Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Сөйлем

10 сәуір 2013, Сәрсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Қазақ тілі 2-сынып
Тақырыбы: Сөйлем.
Сабақтың мақсаты: А) Оқушыларға лептік сөйлем туралы түсінік беру.
Сөйлем дегеніміз не, оның қандай түрлері бар екендігін мысалдар арқылы айту.
Ә) оқушыларды 3 топқа бөліп өз топтарының ережелерін айтқызып, сөйлемдер құрғызу арқылы ой-өрісін, сөздік қорын дамыту.
Б) оқушыларды 3 топқа бөлу арқылы бірлесіп, топтасып жұмыс жасай білуге, қамқорлыққа тәрбиелеу
Түрі: дамыта оқыту технологиясы
Әдісі: жинақтау, топпен жұмыс
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану, әдеп әліппесі,
Көрнекілігі: Сызба, слайд, ойындар

Сабақ барысы:
1.Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды түгендеп, сабаққа әзірлеу
2. Психологиялық дайындық
Әрбір адам-туысым, досым, жұрағат
Әрбір сабақ-үйрену, ұғу, ұлағат
Әрбір сөзің-шындық, бірлік, адамдық
Әрбір ісің-тілек, тірлік, адалдық.

3. Үй тапсырмасын сұрау
4. Өткен сабақты қайталау
Балалар, мен сендерді лепті, сұраулы, хабарлы етіп 3-топқа бөлемін. Әр топ өздерін қорғайды. Ережесін айтады.
Жұмбақтарды жасыру
Ойды аяқтап қорытады,
Соңында доп тұрады (сөйлем)

Сөзді құрап, доп тізем,
Қоя салсаң бір тары.
Жаңалықты жеткіземін.
(хабарлы сөйлем)

Ойды аяқтап орақ тұрады,
Жауап сөз қалап тұрады.
(сұраулы сөйлем)

Ұранды, шаттықты,
Өкініш, аптықты.
Білдіріп, ойын талайдың,
Шарға ине қадаймын.
(Лепті)

Жаңа сабақ
Сөйлемнің түрлері: хабарлы, сұраулы, лепті болып бөлінеді.
Міне, сендердің парталарыңа өз топтарыңның атын қоямын.
1 – қатар: Лепті
2-қатар: Сұраулы
3-қатар: Хабарлы
Дәптерімізді ашып бүгінгі күннің жадын жазамыз.
Көркем жазу жұмысы
Қатарыңның алды бол!
1-жаттығу
Өлеңді рөлге бөліп оқу.
Сөйлемнің қандай түрі бар?
Кім жомарт? Не жомарт? Сұрағына жауап беру
Өлеңнің авторы: Мұзафар Әлімбай қазақ балалар ақынымен таныстыру
2-жаттығу
Өлеңді тиісті дауыс ырғағымен оқып, көшіріп жазу.
Лепті сөйлемдерді тауып жазу

Қадыр Мырза-Әли-1935 жылы 5 қазанда Орал облысы, Жымпиты ауылында дүниеге келген.

Сергіту сәті:
3-жаттығу
Өлеңді мәнерлеп оқу.
Өздері білетін бесік жырын айтқызу.
Өлеңнің екінші шумағын көшіріп жазу.

Бесік жыры
Әлди, бөпем, әлди – ай!
Айналайын шырағым,
Көлге біткен құрағым.

Жағамдағы құндызым,
Аспандағы жұлдызым.
Халық ауыз әдебиетінен
Үш көзді батыр,
Жолды аңдып жатыр (бағдаршам)

«Бағдаршам» ойыны
Әр қатарға сөйлемдер беремін. Сөздердің орны ауысқан, дұрыс сөйлемдер құрау.
1- топ
Сыныпта, оқисың, нешінші
2-топ
Жанды, қызыл, әттеген-ай.
3-топ
Бардым, мектепке, мен

Көшеде жүру ережесін сұрау
Сөздерге дыбыстық талдау жасау
Сабақты қорытындылау
Әр топ өздерін қорғап шығу, бағалау
Үйге: 4-жаттығу. Лепті сөйлем
6 742
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Бастауыш сыныпқа арналған ҚМЖ жинағы
Бастауыш сыныпқа арналған ҚМЖ жинағы
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап,
Сөйлемнің түрлері. Сұраулы сөйлем. Лепті сөйлем
Сөйлемнің түрлері. Сұраулы сөйлем. Лепті сөйлем
Сабақ барысында оқушыларды сауатты, ұқыпты жазуға дағдыландыру. Оқушыларды білімділікке, ойлылыққа жетектеу, туған тілін сүюге, қадірлеуге тәрбиелеу.
Сөйлем түрлері
Сөйлем түрлері
Сөйлем туралы түсінік беру. Сөйлем құрау дағдыларын жетілдіру. Сөйлемдегі айтылып отырған ойды анықтай алу. Сөйлем соңына тиісті тыныс белгіні қоя алу.
Сөйлем
Сөйлем
Бастауыш сынып мұғалімі: Самбетова Айнұр
Сөйлем
Сөйлем
Атырау қаласы, №34 лингвистикалық мектеп - гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Абдулова Инеш Хадымқызы
Лепті сөйлем
Лепті сөйлем
Қызылорда облысы, Қызылорда қаласы Қорқыт ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті жанындағы қазақ-түрік лицейі қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Махамбетәлиева Роза Әбілғазықызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×