігін тиянақтайды;
2. Сын тұрғысынан ойлау: Оқушылардың математикалық білік дағдысы қалыптасып, қосу және азайтудың өзара байланысын ережемен тұжырымдайды;
3. Топпен жұмыс: Математика пәніне қызығушылықтары артып, тез есептеу дағдылары жетіледі;
Сабақтың көрнекілігі: Слайд көрнекілігі, математикалық қызықты есептер,
Ойын тапсырмалар;
Оқыту әдісі: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың мазмұны.
І. Қызығушылықты ояту:
а) Шаттық шеңбері:
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:№4
ІІІ. Өткенді еске түсіру:
а) «Тез есепте!»
ә) « Түсіндір!»
5+ □ = 9
□ + 3 = 8
□+ 4 = 9
8 - □ = 5
- Белгісіз қосылғышты қалай табады?
- Белгісіз азайғышты, азайтқышты қалай табады?
Ережені тұжырымдайды.
ІҮ. Мақсат қою: тақырыбын, мақсатын хабарлау
а) Ойлан, тап!
Балапандарым - байлығым,
Бармысыңдар барлығың?
Тексерейін, санайын.
Ұябасар - анасы
2 - еуін тапты жүйектен.
Арпа іздеген 2 - еуін
Байқап қалды алыстан.
Айтыңдаршы балалар
Нешеу екен барлығы? (4)
Ү. Мағынаны тану:
а) Сан сәулесімен жұмыс:
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Түсіндіру: Сан сәулесінен 4 санын белгілеп алып, оңға қарай 4 рет (өлшем) аттасақ, 8 шығады, яғни 4 4 - ке артады 4+4
Сан сәулесінен 8 - ді белгілеп солға қарай 4 өлшем аттасақ, 4 шығады, яғни 8 4 - ке кемиді 8 - 4
Ә) Өрнек құр және есепте:
4 - тің қосу және азайту кестесін құрайық:
□ + 4 = -------□- 4= ------ - Бұл өрнектерге қарап не айтуға болады?
1+4=5 -------- 5 - 4=1 ------ - Бұлар санға 4 - ті қосу және азайту кестесі
2+4=6 ------- 6 - 4=2 ------ - Санға 4 - ті қосқанда сан 4 - ке артты, саннан
3+4=7 ------- 7 - 4=3 ------- 4 - ті азайтқанда 4 - ке кеміді.
4+4=8 ------- 8 - 4=4 ------ - Бұлар өзара кері амалдар
5+4=9 ------- 9 - 4=5
6+4=10 ----- 10 - 4=6
б) Дидактикалық материалмен жұмыс:
№2 4+4=8
8 - 4=4
5+4=9
9 - 4=5
6+4=10
10 - 4=6
б) «Кел ойнайық!»
Балықтарды аквариумға орналастыр.
2+4
10 - 2
3+3
8 - 4
10 - 4
7+3
1+9
5+5
3+5
6+2
Ү. Білімді бекіту.
Оқулықпен жұмыс:
№3 Үш сан аттай отырып, алдымен сандарды өсу ретімен ата, содан соң кему ретімен атаңдар.
0 ----- 4 ------ 8
10 ---- 6 ------ 2
«Сан сәулесімен жұмыс»
Яғни, сан сәулесіндегі сандардан аттау: Сан сәулесі бойындағы 0 – ден 4 - ті қалай шығарып аламын?
0 мен 4 арасында неше сан бар? 1, 2, 3 яғни 0 - ден кейін (оңға қарай) үш сан аттасақ 4 шығады.
10 - нан 6 – ны қалай шығарып алуға болады?
(Кері санау) 10 мен 6 арасында неше сан бар? 9, 8, 7, үш сан бар. Яғни, 10 - нан кері (солға қарай) үш саннан аттаса 6 шығады.
№ 4 Қызыл және көк кесінділердің ұзындығының қосындысын жасыл кесіндінің ұзындығымен салыстыр.
4см+3см * 6 см
№ 5 Есепті шығарту.
Өрік - 3 түп.---------------- 3+4=7
Шие - 4 түп ---------------- Жауабы: 7 түп ағаш.
Шығармашылық тапсырманы орындату.
ҮІІ. Сабақты қорытындылау. Біз не істеуді үйрендік?
а) Кім жылдам?
5 + 4 – 1 + 2 - 6?
10 – 4 + 3 – 2 + 1 – 5?
ә) Неге. Неліктен?
4+ □ = 8
□ + 4 = 9
6 + □= 10
- Сәйкес қосынды және айырма орындайды.
- 4+4=8; 8 - 4=4 Тағы да сәйкес қосынды, сәйкес айырма орындалмайды;
- Неліктен? Себебі; Қосылғыштары бірдей
- Белгісіз компонент табу ережесін тұжырымдайды.
- Неліктен кері амал?
- Өйткені, Қосуды азайтумен, азайтуды қосу және азайтумен тексереміз.
ҮІІІ. Үйге тапсырма: Дәптер тапсырмасы
Бағалау
Сабақтың мақсаты: 4санын қосу және азайту жайында түсінік беріледі.
1. Мазмұнына байланысты: Қосындының және айырманың мәнін тапқанда 4+4 жағдайын қолдану білігін тиянақтайды;
2. Сын тұрғысынан ойлау: Оқушылардың математикалық білік дағдысы қалыптасып, қосу және азайтудың өзара байланысын ережемен тұжырымдайды;
3. Топпен жұмыс: Математика пәніне қызығушылықтары артып, тез есептеу дағдылары жетіледі;
Сабақтың көрнекілігі: Слайд көрнекілігі, математикалық қызықты есептер,
Ойын тапсырмалар;
Оқыту әдісі: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың мазмұны.
І. Қызығушылықты ояту:
а) Шаттық шеңбері:
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:№4
ІІІ. Өткенді еске түсіру:
а) «Тез есепте!»
ә) « Түсіндір!»
5+ □ = 9
□ + 3 = 8
□+ 4 = 9
8 - □ = 5
- Белгісіз қосылғышты қалай табады?
- Белгісіз азайғышты, азайтқышты қалай табады?
Ережені тұжырымдайды.
ІҮ. Мақсат қою: тақырыбын, мақсатын хабарлау
а) Ойлан, тап!
Балапандарым - байлығым,
Бармысыңдар барлығың?
Тексерейін, санайын.
Ұябасар - анасы
2 - еуін тапты жүйектен.
Арпа іздеген 2 - еуін
Байқап қалды алыстан.
Айтыңдаршы балалар
Нешеу екен барлығы? (4)
Ү. Мағынаны тану:
а) Сан сәулесімен жұмыс:
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Түсіндіру: Сан сәулесінен 4 санын белгілеп алып, оңға қарай 4 рет (өлшем) аттасақ, 8 шығады, яғни 4 4 - ке артады 4+4
Сан сәулесінен 8 - ді белгілеп солға қарай 4 өлшем аттасақ, 4 шығады, яғни 8 4 - ке кемиді 8 - 4
Ә) Өрнек құр және есепте:
4 - тің қосу және азайту кестесін құрайық:
□ + 4 = -------□- 4= ------ - Бұл өрнектерге қарап не айтуға болады?
1+4=5 -------- 5 - 4=1 ------ - Бұлар санға 4 - ті қосу және азайту кестесі
2+4=6 ------- 6 - 4=2 ------ - Санға 4 - ті қосқанда сан 4 - ке артты, саннан
3+4=7 ------- 7 - 4=3 ------- 4 - ті азайтқанда 4 - ке кеміді.
4+4=8 ------- 8 - 4=4 ------ - Бұлар өзара кері амалдар
5+4=9 ------- 9 - 4=5
6+4=10 ----- 10 - 4=6
б) Дидактикалық материалмен жұмыс:
№2 4+4=8
8 - 4=4
5+4=9
9 - 4=5
6+4=10
10 - 4=6
б) «Кел ойнайық!»
Балықтарды аквариумға орналастыр.
2+4
10 - 2
3+3
8 - 4
10 - 4
7+3
1+9
5+5
3+5
6+2
Ү. Білімді бекіту.
Оқулықпен жұмыс:
№3 Үш сан аттай отырып, алдымен сандарды өсу ретімен ата, содан соң кему ретімен атаңдар.
0 ----- 4 ------ 8
10 ---- 6 ------ 2
«Сан сәулесімен жұмыс»
Яғни, сан сәулесіндегі сандардан аттау: Сан сәулесі бойындағы 0 – ден 4 - ті қалай шығарып аламын?
0 мен 4 арасында неше сан бар? 1, 2, 3 яғни 0 - ден кейін (оңға қарай) үш сан аттасақ 4 шығады.
10 - нан 6 – ны қалай шығарып алуға болады?
(Кері санау) 10 мен 6 арасында неше сан бар? 9, 8, 7, үш сан бар. Яғни, 10 - нан кері (солға қарай) үш саннан аттаса 6 шығады.
№ 4 Қызыл және көк кесінділердің ұзындығының қосындысын жасыл кесіндінің ұзындығымен салыстыр.
4см+3см * 6 см
№ 5 Есепті шығарту.
Өрік - 3 түп.---------------- 3+4=7
Шие - 4 түп ---------------- Жауабы: 7 түп ағаш.
Шығармашылық тапсырманы орындату.
ҮІІ. Сабақты қорытындылау. Біз не істеуді үйрендік?
а) Кім жылдам?
5 + 4 – 1 + 2 - 6?
10 – 4 + 3 – 2 + 1 – 5?
ә) Неге. Неліктен?
4+ □ = 8
□ + 4 = 9
6 + □= 10
- Сәйкес қосынды және айырма орындайды.
- 4+4=8; 8 - 4=4 Тағы да сәйкес қосынды, сәйкес айырма орындалмайды;
- Неліктен? Себебі; Қосылғыштары бірдей
- Белгісіз компонент табу ережесін тұжырымдайды.
- Неліктен кері амал?
- Өйткені, Қосуды азайтумен, азайтуды қосу және азайтумен тексереміз.
ҮІІІ. Үйге тапсырма: Дәптер тапсырмасы
Бағалау
Жаңалықтар
1 санын қосу және азайту
Оқушылардың ауызша жылдам, дұрыс есептеуге, өздігінен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру, терең ойлау қабілетін дамыту.
4 санын қосу және азайту
ШҚО, Үржар ауданы, Қызылту ауылы, "Кішкенетау орта мектебі" КММ бастауыш сынып мұғалімі Шакенова Мансия Ораловна
5 санын қосу және азайту
Манғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Ы.Алтынсарин орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Акоразова Бактыгул
7 санын қосу және азайту
Атырау қаласы, Амангелді селосы Амангелді атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Урбисинова Маржан Кубегенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.