Шыбын мен көбелек
Ана тілі. 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Шыбын мен көбелек
Сабақтың мақсаты:
Мысалды оқи отырып негізгі ойды анықтау.Өз бетінше жұмыс жасауға үйрете отырып, ауызша сөйлеуін, мәнерлеп оқуын, шығарманы талдай алу және шығармашылық қабілетін дамыту.
Мысалды оқи отырып, адамгершілікке, инабаттылыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Топтарға бөліну арқылы сайыс сабақ өткізу. Топ басшылары шығып, топтарымен таныстырады.
ІІ. Үй жұмысын сұрау.
Сапар мен Парта.
Мысалды адам кейпіне келтіріп, бейнелеу.
ІІІ.Жаңа сабақ.
1. Кіріспе. Жаңа сабақтың мақсатымен таныстыру.
2. Автор туралы қысқаша дерек беру.
Сейітқұл Оспанов.
Шыбын мен Көбелек туралы әңгімелеп, айту. Екеуінің ұқсастығы мен айырмашылығын сұрау.
Шыбын мен көбелектің пайдасы мен зиянын айту. Тірек сызба арқылы мысалды талдату.
3. Сурет бойынша екеуіне мінездеме беру.
ІV. «Кім мықты?» сайысы.
а) І -топ тапсырмасы «Шыбын мен Көбелекті» рөлге бөліп оқу.
ә) ІІ-топ тапсырмасы мысалдағы негізгі ойды жазу.
б) ІІІ-топ тапсырмасы 4 жол өлең құрастыру.
V. Сергіту жаттығуы.
«Апта» деген шал болыпты.
Оның жеті ұлы болыпты.
Дүйсенбі мен Сейсенбі
Сәрсенбі мен Бейсенбі
Жұма, сенбі, жексенбі
Жетеуінің есімі.
VІ. Үнтаспадан Шыбын мен Көбелектің диалогын тыңдату.
VІІ. Қорытынды. Мақал-мәтелдер:
1.Алтау ала болса, ауыздағы кетер,
Төртеу түгел болса, төбедегі келер.
2.Еңбек-бәрін де жеңбек.
3.Бірлік болмай, тірлік болмас.
4.Жұмыла көтерген жүк жеңіл.
VІІІ.Бағалау
ІХ.Үйге тапсырма
Сабақтың тақырыбы: Шыбын мен көбелек
Сабақтың мақсаты:
Мысалды оқи отырып негізгі ойды анықтау.Өз бетінше жұмыс жасауға үйрете отырып, ауызша сөйлеуін, мәнерлеп оқуын, шығарманы талдай алу және шығармашылық қабілетін дамыту.
Мысалды оқи отырып, адамгершілікке, инабаттылыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Топтарға бөліну арқылы сайыс сабақ өткізу. Топ басшылары шығып, топтарымен таныстырады.
ІІ. Үй жұмысын сұрау.
Сапар мен Парта.
Мысалды адам кейпіне келтіріп, бейнелеу.
ІІІ.Жаңа сабақ.
1. Кіріспе. Жаңа сабақтың мақсатымен таныстыру.
2. Автор туралы қысқаша дерек беру.
Сейітқұл Оспанов.
Шыбын мен Көбелек туралы әңгімелеп, айту. Екеуінің ұқсастығы мен айырмашылығын сұрау.
Шыбын мен көбелектің пайдасы мен зиянын айту. Тірек сызба арқылы мысалды талдату.
3. Сурет бойынша екеуіне мінездеме беру.
ІV. «Кім мықты?» сайысы.
а) І -топ тапсырмасы «Шыбын мен Көбелекті» рөлге бөліп оқу.
ә) ІІ-топ тапсырмасы мысалдағы негізгі ойды жазу.
б) ІІІ-топ тапсырмасы 4 жол өлең құрастыру.
V. Сергіту жаттығуы.
«Апта» деген шал болыпты.
Оның жеті ұлы болыпты.
Дүйсенбі мен Сейсенбі
Сәрсенбі мен Бейсенбі
Жұма, сенбі, жексенбі
Жетеуінің есімі.
VІ. Үнтаспадан Шыбын мен Көбелектің диалогын тыңдату.
VІІ. Қорытынды. Мақал-мәтелдер:
1.Алтау ала болса, ауыздағы кетер,
Төртеу түгел болса, төбедегі келер.
2.Еңбек-бәрін де жеңбек.
3.Бірлік болмай, тірлік болмас.
4.Жұмыла көтерген жүк жеңіл.
VІІІ.Бағалау
ІХ.Үйге тапсырма
Жаңалықтар
Сейітқұл Оспанов. Шыбын мен Көбелек
Көбелек пен Шыбынға мінездеме беріп, өздеріне өмірлік сабақ алады
О. Әубәкіров « Ара мен шыбын»
Оқушының жеке қабілеті мен белсенділігіне сүйене отырып, мысалдағы түйінді ойды ашуға жағдай жасау. Өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын дамыту.
Ара мен Шыбын. Оспанхан Әубәкіров
Оқушының жеке қабілеті мен белсенділігіне сүйене отырып, мысалдағы түйінді ойды ашуға жағдай жасау. Өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын дамыту.
Сейітқұл Оспанов "Шыбын мен көбелек" (мысал)
Сейітқұл Оспановтың өмірі мен шығармалары туралы білімін кеңейту. Шыбын мен көбелек әңгімесінің мазмұны мен идеясын ашу.
Шыбын мен көбелек
Сейітқұл Оспановтың өмірі мен шығармалары туралы білімін кеңейту. Шыбын мен көбелек әңгімесінің мазмұны мен идеясын ашу. Жануарлар, жансыз заттар әрекет ететін мысалдың рөліндегі жәндіктер өміріне тоқталу
Сейітқұл Оспанов "Шыбын мен көбелек"
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, №132 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жақсыбаева Әсемгүл Тәңірбергенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.