Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу

19 наурыз 2013, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Қалалық семинарда өткізген ашық сабақ
Пәні: Математика;
Сыныбы: 3
Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту.
Сабақтың мақсаты: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтудің тиімді тәсілін меңгереді. Оны есептеуде қолдана білуге жаттығады.
1) Мазмұнына байланысты: Көбейту және бөлудің разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы есептеудің қолайлы тәсілін толық меңгереді, шығарған мысалдары мен есептерін тұжырымдайды.
2) Сын тұрғысынан ойлау: Өткен сабақта өтілген материалдармен байланыстыра отырып, екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу туралы білігі қалыптасады.
3) Топпен жұмыс: Оқушылар ұйымшылдықпен, топпен бірлесіп жұмыс жасауға, есептерді тұжырымдап айтуға жаттығады.
Көрнекілігі: Көрініс материалдары, суреттер, слайд материалдары, наурыз көже, шашу т. б.
Сабақ түрі: Іскерлік пен дағды қалыптастыру
Оқыту әдістері: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту, Дамыта оқыту;
Пәнаралық байланыс: Ана тілі, Тәрбие шаралар

Сабақтың жүру барысы:
I. Қызығушылықты ояту:
а) «Ой қозғау» сұрақтары:
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктем айларын ата?
- Көктемгі мерекелер туралы не білеміз?
Наурыз айы – тіршілік бастауы. Сондықтан да аналар мерекесі, ұлыстың ұлы мейрамы наурыз да осы ай ішінде тойланады.
Наурыз мерекесіндегі негізгі дәстүрлер:
Наурыз
Жарапазан
Наурыз ханшайымы
Наурыз көже

Наурыз мерекесінде аузы дуалы адамдар бір ауылдан екінші ауылға жарапазан айтып барады екен. Олай болса, жарапазаншыны қарсы алайық.
Б) Жарапазан: Жарапазаншы жарапазан айтады, тапсырма ұсынады:

а) Семантикалық карта: «Тез есепте!»

ә) «Ой шақыру» тапсырмасы:
12*3 (Екі) 24*2 (ба) 36*2 (таң) 60*3 (лы)
15*4 (ды) 90: 3 (сан) 120: 4 (бір) 20*4 (сан)
30*4 (таң) 72: 3 (ға) 16*2 (лы) 18*3 (ба) 50*2 (кө)
150: 4 (ту) 17*3 (бей)
Жасырын буындардан сабақ тақырыбы шығады.

II. Мағынаны тану: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту

а) Түсіндіру: 26*5 ауызша көбейту үшін, 26 - ны разрядтық қосылғышқы жіктеп (20+6) деп алып, 20*5, 6*5 жеке - жеке көбейтіп, шыққан мәндерін100+30 қосамыз;
54: 3 ауызша бөлу үшін, 54 - ті 30 +24 қолайлы қосылғыштарға жіктеп, 30: 3, 24: 3 жеке – жеке бөліп, шыққан 10+8 мәндерін қосамыз.
ә) Топтық жұмыс: «Наурыз ханшайымын қарсы алу»
1 топ: Есіңе сақта!
14*7=(10+4)*7=10*7+4+7=70+28=98
18*5=(10+8)*5=10*5+8*5=50+40=90
21*3=(20+1)*3=20*3+1*3=60+3=63
48: 4=(40+8): 4=40: 4+8: 4=10+2=12
77: 7=(70+7): 7=70: 7+7: 7=10+1=11
96: 8=(80+16): 8=80: 8+16: 8=10+2=12
65: 13=5 51: 17=3 98: 14=7
2 топ: Түсіндір!
654 -(256 - 25*5) =654 - 131=523
350: 5*7+346=490+346=836
286+(514 - 53*4) =286+302=588
400: 2: 5+314=40+314=354
418 -(170+90: 3) =418 - 200=218
900: 3 - 42*5=300 - 210=90

3 топ: Дәлелде:
Х*7=58+5
Х*7=63
х=63: 7
х=9
----------------
64: х=36: 9
64: х=4
х=64: 4
х=16
----------------
х: 5=60: 12
х: 5=5
х=5*5
х=25
-----------------
9*7=58+5
63=63
64: 16=36: 9
4=4
25: 5=60: 12
5=5
Ә) «Наурыз көже» тапсырмасы:
«Талда, шығар!»: Оқулықпен жұмыс:
№6 1) Билет - 15 фунт
90 фунтқа -? Билет
Ш: 90: 15=6
Ж: 6 билет
2) 5 с/кокт.- 60 т
1 кокт.-?
Ш: 60: 5 =12
Ж: 1 коктейль - 12т

№8 Қуыр/т - 150т
Б/т -? 2 есе қымбат
Екі бала, екі театр -? Төлейді
Ш: 150*2 =300
(300+150)*2=900
Ж: 900т төлейді.
№9 Торттың 6/1 - і – 15 шекель
2 торт -? Тұрады
Ш: 15*6=90т
90*2=180
Ж: 2 торт - 180т

III. Ой толғаныс: «Біз нені үйрендік?
«Бәйге жарыс»
19*2
27*3
14*6
12*8
16*4
24*4
18*0
26*2
13*7
21*4
15*5
23*3
17*3
25: 5
Математикалық басқатырғы:

Үйге тапсырма: №5, 10
Бағалау

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
17 092
0
  • 60
1 дауыс


Жаңалықтар
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға, ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға, ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін жаңа технологияның элементтерін тиімді пайдалана отырып деңгейлік тапсырма беру барысында оқушыларға тақырыпты ұғындыру; логикалық ойлау қабілеттерін дамыту; жылдамдыққа,
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×