О. Әубәкіров « Ара мен шыбын»
Пәннің аты: Әдебиеттік оқу
Сабақтың атауы: О. Әубәкіров « Ара мен шыбын»
Мақсаты:
Күтілетін нәтиже
Сабақтың жабыдығы
Түрі: Оқушының жеке қабілеті мен белсенділігіне сүйене отырып, мысалдағы түйінді ойды ашуға жағдай жасау. Өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын дамыту.
Сабақтың түрі: сайыс - сабақ.
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, әңгімелеу.
Көрнекілігі: автор портреті, суреттер, сызба
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз. Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану
1. Автор туралы қысқаша дерек.
Оспанхан Әубәкіров 1934 жылы туып, 1986 жылы қайтыс болған. Ол Алматы облысы Жамбыл ауданы Қарақастек ауылында дүниеге келген. Құрманғазы атындағы Алматы Өнер институтының театр факультетін бітірген. Оның «Қоңырау», «Бөдене», «Күлкіңіз келе ме?», «Анау мен Мынау», «Бір дорба», т. б. көптеген жинақтары бар. Оспанхан Әубәкіров – талантты сатирик. Сатирик деп адамның бойындағы теріс қылықтарды сынап, мысқылдап жазатын жазушыны айтамыз.
2. Үнтаспадан «Ара мен Шыбын» диалогын тыңдату.
3. Тірек сызба бойынша мысалды талдау.
4. Ара мен Шыбын бейнеленген сурет бойынша екеуіне мінездеме, сипаттама беру.
ІҮ. Сабақты бекіту: «Кім мықты?» сайысы.
А). «Өнер» тобының тапсырмасы. Ара мен Шыбын қанатын жамылып, рөлге бөлініп ойнайды.
Ә). «Оқу» тобы мысалдағы түйінді ойды жазады.
Б). « Жазу» тобы Ара мен Шыбын жайлы «Егер мен Шыбын болсам...» тақырыбына эссе жазады.
«Кім ақын?» тапсырмасы. Үш топқа өлең бойынша ұйқас табу тапсырмасы беріледі.
Келді араға Шыбын
Жиып жатқан шырын,
Шақырды Шыбын қонаққа.
Ара келсе кешігіп,
Жатып қапты шешініп.
Қонақты дұрыс күтпепті,
Шыбынға ақыл жетпепті.
Жұмысты тез әрі дұрыс орындағандары үшін ұпай беріледі.
«Кім ұтқыр?» тапсырмасы. Бұл тапсырма бойынша мынандай сұрақтар таратылып беріледі. Оқушылар ойларын мына сұрақ негізінде жинақтайды:
1. «Қонақжай» дегенді қалай түсінесің?
2. «Қонақ» деген кім? Қонақтың қандай түрлері бар?
3. Қонақты ілтипатпен қарсы алу дегенді қалай түсінесің?
«Кім тапқыр?» тапсырмасы.
Мысал бойынша мақал - мәтел тауып жазу тапсырмасы беріледі.
1. Келгенше қонақ ұялады, келген соң үй иесі ұялады.
2. Қонақ асыңа емес, қабақ - қасыңа риза.
3. Еңбекшінің наны тәтті, жалқаудың жаны тәтті.
Ой толғаныс
«Миға шабуыл» стратегиясы.
1 - топ – Ара, шыбын туралы не білесіңдер?
2 - топ – Қонақ күту, Қонақжайлық дегенді қалай түсінесіңдер?
3 - топ – О. Әубәкіров өмірі, шығармалары. «Ортада қаламсап»
Мақсаты: Оқушылардың ұшқыр ойларын жетілдіру;
Драма
«Өнер» тобы Ара мен шыбын қанатын жамылып, рөлге бөлініп ойнайды.
Ортада қаламсап
«Жазу» тобы Ара мен шыбын жайлы «Егер мен Шыбын болсам…» тақырыбына эссе жазады.
«Ортада қаламсап»
«Оқу» мысал бойынша мақал жазу.
Мұғалім: Джансенбаева
О. Әубәкіров «Ара мен шыбын». жүктеу
Сабақтың атауы: О. Әубәкіров « Ара мен шыбын»
Мақсаты:
Күтілетін нәтиже
Сабақтың жабыдығы
Түрі: Оқушының жеке қабілеті мен белсенділігіне сүйене отырып, мысалдағы түйінді ойды ашуға жағдай жасау. Өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын дамыту.
Сабақтың түрі: сайыс - сабақ.
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, әңгімелеу.
Көрнекілігі: автор портреті, суреттер, сызба
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз. Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану
1. Автор туралы қысқаша дерек.
Оспанхан Әубәкіров 1934 жылы туып, 1986 жылы қайтыс болған. Ол Алматы облысы Жамбыл ауданы Қарақастек ауылында дүниеге келген. Құрманғазы атындағы Алматы Өнер институтының театр факультетін бітірген. Оның «Қоңырау», «Бөдене», «Күлкіңіз келе ме?», «Анау мен Мынау», «Бір дорба», т. б. көптеген жинақтары бар. Оспанхан Әубәкіров – талантты сатирик. Сатирик деп адамның бойындағы теріс қылықтарды сынап, мысқылдап жазатын жазушыны айтамыз.
2. Үнтаспадан «Ара мен Шыбын» диалогын тыңдату.
3. Тірек сызба бойынша мысалды талдау.
4. Ара мен Шыбын бейнеленген сурет бойынша екеуіне мінездеме, сипаттама беру.
ІҮ. Сабақты бекіту: «Кім мықты?» сайысы.
А). «Өнер» тобының тапсырмасы. Ара мен Шыбын қанатын жамылып, рөлге бөлініп ойнайды.
Ә). «Оқу» тобы мысалдағы түйінді ойды жазады.
Б). « Жазу» тобы Ара мен Шыбын жайлы «Егер мен Шыбын болсам...» тақырыбына эссе жазады.
«Кім ақын?» тапсырмасы. Үш топқа өлең бойынша ұйқас табу тапсырмасы беріледі.
Келді араға Шыбын
Жиып жатқан шырын,
Шақырды Шыбын қонаққа.
Ара келсе кешігіп,
Жатып қапты шешініп.
Қонақты дұрыс күтпепті,
Шыбынға ақыл жетпепті.
Жұмысты тез әрі дұрыс орындағандары үшін ұпай беріледі.
«Кім ұтқыр?» тапсырмасы. Бұл тапсырма бойынша мынандай сұрақтар таратылып беріледі. Оқушылар ойларын мына сұрақ негізінде жинақтайды:
1. «Қонақжай» дегенді қалай түсінесің?
2. «Қонақ» деген кім? Қонақтың қандай түрлері бар?
3. Қонақты ілтипатпен қарсы алу дегенді қалай түсінесің?
«Кім тапқыр?» тапсырмасы.
Мысал бойынша мақал - мәтел тауып жазу тапсырмасы беріледі.
1. Келгенше қонақ ұялады, келген соң үй иесі ұялады.
2. Қонақ асыңа емес, қабақ - қасыңа риза.
3. Еңбекшінің наны тәтті, жалқаудың жаны тәтті.
Ой толғаныс
«Миға шабуыл» стратегиясы.
1 - топ – Ара, шыбын туралы не білесіңдер?
2 - топ – Қонақ күту, Қонақжайлық дегенді қалай түсінесіңдер?
3 - топ – О. Әубәкіров өмірі, шығармалары. «Ортада қаламсап»
Мақсаты: Оқушылардың ұшқыр ойларын жетілдіру;
Драма
«Өнер» тобы Ара мен шыбын қанатын жамылып, рөлге бөлініп ойнайды.
Ортада қаламсап
«Жазу» тобы Ара мен шыбын жайлы «Егер мен Шыбын болсам…» тақырыбына эссе жазады.
«Ортада қаламсап»
«Оқу» мысал бойынша мақал жазу.
Мұғалім: Джансенбаева
О. Әубәкіров «Ара мен шыбын». жүктеу
Жаңалықтар
Ара мен Шыбын. Оспанхан Әубәкіров
Оқушының жеке қабілеті мен белсенділігіне сүйене отырып, мысалдағы түйінді ойды ашуға жағдай жасау. Өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын дамыту.
Ара мен Шыбын. Оспанхан Әубәкіров
Оқушының жеке қабілеті мен белсенділігіне сүйене отырып, мысалдағы түйінді ойды ашуға жағдай жасау. Өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын дамыту;
Ара мен шыбын. Оспанхан Әубәкіров
Өлең түрінде берілген шағын шығарманың мазмұнын ашу. Адам емес, жануарлар, жансыз заттар әрекет ететін, мысалдың рөліндегі жәндіктер өміріне тоқталу
Оспанхан Әубәкіров Ара мен шыбын
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Құланды ауылы, Құланды орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Диханова Райхан Ахытқызы
Оспанхан Әубәкіров "Ара мен Шыбын"
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, № 6 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Байгуттина Гулжиян Сабировна
Ара мен шыбын. Оспанхан Әубәкіров
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, №244 Ы. Жақаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Мырзахметова Акгулсим Нурлыбековна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.