Біріккен сөздер
4 сынып, қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөздер
Сабақтың мақсаты: күрделі сөздер тақырыбын тірек - сызба бойынша меңгерту, өз бетімен жұмыс жасату арқылы білімдерін толықтыру
Дамыта оқытудың тиімді әдіс – тәсілдерін пайдалана отырып, біріккен сөздер тақырыбы бойынша оқушылардың теориялық ойлау қабілетін дамыту
Оқушылардың сөздік қорын молайту, көркем жазуды жетілдіру
Сабақтың принциптері: ғылымилық, көрнекілік, жүйелілік
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, талдау, салыстыру
топтау, жинақтау, дәлелдеу
Сабақтың барысы:
I. Бағдарлау - мотивациялық кезең:
Психологиялық дайындық:
Білем деме, балам
Білмейтінің көп шығар
Бұл дүниеде сірә,
Бәрін білген жоқ шығар
Қызығушылықты ояту:
Көл еркесі қандай құс?(аққу)
«Аққу» тақырыбында мәтін құрастыру
II Операциялық - орындаушылық кезең:
Алғашқы буынмын
Көшті бастар ұшымын
Сосын тоғай, нуыңның
Жыртқышының бірімін
Екеуін қоссаң, ірімін
Көп аңдардың бірімін (жол барыс)
Бас буынмын - батырмын
Зат есімнен келесі
Талай асқа батырдың
Біріктіріп екеуін
Еліңде ағып жатырмын ( ер тіс)
Бастайтыным сан неше?
Қостайтыным бір мүшең
Енді келер жалғасым
Асқа күнде саларсың
Бәрін қоссаң табасың
Қазақстанның қаласын (екі бас тұз)
4. Ши құдық негізгі мектебінің тапсырмалары
Еңбекке баулу пәні бойынша «Төртқұлақ» оюын қию
1. Күрделі сөздердің жасалу жолдары
↓
Бір не одан да көп түбірдің бірігуі
Сөздердің тіркесуі арқылы
Сөздердің қосарлануы
Көлбақа ----------- ұлпа қар ----------- үйір - үйір
Балмұздақ ---------- ағаш қасық --------- ата - ана
Қараторғай ------------ самал жел ----------- дәрі - дәрмек
2. Қараой негізгі орта мектебінің тапсырмалары:
А) Суретті жұмбақ
Бір+қазан, түйе+құс, Екі+бас+тұз т. б.
Ә) ережені оқушылар өздері шығарады
Екі не одан да көп түбірден жасалған сөздер біріккен сөздер деп аталады
3. Ақшатау негізгі мектебінің тапсырмалары:
А) оқулықпен жұмыс 226 жаттығу
Ә) жұмбақ шешу
5. Қоңырат негізгі мектебінің тапсырмалары
А) көркем жазу жұмысын жүргізу
Ә) оқулықпен жұмыс 227 - жаттығу
6. Екпетал негізгі мектебінің тапсырмалары
Бұл қандай өсімдік?
Өз жерімізде кездесетін өсімдік. Оның дәрілік қасиеті бар, адамға шипалы, қайнатып тұнбасын ішеді. Бұл қандай өсімдік? (Итмұрын)
7. Мектепке оралу (ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ДИКТАНТ)
- Біз саяхатқа шыққан жерлерді атап шығыңдар
- Қараой, Ақшатау, Қоңырат, Екпетал
- Бұл сөздердің жасалу жолдарын түсіндір
Рефлексиялық - бағалау кезеңі:
Рейтингілік жүйе бойынша бағалау
Үйге тапсырма 228 жаттығу
Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөздер
Сабақтың мақсаты: күрделі сөздер тақырыбын тірек - сызба бойынша меңгерту, өз бетімен жұмыс жасату арқылы білімдерін толықтыру
Дамыта оқытудың тиімді әдіс – тәсілдерін пайдалана отырып, біріккен сөздер тақырыбы бойынша оқушылардың теориялық ойлау қабілетін дамыту
Оқушылардың сөздік қорын молайту, көркем жазуды жетілдіру
Сабақтың принциптері: ғылымилық, көрнекілік, жүйелілік
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, талдау, салыстыру
топтау, жинақтау, дәлелдеу
Сабақтың барысы:
I. Бағдарлау - мотивациялық кезең:
Психологиялық дайындық:
Білем деме, балам
Білмейтінің көп шығар
Бұл дүниеде сірә,
Бәрін білген жоқ шығар
Қызығушылықты ояту:
Көл еркесі қандай құс?(аққу)
«Аққу» тақырыбында мәтін құрастыру
II Операциялық - орындаушылық кезең:
Алғашқы буынмын
Көшті бастар ұшымын
Сосын тоғай, нуыңның
Жыртқышының бірімін
Екеуін қоссаң, ірімін
Көп аңдардың бірімін (жол барыс)
Бас буынмын - батырмын
Зат есімнен келесі
Талай асқа батырдың
Біріктіріп екеуін
Еліңде ағып жатырмын ( ер тіс)
Бастайтыным сан неше?
Қостайтыным бір мүшең
Енді келер жалғасым
Асқа күнде саларсың
Бәрін қоссаң табасың
Қазақстанның қаласын (екі бас тұз)
4. Ши құдық негізгі мектебінің тапсырмалары
Еңбекке баулу пәні бойынша «Төртқұлақ» оюын қию
1. Күрделі сөздердің жасалу жолдары
↓
Бір не одан да көп түбірдің бірігуі
Сөздердің тіркесуі арқылы
Сөздердің қосарлануы
Көлбақа ----------- ұлпа қар ----------- үйір - үйір
Балмұздақ ---------- ағаш қасық --------- ата - ана
Қараторғай ------------ самал жел ----------- дәрі - дәрмек
2. Қараой негізгі орта мектебінің тапсырмалары:
А) Суретті жұмбақ
Бір+қазан, түйе+құс, Екі+бас+тұз т. б.
Ә) ережені оқушылар өздері шығарады
Екі не одан да көп түбірден жасалған сөздер біріккен сөздер деп аталады
3. Ақшатау негізгі мектебінің тапсырмалары:
А) оқулықпен жұмыс 226 жаттығу
Ә) жұмбақ шешу
5. Қоңырат негізгі мектебінің тапсырмалары
А) көркем жазу жұмысын жүргізу
Ә) оқулықпен жұмыс 227 - жаттығу
6. Екпетал негізгі мектебінің тапсырмалары
Бұл қандай өсімдік?
Өз жерімізде кездесетін өсімдік. Оның дәрілік қасиеті бар, адамға шипалы, қайнатып тұнбасын ішеді. Бұл қандай өсімдік? (Итмұрын)
7. Мектепке оралу (ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ДИКТАНТ)
- Біз саяхатқа шыққан жерлерді атап шығыңдар
- Қараой, Ақшатау, Қоңырат, Екпетал
- Бұл сөздердің жасалу жолдарын түсіндір
Рефлексиялық - бағалау кезеңі:
Рейтингілік жүйе бойынша бағалау
Үйге тапсырма 228 жаттығу
Жаңалықтар
Біріккен сөздер
Біріккен сөз туралы ұғымын таныстыра отырып, жаттығу жұмыстарын жүргізу;
Біріккен сөздер
Біріккен сөздер туралы мағлұмат беру, екі түбірдің бірігуі арқылы жасалып, тұтас бір ұғымды беріп, бір сұраққа жауап беретінін ұғындыру. Сөйлем ішінен біріккен сөздерді таба білуге, әртүрлі түбірлерден біріккен сөздер жасап алуға үйрету.
Біріккен сөз
Біріккен сөздердің екі түбірдің бірігуі арқылы жасалып тұтас бір ұғымды беріп, бір сұраққа жауап беретінін ұғындыру, сөйлем ішінен біріккен сөздерді таба алуға, әртүрлі түбірлерден біріккен сөздер жасай алуға үйрету
Біріккен сөздер
Атырау облысы, Атырау қаласы №34 лингвистикалық мектеп - гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Жоламанова Райса Жоламанқызы
Біріккен сөз
Б. Нысанбаев атындағы орта мектеп бастауыш сынып мұғалімі: Мәшімбай Күнзипа
Біріккен сөздер
Ақтөбе қаласы, №34 орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Сарсенгалиева Сауле Садуакасовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.