Кешкі дөң басында. Кеш.
Сабақтың тақырыбы: Кешкі дөң басында. Кеш.
Мақсаты: М. Әуезовтің, Ә. Нұрпейісовтің шығармаларымен танысу, табиғатты суреттеу, шығармаларды өзара салыстыру.
міндеті: табиғат ерекшелігімен танысу, суреттеу, шығармаларды өзара салыстыра білу. Сөйлеу тілін, табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру. Табиғатты сүюге, әдептілікке, мейірімділікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер, тірек сөздер.
Әдіс – тәсілі: сұрақ – жауап, БжС технологиясы.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
1. Ұйымдастыру кезеңі. Көшбасшыға сөз беріледі.
Үй жұмысы тексерілмейді – бұл жаңа тақырып. ООМ бойынша жұмыс.
2. Оқушылардың субъекті тәжірибесін өзектендіру
Өткен сабақ тақырыбы бойынша ерсілі - қарсылы сұрақ қою.
ООМ бойынша материалды бекіту үшін тексеру жүргізіледі
1. Ө. Тұрманжанов кім?
2. қандай шығармасымен таныстық?
3. малсақ сөзі нені білдіреді?
4. Атасы немересіне не тапсырды?
5. Немересіне не айтты?
6. Қозыны қайда қамау керек?
7. кімге алғыс айту керек
8. Иттің атын ата.
9. жақсы жігір несімен жағады?
10. немересіне атасына не айтты?
11. қозылары қандай?
12. Несін қағады?
13. маңайдағы ағайын қалай мақтасын дейді?
14. атасы неге мәз болды?
15. бұл қай уақытта болды?
16. Өлеңде иттің пайдасы туралы не делінген.
17. мал шаруашылығына байланысты қандай еңбектер атқарасың?
18. Малды не үшін өсіреміз?
19. қойдың төлін ата.
20. Қойдың пайдасын айт
21. балаға мінездеме бер.
3 Қабылдауды ұйымдастыру. 2 сөзден тұратын түсінік екі сөз ретінде саналады. Жады бойынша рұқсат: бір сөз шегеріледі
Жаңа сабақ.
Бүгінгі сабақта біз М. Әуезовтің және Ә. Нұрпейісовтің шығармаларымен танысамыз. Екі әңгіме де кешкі мезгілге байланысты екен."Кешкі дөң басында" және «Кеш» деп аталады.
Авторлар жайлы қысқаша мағлұмат беру.
Мәтін бойынша қысқаша түсінік беру.
Тірек сөздер: жаздың, сеңдей, күнбатысқа, шарлайды, қызуынан, бақташылар, сауыншылар.
Тірек сөздерді есте сақтау 30 секунд.
Дәптерге жазу. Дәптер алмасу, тексеру.
ООМ бойынша бағалау. Екіншілік белгілеу. Есте сақтауға уақыт нормативі 7 сөз – 30 сек.
4 Ұғынуды ұйымдасты - ру. Оқушылар оқулықтың бір бет парағындағы мәтінді 4минут ішінде оқып шығуы тиіс. Мұғалім олардың материалды оқыған білімдеріне қатысты сұрақ - жауап алатыны жайында ескертуі тиіс.
3 - 4 сыныптар: мәтіннің бір бетіне 4 минут;.
5 Түсінудің біріншілік тексеруі Қарама - қарсы сұрақ қою.
1. Оқиға қай мезгілде болған
2. Қандай ауа біліне бастады?
3. Күн ұясына қалай кіріп барады? әлсізденіп
4. қандай бұлттар енлелеп тұр? Жұқалтақ, ұзынша
5. аспан қандай? Қара көк тұңғиық
6. кейбір жерлері қалай жайнайды? Қызулы өрттің жалынындай
7. тауларды қалай суреттейді? Көлеңке басқан қоңыр жердің алтын шатырындай
8. дөң басы қандай? ерекше көңілді
9. кешке жақын қандай ауылдан шығамыз? У - шу көбейіп
10. биік сары дөңге көтерілгенде қандай сезімде боласың?
11. Кейбір жерде аспан қалай көрінеді? Төніп, жерге қонып, жақындағандай
12. Көтерілген биік таулар қалай көрінді? Іріктеліп, аспанға созылғандай
13. Самал жел қайдан еседі? Батыстан
14. Адамдар, жан – жануарлар туралы не айтады?
15. Кешкі самалға кімдер мән бермейді?
16. Бақташылар қалай келеді?
17. Күн ұзақ жайылған малдар қалай келеді?
18. аяқ астындағы шөпке неге қарамайды?
19. сиырлар неге асық?
20. сауыншылар қалай дайындалады?
21. ненің иісі мұрын жарады?
22. Күн адамға қандай болып көрінеді?
23. ұясына жақындаған сайын күн қандай болады?.
Үшіншілік белгілеу. Барлық оқушылардың нәтижелері бойынша қосу немесе алу белгілері қойылады.
6 Біріншілік бекітуді ұйымдастыру Сыни сұрақ.
24. Оқиға қыста болған жоқ
25. Бойды сергіткен салқын ауа біліне бастады ия
26. Күн ұясына әлсізденіп кіріп барады. ия
27. Жұқалтақ, ұзынша бұлттар енлелеп тұр ия
28. Қара көк тұңғиық аспан толқынданады. ия
29. кейбір жерлері қызулы өрттің жалынындай жайнайды. Ия.
30. таулар көрінбей қалды. жоқ
31. дөң басы көңілсіз. жоқ
32. кешке жақын у - шу көбейген ауылдан шығамыз?
33. биік сары дөңге көтерілгенде төмен түскендей боласың. жоқ
34. Кейбір жерде аспан төніп, жерге қонып, жақындағандай болады. Ия
35. Көтерілген биік таулар Іріктеліп, аспанға созылғандай. Ия.
36. Самал жел солтүстіктен еседі. Жоқ батыстан
37. адамдар күйдірген күн көзінен біржола құтылғандай. ия
38. Кешкі самалға балалар мән бермейді. Ия.
39. Бақташылар малдарын ауылға беттеп келеді. Ия.
40. Күн ұзақ жайылған малдар ауылға асықпайды. Жоқ.
41. аяқ астындағы шөпті қалдырмай жеп келеді? Жоқ.
42. сиырлар сауғанша асық ия.
43. сауыншылар дайындалып жатыр. Ия.
44. гүлдердің иісі мұрын жарады. Ия.
45. Күн адамға доп сияқты көрінеді. Ия.
46. ұясына жақындаған сайын бүкіл шығысты қып – қызыл түске бояды. Жоқ.
Төртінші белгілеу. Барлық оқушылардың нәтижелері бойынша қосу немесе алу белгілері қойылады.
7 Талдау. Уақыт 5 минут. Оқытылған тақырып бойынша тақырыптық сөздік қорды (ТСҚ) тексеру жүргізіледі.
Бесінші белгілеу.
8 Түйсіну
1. Сыныптың материалды меңгеру деңгейі анықталады.
2. Сабақтың нәтижесін ескере отырып сол тақырып бойынша жұмыс уақыты болжанады. Мұғалім тағы да тақырыптың аяқталуын болжап, «Ауызша сабақ 3» картасындағы ойын ережелерінің мүмкіндіктерін айтады.
9. 4 - 5 белгі – 5 ұпай. - 3 белгі – 4 ұпай. - 2 белгі – 3 ұпай. - 1 белгі – 2 ұпай.
Сапа нормативі: оқушылардың 63% 5 ұпайдан алуы тиіс.
10. Үй тапсырмасы 4 белгіден кем алған оқушылар үйге тапсырма алады.
Мақсаты: М. Әуезовтің, Ә. Нұрпейісовтің шығармаларымен танысу, табиғатты суреттеу, шығармаларды өзара салыстыру.
міндеті: табиғат ерекшелігімен танысу, суреттеу, шығармаларды өзара салыстыра білу. Сөйлеу тілін, табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру. Табиғатты сүюге, әдептілікке, мейірімділікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер, тірек сөздер.
Әдіс – тәсілі: сұрақ – жауап, БжС технологиясы.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
1. Ұйымдастыру кезеңі. Көшбасшыға сөз беріледі.
Үй жұмысы тексерілмейді – бұл жаңа тақырып. ООМ бойынша жұмыс.
2. Оқушылардың субъекті тәжірибесін өзектендіру
Өткен сабақ тақырыбы бойынша ерсілі - қарсылы сұрақ қою.
ООМ бойынша материалды бекіту үшін тексеру жүргізіледі
1. Ө. Тұрманжанов кім?
2. қандай шығармасымен таныстық?
3. малсақ сөзі нені білдіреді?
4. Атасы немересіне не тапсырды?
5. Немересіне не айтты?
6. Қозыны қайда қамау керек?
7. кімге алғыс айту керек
8. Иттің атын ата.
9. жақсы жігір несімен жағады?
10. немересіне атасына не айтты?
11. қозылары қандай?
12. Несін қағады?
13. маңайдағы ағайын қалай мақтасын дейді?
14. атасы неге мәз болды?
15. бұл қай уақытта болды?
16. Өлеңде иттің пайдасы туралы не делінген.
17. мал шаруашылығына байланысты қандай еңбектер атқарасың?
18. Малды не үшін өсіреміз?
19. қойдың төлін ата.
20. Қойдың пайдасын айт
21. балаға мінездеме бер.
3 Қабылдауды ұйымдастыру. 2 сөзден тұратын түсінік екі сөз ретінде саналады. Жады бойынша рұқсат: бір сөз шегеріледі
Жаңа сабақ.
Бүгінгі сабақта біз М. Әуезовтің және Ә. Нұрпейісовтің шығармаларымен танысамыз. Екі әңгіме де кешкі мезгілге байланысты екен."Кешкі дөң басында" және «Кеш» деп аталады.
Авторлар жайлы қысқаша мағлұмат беру.
Мәтін бойынша қысқаша түсінік беру.
Тірек сөздер: жаздың, сеңдей, күнбатысқа, шарлайды, қызуынан, бақташылар, сауыншылар.
Тірек сөздерді есте сақтау 30 секунд.
Дәптерге жазу. Дәптер алмасу, тексеру.
ООМ бойынша бағалау. Екіншілік белгілеу. Есте сақтауға уақыт нормативі 7 сөз – 30 сек.
4 Ұғынуды ұйымдасты - ру. Оқушылар оқулықтың бір бет парағындағы мәтінді 4минут ішінде оқып шығуы тиіс. Мұғалім олардың материалды оқыған білімдеріне қатысты сұрақ - жауап алатыны жайында ескертуі тиіс.
3 - 4 сыныптар: мәтіннің бір бетіне 4 минут;.
5 Түсінудің біріншілік тексеруі Қарама - қарсы сұрақ қою.
1. Оқиға қай мезгілде болған
2. Қандай ауа біліне бастады?
3. Күн ұясына қалай кіріп барады? әлсізденіп
4. қандай бұлттар енлелеп тұр? Жұқалтақ, ұзынша
5. аспан қандай? Қара көк тұңғиық
6. кейбір жерлері қалай жайнайды? Қызулы өрттің жалынындай
7. тауларды қалай суреттейді? Көлеңке басқан қоңыр жердің алтын шатырындай
8. дөң басы қандай? ерекше көңілді
9. кешке жақын қандай ауылдан шығамыз? У - шу көбейіп
10. биік сары дөңге көтерілгенде қандай сезімде боласың?
11. Кейбір жерде аспан қалай көрінеді? Төніп, жерге қонып, жақындағандай
12. Көтерілген биік таулар қалай көрінді? Іріктеліп, аспанға созылғандай
13. Самал жел қайдан еседі? Батыстан
14. Адамдар, жан – жануарлар туралы не айтады?
15. Кешкі самалға кімдер мән бермейді?
16. Бақташылар қалай келеді?
17. Күн ұзақ жайылған малдар қалай келеді?
18. аяқ астындағы шөпке неге қарамайды?
19. сиырлар неге асық?
20. сауыншылар қалай дайындалады?
21. ненің иісі мұрын жарады?
22. Күн адамға қандай болып көрінеді?
23. ұясына жақындаған сайын күн қандай болады?.
Үшіншілік белгілеу. Барлық оқушылардың нәтижелері бойынша қосу немесе алу белгілері қойылады.
6 Біріншілік бекітуді ұйымдастыру Сыни сұрақ.
24. Оқиға қыста болған жоқ
25. Бойды сергіткен салқын ауа біліне бастады ия
26. Күн ұясына әлсізденіп кіріп барады. ия
27. Жұқалтақ, ұзынша бұлттар енлелеп тұр ия
28. Қара көк тұңғиық аспан толқынданады. ия
29. кейбір жерлері қызулы өрттің жалынындай жайнайды. Ия.
30. таулар көрінбей қалды. жоқ
31. дөң басы көңілсіз. жоқ
32. кешке жақын у - шу көбейген ауылдан шығамыз?
33. биік сары дөңге көтерілгенде төмен түскендей боласың. жоқ
34. Кейбір жерде аспан төніп, жерге қонып, жақындағандай болады. Ия
35. Көтерілген биік таулар Іріктеліп, аспанға созылғандай. Ия.
36. Самал жел солтүстіктен еседі. Жоқ батыстан
37. адамдар күйдірген күн көзінен біржола құтылғандай. ия
38. Кешкі самалға балалар мән бермейді. Ия.
39. Бақташылар малдарын ауылға беттеп келеді. Ия.
40. Күн ұзақ жайылған малдар ауылға асықпайды. Жоқ.
41. аяқ астындағы шөпті қалдырмай жеп келеді? Жоқ.
42. сиырлар сауғанша асық ия.
43. сауыншылар дайындалып жатыр. Ия.
44. гүлдердің иісі мұрын жарады. Ия.
45. Күн адамға доп сияқты көрінеді. Ия.
46. ұясына жақындаған сайын бүкіл шығысты қып – қызыл түске бояды. Жоқ.
Төртінші белгілеу. Барлық оқушылардың нәтижелері бойынша қосу немесе алу белгілері қойылады.
7 Талдау. Уақыт 5 минут. Оқытылған тақырып бойынша тақырыптық сөздік қорды (ТСҚ) тексеру жүргізіледі.
Бесінші белгілеу.
8 Түйсіну
1. Сыныптың материалды меңгеру деңгейі анықталады.
2. Сабақтың нәтижесін ескере отырып сол тақырып бойынша жұмыс уақыты болжанады. Мұғалім тағы да тақырыптың аяқталуын болжап, «Ауызша сабақ 3» картасындағы ойын ережелерінің мүмкіндіктерін айтады.
9. 4 - 5 белгі – 5 ұпай. - 3 белгі – 4 ұпай. - 2 белгі – 3 ұпай. - 1 белгі – 2 ұпай.
Сапа нормативі: оқушылардың 63% 5 ұпайдан алуы тиіс.
10. Үй тапсырмасы 4 белгіден кем алған оқушылар үйге тапсырма алады.
Жаңалықтар
Алғыс
Алғыс ұғымының адамгершілік құндылығы ретіндегі маңыздылығын ашу. Алғыс айту туралы түсініктерін кеңейту. М. Төрежановтың «Алғыс» әңгімесін кейіптендіру.
Африка халқы және саяси картасы
Астана қаласы, №68 орта мектептің география пәні мұғалімі: Сеил Кәмшат Елтайқызы
Мұхтар Әуезов "Жетім"
Атырау қаласы, Еркінқала селосы Еркінқала орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Амирова Эльмира Қадірліқызы
Топырақ
Жезқазған қаласындағы №10 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Әбіш Жансая Нөпірбайқызы
Ту тіккен Рақымжан
Жезқазған қаласындағы № 10 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Әбіш Жансая Нөпірбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.