Жер асты суы. Құдық
Сабақтың тақырыбы: Жер асты су. Құдық.
Сабақтың мақсаты: жер асты суының пайда болуы және оның шаруашылықтағы маңызын түсіндіру, оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру, табиғатқа деген сүйіспеншілікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: ақылды тақта, қосымша дәптер. т. б.
Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, түсіндіру, көрсету, мадақтау.
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Психологиялық жаттығу.
Мұғалімнің сұрағы, оқушының жауабы.
Әрбір адам? досым, сыныптасым.
Әрбір сабақ? үйрену, оқу, іздену.
Әрбір ісің? тірлік, тірек, адамдық.
Әрбір сөзің? шындық, бірлік, адалдық.
3. үй жұмысын тексеру.
Адасқан әріптерден сөз құра.
Тұбл (бұлт) осы сөзден кейін оқушылар сабақ айта бастайды.
Мақал - мәтелге назар аударайық.
Жаңбыр - жауса жер ырысы. осы мақалдың мағынасын ашу.
Жауын - шашын туралы сабақ айтылады.
Жұмбақты шешу.
Жылт - жылт еткен,
Жырадан өткен. (су)
4. Кластер балық сүйегі қорытындылау. су туралы сұрақ - жауап аламын.
Бүгін жер асты суы құдық деген тақырыппен танысамыз, онда жер асты суының пайда болуы және оның шаруашылыққа пайдасымен танысамыз, құдықтың түрлерімен танысамыз, адамның тіршілік ету барысындағы жер асты суының маңызы туралы айтамыз. Оқушылар айтады мақсатын айтады.
Қалай ойлайсыңдар. Жер асты сулары қалай қалыптасады?
Суды қалай аламыз?
Ауылдағы адамдар суды қайдан алады?
Оқулықпен жұмыс жасайды. Оқулықты оқиды.
Бөлімдерге бөліп оқу. талданады.
Тапсырмалар беріледі.
1-деңгей: динамикалық диктант. бұл тапсырмада оқушылар тек қана қосу мен алу таңбасымен белгілейді.
Суды жақсы өткізетін
құм +
малтатас +
саз -
Судың күйін белгіле
сұйық +
тас -
бу +
Су өткізбейтін қабат
Гранит +
Қатты тау жыныстары +
қиыршықтас -
2-деңгей: биологиялық диктант.
Жер асты суларының негізгі көзі жауын - шашын............... суы.
Топырақтағы еріген минералды заттары бар суды.......... тамыры арқылы сіңіріп, жапырағы арқылы буландырады.
Топырақ қабатынан өткен.......... сүзіліп тазарады.
Терең қабаттарға жиналған жер асты суын........ қазу арқылы пайдаланады.
Керек сөздер: қар, өсімдік, су, құдық.
Мен үшін қызық!
Бір терек өзі жазда2000 литр суды тамыры арқылы сіңіріп, жапырағы арқылы буландырады.
Оқушыларға сұрақ қойылып мадақтап, бағалаймын.
Сабақтың мақсаты: жер асты суының пайда болуы және оның шаруашылықтағы маңызын түсіндіру, оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру, табиғатқа деген сүйіспеншілікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: ақылды тақта, қосымша дәптер. т. б.
Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, түсіндіру, көрсету, мадақтау.
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Психологиялық жаттығу.
Мұғалімнің сұрағы, оқушының жауабы.
Әрбір адам? досым, сыныптасым.
Әрбір сабақ? үйрену, оқу, іздену.
Әрбір ісің? тірлік, тірек, адамдық.
Әрбір сөзің? шындық, бірлік, адалдық.
3. үй жұмысын тексеру.
Адасқан әріптерден сөз құра.
Тұбл (бұлт) осы сөзден кейін оқушылар сабақ айта бастайды.
Мақал - мәтелге назар аударайық.
Жаңбыр - жауса жер ырысы. осы мақалдың мағынасын ашу.
Жауын - шашын туралы сабақ айтылады.
Жұмбақты шешу.
Жылт - жылт еткен,
Жырадан өткен. (су)
4. Кластер балық сүйегі қорытындылау. су туралы сұрақ - жауап аламын.
Бүгін жер асты суы құдық деген тақырыппен танысамыз, онда жер асты суының пайда болуы және оның шаруашылыққа пайдасымен танысамыз, құдықтың түрлерімен танысамыз, адамның тіршілік ету барысындағы жер асты суының маңызы туралы айтамыз. Оқушылар айтады мақсатын айтады.
Қалай ойлайсыңдар. Жер асты сулары қалай қалыптасады?
Суды қалай аламыз?
Ауылдағы адамдар суды қайдан алады?
Оқулықпен жұмыс жасайды. Оқулықты оқиды.
Бөлімдерге бөліп оқу. талданады.
Тапсырмалар беріледі.
1-деңгей: динамикалық диктант. бұл тапсырмада оқушылар тек қана қосу мен алу таңбасымен белгілейді.
Суды жақсы өткізетін
құм +
малтатас +
саз -
Судың күйін белгіле
сұйық +
тас -
бу +
Су өткізбейтін қабат
Гранит +
Қатты тау жыныстары +
қиыршықтас -
2-деңгей: биологиялық диктант.
Жер асты суларының негізгі көзі жауын - шашын............... суы.
Топырақтағы еріген минералды заттары бар суды.......... тамыры арқылы сіңіріп, жапырағы арқылы буландырады.
Топырақ қабатынан өткен.......... сүзіліп тазарады.
Терең қабаттарға жиналған жер асты суын........ қазу арқылы пайдаланады.
Керек сөздер: қар, өсімдік, су, құдық.
Мен үшін қызық!
Бір терек өзі жазда2000 литр суды тамыры арқылы сіңіріп, жапырағы арқылы буландырады.
Оқушыларға сұрақ қойылып мадақтап, бағалаймын.
Жаңалықтар
Көшеде
Жол ережесін есте сақтау қабілетін, қызығушылықтарын арттыру, барлығымызға ортақ қойылған тәртіпті бұзбауға тәрбиелеу.
Ш. Мұртаза «Тұтқын бала». Бала Тұрар бейнесі
Бала Тұрар бейнесін жан – жақты ашу. Сыни ойлау көзқарасын дамыта отырып, әңгіменің мағынасын түсіну, өздігінен жұмыс істеуге, оқығаннан қорытынды шығаруға, байланыстырып сөйлеуге дамыту. Есте сақтау мен дүниетанымын кеңейту.
Сөз құрамы
Астана қаласы, № 64 мектеп - лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Каирова Гульмира Мейрамбековна
Дыбыстардың жазылуы
Ауызша және жазбаша тіл мәдениетін дамыту, лингвистикалық дүниетанымдарын кеңейту, дыбыстық талдау дағдыларын дамыту.
Дара және күрделі сан есім
Бастауыш сынып мұғалімі Ермагамбетова Гульжанат Уразбаевна
Шығыс септік
Батыс Қазақстан облысы, Шыңғырлау ауданы, А. Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Баймурзилова Айжан Абилгазиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.