Қасым Аманжолов «Көктем»
Сабақтың тақырыбы: Қасым Аманжолов «Көктем»
Мақсаттары:
1. Білімділігі: Оқушылардың Қасым Аманжолов туралы түсінігін кеңейту.
«Көктем» өлеңінің мазмұнын ашу.
2. Тәрбиелігі: Оқушыларды табиғатты сүюге, оның байлығын қорғай білуге тәрбиелеу.
3. Дамытушылығы: Сабаққа деген қызығушылығын арттыру: дүниетанымын кеңейту, қиялын, сөздік қорын дамыту.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ой жинақтау, түсіндіру, СТО
Көрнекілігі: Портрет, суреттер, мультимедия.
Сабақтың жүру барысы:
I. Ұйымдастыру бөлімі:
Сыныпты топқа бөліп отырғызу
Психологиялық дайындық.
II. Үй тапсырмасы:
«Тұңғыш ғарышкер» туралы әңгімеле.
б) Егеменді еліміздің ғарышкері Тоқтар Әубәкіров туралы әңгімеле.
III. Жаңа сабақ.
«Көктем» Қ. Аманжолов.
1.... Жылы - жылы жел соқты,
Жылғалардан су ақты.
Қаңқыл – қаңқыл қаз кепті,
Жер қарайды жер кепті.
- Өлең жолдарында қандай жыл мезгілі суреттелген? Авторы кім?
- Әрине І. Жансүгіровтың «Жазғытұрым» өлеңі. Көктем мезгілін суреттеген.
- Ендеше ақын Қасым Аманжолов «Көктем»өлеңінде қалай жырлаған екен?
2. Тұлғаны таны.
Қасыммын сол баяғы бір Қасыммын,
Бақытын ойламайтын құр басымның
Тымырсық түнек болсын - дұшпаныңмын,
Ақ көңіл болсаң сырласыңмын...- деп, өзі туралы өлеңмен айтып, өзіне - өзі мінездеме берген ақын.
Қазақтың көрнекі ақыны
1911 - 19540 жылдары ән салуды, домбыра, өмір сүрген скрипкада, күйсандықта Қасым Аманжолов ойнауды жақсы меңгерген
Ұлы Отан соғысына қатысқан, Қарқаралы топырағында дүниеге келген
3.«Көктем»Қ. Аманжолов өлеңімен танысу.
1) Мұғалімнің мәнерлеп оқуы:
2) Өлең мазмұны ашылып, көктемгі табиғат, адам еңбегі туралы айтылады.
4. Оқулықпен жұмыс.
1) Топтық тапсырмалар;
1 - топ - Өлеңді мәнерлеп оқуы;
2 - топ - Өлең шумағының мазмұнын ашу
5. Дәптермен жұмыс.
1. Өлеңнің шумағын талдау.
Сансыз көкек сұңқылдап,
Көктем келді еркелеп.
Нәзік үнмен сыңқылдап,
Бұйра бұлақ еркелеп.
Өлең 4 тармақтан, 7 шумақтан, 3 бунақты, кезекті ұйқаспен жазылған.
6. Білгенге маржан.(топтық тапсырма)
Сұрақтарға жауап алу.
Көктемді Абай тілмен суретте.
І. Жансүгіров өлеңінен жайлауға көшкен ауыл көрінісін әңгімеле.
«Көктем сәні» ертегісінде аңдар көктем сәнін қандай сөздермен сипаттайды?
7. Бейнелеп, ойлан! (топтық тапсырма)
2 топқа 1 ақ бет, бояулар беріледі. Өлеңнің 6, 7, 8 шумақтарын оқи отырып, бейнелеу. Сурет бойынша әңгімелеу.
8. Шығармашылық жұмыс.
I - топ Жыл мезгіліне байланысты1 шумақ өлең жазу
II - топ «Көктем» тақырыбына эссе жазу
9. Қортындылау.
«Талап қылдық артық білуге»
1. Қандай өлеңмен таныстық?
2. Өлең авторы кім?
3. Өлең не туралы айтылған?
10. Үйге тапсырма.
11. Бағалау
Мақсаттары:
1. Білімділігі: Оқушылардың Қасым Аманжолов туралы түсінігін кеңейту.
«Көктем» өлеңінің мазмұнын ашу.
2. Тәрбиелігі: Оқушыларды табиғатты сүюге, оның байлығын қорғай білуге тәрбиелеу.
3. Дамытушылығы: Сабаққа деген қызығушылығын арттыру: дүниетанымын кеңейту, қиялын, сөздік қорын дамыту.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ой жинақтау, түсіндіру, СТО
Көрнекілігі: Портрет, суреттер, мультимедия.
Сабақтың жүру барысы:
I. Ұйымдастыру бөлімі:
Сыныпты топқа бөліп отырғызу
Психологиялық дайындық.
II. Үй тапсырмасы:
«Тұңғыш ғарышкер» туралы әңгімеле.
б) Егеменді еліміздің ғарышкері Тоқтар Әубәкіров туралы әңгімеле.
III. Жаңа сабақ.
«Көктем» Қ. Аманжолов.
1.... Жылы - жылы жел соқты,
Жылғалардан су ақты.
Қаңқыл – қаңқыл қаз кепті,
Жер қарайды жер кепті.
- Өлең жолдарында қандай жыл мезгілі суреттелген? Авторы кім?
- Әрине І. Жансүгіровтың «Жазғытұрым» өлеңі. Көктем мезгілін суреттеген.
- Ендеше ақын Қасым Аманжолов «Көктем»өлеңінде қалай жырлаған екен?
2. Тұлғаны таны.
Қасыммын сол баяғы бір Қасыммын,
Бақытын ойламайтын құр басымның
Тымырсық түнек болсын - дұшпаныңмын,
Ақ көңіл болсаң сырласыңмын...- деп, өзі туралы өлеңмен айтып, өзіне - өзі мінездеме берген ақын.
Қазақтың көрнекі ақыны
1911 - 19540 жылдары ән салуды, домбыра, өмір сүрген скрипкада, күйсандықта Қасым Аманжолов ойнауды жақсы меңгерген
Ұлы Отан соғысына қатысқан, Қарқаралы топырағында дүниеге келген
3.«Көктем»Қ. Аманжолов өлеңімен танысу.
1) Мұғалімнің мәнерлеп оқуы:
2) Өлең мазмұны ашылып, көктемгі табиғат, адам еңбегі туралы айтылады.
4. Оқулықпен жұмыс.
1) Топтық тапсырмалар;
1 - топ - Өлеңді мәнерлеп оқуы;
2 - топ - Өлең шумағының мазмұнын ашу
5. Дәптермен жұмыс.
1. Өлеңнің шумағын талдау.
Сансыз көкек сұңқылдап,
Көктем келді еркелеп.
Нәзік үнмен сыңқылдап,
Бұйра бұлақ еркелеп.
Өлең 4 тармақтан, 7 шумақтан, 3 бунақты, кезекті ұйқаспен жазылған.
6. Білгенге маржан.(топтық тапсырма)
Сұрақтарға жауап алу.
Көктемді Абай тілмен суретте.
І. Жансүгіров өлеңінен жайлауға көшкен ауыл көрінісін әңгімеле.
«Көктем сәні» ертегісінде аңдар көктем сәнін қандай сөздермен сипаттайды?
7. Бейнелеп, ойлан! (топтық тапсырма)
2 топқа 1 ақ бет, бояулар беріледі. Өлеңнің 6, 7, 8 шумақтарын оқи отырып, бейнелеу. Сурет бойынша әңгімелеу.
8. Шығармашылық жұмыс.
I - топ Жыл мезгіліне байланысты1 шумақ өлең жазу
II - топ «Көктем» тақырыбына эссе жазу
9. Қортындылау.
«Талап қылдық артық білуге»
1. Қандай өлеңмен таныстық?
2. Өлең авторы кім?
3. Өлең не туралы айтылған?
10. Үйге тапсырма.
11. Бағалау
Жаңалықтар
Қасым Аманжолов «Дүниеге жар»
Қасым Аманжоловтың поэзиясының ерекшелігін, «Дүниеге жар» өлеңінің идеясын таныту, мән - мағынасын ашу. Дамытушылық: Дүниетанымын кеңейту, өзіндік зерттеу арқылы ой қорытуға дағдыландыру.
Қасым Аманжолов. «Көктем»
Ақын Қасым Аманжолов туралы мағлұмат ала отырып «Көктем» өлеңінің мазмұны мен мағынасын түсініп, өлеңдегі негізгі ойды ашады, қорытынды жасай білуге үйренеді
Қасым Аманжолов «Көктем»
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, №132 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Альмусина Жанар Сайлауовна
Түйе мен тышқан
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Жетібай ауылы, №3орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Бердіғалиева Рауаш
Қасым Аманжолов "Көктем"
№4 Алға орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Сисенбаева Лариса Өтесқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.