Бір - біріне қарама-қарсы қозғалыс
4 - сынып математика
Сабақтың тақырыбы: «Бір – біріне қарама – қарсы қозғалыс»
Сабақтың мақсаты: балалардың өткен білімін тиянақтау, бір – біріне қарама – қарсы қозғалыс жылдамдығын табуды үйрету, есеп, мысалдар шығарту арқылы есептеу, ойлау қабілеттерін дамыту, еліміз және елімізбен көршілес елдер туралы түсініктерін дамыту. Тапқырлыққа, ойшылдыққа, шапшаңдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі:
Қазақстан республикасының картасы, ұшақтар, салт атты адам, велосипедші, шаңғышы, мотоциклші суреттері, перфокарта, бағдаршам.
Сабақтың әдісі: «Әлемді шарлау» стратегиясы.
Сабақтың жүрісі:
I. Ұйымдастыру бөлімі.
а) Сапқа тұру, амандасу.
б) 6 топқа бөліну.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
- Балалар, біз неге осындай 6 мемлекеті бар топқа бөліндік?
(Себебі, Қазақстан 5 мемлекетпен Ресей, Қытай, Қырғызстан, Түрікменстан, Өзбекстанмен шектеседі)
- Көршілес елдермен біздің еліміз қандай қарым – қатынаста?
(Достық қарым - қатынаста)
- Бүгінгі сабағымызда осы елдерге саяхатқа шығу арқылы математикадан білімдерімізді көрсетеміз.
- Өткен сабақтарымызда қандай тақырыпта есептер шығардық?
(Жылдамдық, уақыт, қашықтық).
- Өткен білімімізді еске түсірейік.
U?
t?
S?
(Ережелерін сұрау)
II. Жаңа сабақ.
Ал саяхатымызды бастаймыз.
Саяхатты сағаттың тіліндей солдан оңға қарай жүргіземіз.
- (Ресей)
- Саяхатқа немен барамыз?
(Ұшақпен)
- Онда ұшағымызды дайындайық. Міне әр мемлекетке ұшатын ұшақтар дайын тұр, өз жалауларын таба отырып ұшамыз.
(Ресей ұшағын таптыру)
- Енді ұшақ рейсін оқиық.
187. 245
- Біз басқа мемлекетке бару үшін елшілерді сайлап алуымыз керек. Сайлаған елшіміз сол ел туралы қысқаша түсінік береді.
(Елші сайлау)
Ресей елшісі Ресей туралы айтады.
- Енді балалар, ұшақ тапсырманы орындау арқылы барлығымыз келетін мемлекетке бара аламыз. Олай болса, Ресей елінің тапсырмасын оқиық.
1. Тапсырма
Көркем жазу.
29 29 29
2. Тапсырма
80 – беттің 1 – тапсырмасы. Кестені перфокартада толтыру.
Қозғалатын дене ----------- Жылдамдық (U)---- Уақыт (t)---------- Қашықтық (S)
Велосипедші ------------- 20км/сағ.-------------- 2 сағ. -------------- 40 км.
Мотоциклші ----------- 70км/сағ. -------------- 2сағ. --------------- 140км.
Шаңғышы ------------- 12км/сағ. -------------- 2 сағ.-------------- 24 км.
Салт атты ----------- 15км/сағ. --------------- 2 сағ. ------------- 30 км.
Сұраққа жауап беру.
Қытай Халық Республикасы
1) Ұшақты табу.
2) Ұшақ рейсін оқу.
3) Қытай елшісі Қытай туралы айтады.
1 – тапсырма.
№ 2 – тапсырманы ауызша орындау.
1. Велосипедші мен мотоциклші сағатына 90кмсағ жақындайды. 20+70=90кмсағ.
2. Шаңғышы мен салт атты 27кмсағ жақындайды. 12+15=27кмсағ
3.(12+15)*2=54 км (шаңғышы мен салт аттының жүрген жолы)
4.(20+70)*2=180 км (велосипедші мен мотоциклшінің жүрген жолы)
5.(20+70)*2 және 20*2+70*2 (есеп құрастыру) В - М
6. (12+15)*2 және 12*2+15*2 (есеп құрастыру) Ш - С. а
2 – тапсырма
№3 есепті жазбаша шығару.
Есеп шартын оқыту.
- Есеп қандай завод туралы?
- Онда не пісіріледі?
- 1 тәулікте неше мезгіл жұмыс істейді?
- 1 кезеңде қанша ақ нан, қанша тоқаш пісіреді?
- Есеп нені сұрайды?
Тақтаға шығарту
1 кезеңде – 12 тн ақ нан, 5 тн тоқаш.
1 тәулікте -? ақ нан, және? тн тоқаш.
Шешуі:
1) 12 * 3 =36 тн.
2) 5 * 3 = 15 тн.
Жауабы: 1 тәулікте 36 тн. ақ нан мен 15 тн. тоқаш пісіреді?
Сабақтың тақырыбы: «Бір – біріне қарама – қарсы қозғалыс»
Сабақтың мақсаты: балалардың өткен білімін тиянақтау, бір – біріне қарама – қарсы қозғалыс жылдамдығын табуды үйрету, есеп, мысалдар шығарту арқылы есептеу, ойлау қабілеттерін дамыту, еліміз және елімізбен көршілес елдер туралы түсініктерін дамыту. Тапқырлыққа, ойшылдыққа, шапшаңдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі:
Қазақстан республикасының картасы, ұшақтар, салт атты адам, велосипедші, шаңғышы, мотоциклші суреттері, перфокарта, бағдаршам.
Сабақтың әдісі: «Әлемді шарлау» стратегиясы.
Сабақтың жүрісі:
I. Ұйымдастыру бөлімі.
а) Сапқа тұру, амандасу.
б) 6 топқа бөліну.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
- Балалар, біз неге осындай 6 мемлекеті бар топқа бөліндік?
(Себебі, Қазақстан 5 мемлекетпен Ресей, Қытай, Қырғызстан, Түрікменстан, Өзбекстанмен шектеседі)
- Көршілес елдермен біздің еліміз қандай қарым – қатынаста?
(Достық қарым - қатынаста)
- Бүгінгі сабағымызда осы елдерге саяхатқа шығу арқылы математикадан білімдерімізді көрсетеміз.
- Өткен сабақтарымызда қандай тақырыпта есептер шығардық?
(Жылдамдық, уақыт, қашықтық).
- Өткен білімімізді еске түсірейік.
U?
t?
S?
(Ережелерін сұрау)
II. Жаңа сабақ.
Ал саяхатымызды бастаймыз.
Саяхатты сағаттың тіліндей солдан оңға қарай жүргіземіз.
- (Ресей)
- Саяхатқа немен барамыз?
(Ұшақпен)
- Онда ұшағымызды дайындайық. Міне әр мемлекетке ұшатын ұшақтар дайын тұр, өз жалауларын таба отырып ұшамыз.
(Ресей ұшағын таптыру)
- Енді ұшақ рейсін оқиық.
187. 245
- Біз басқа мемлекетке бару үшін елшілерді сайлап алуымыз керек. Сайлаған елшіміз сол ел туралы қысқаша түсінік береді.
(Елші сайлау)
Ресей елшісі Ресей туралы айтады.
- Енді балалар, ұшақ тапсырманы орындау арқылы барлығымыз келетін мемлекетке бара аламыз. Олай болса, Ресей елінің тапсырмасын оқиық.
1. Тапсырма
Көркем жазу.
29 29 29
2. Тапсырма
80 – беттің 1 – тапсырмасы. Кестені перфокартада толтыру.
Қозғалатын дене ----------- Жылдамдық (U)---- Уақыт (t)---------- Қашықтық (S)
Велосипедші ------------- 20км/сағ.-------------- 2 сағ. -------------- 40 км.
Мотоциклші ----------- 70км/сағ. -------------- 2сағ. --------------- 140км.
Шаңғышы ------------- 12км/сағ. -------------- 2 сағ.-------------- 24 км.
Салт атты ----------- 15км/сағ. --------------- 2 сағ. ------------- 30 км.
Сұраққа жауап беру.
Қытай Халық Республикасы
1) Ұшақты табу.
2) Ұшақ рейсін оқу.
3) Қытай елшісі Қытай туралы айтады.
1 – тапсырма.
№ 2 – тапсырманы ауызша орындау.
1. Велосипедші мен мотоциклші сағатына 90кмсағ жақындайды. 20+70=90кмсағ.
2. Шаңғышы мен салт атты 27кмсағ жақындайды. 12+15=27кмсағ
3.(12+15)*2=54 км (шаңғышы мен салт аттының жүрген жолы)
4.(20+70)*2=180 км (велосипедші мен мотоциклшінің жүрген жолы)
5.(20+70)*2 және 20*2+70*2 (есеп құрастыру) В - М
6. (12+15)*2 және 12*2+15*2 (есеп құрастыру) Ш - С. а
2 – тапсырма
№3 есепті жазбаша шығару.
Есеп шартын оқыту.
- Есеп қандай завод туралы?
- Онда не пісіріледі?
- 1 тәулікте неше мезгіл жұмыс істейді?
- 1 кезеңде қанша ақ нан, қанша тоқаш пісіреді?
- Есеп нені сұрайды?
Тақтаға шығарту
1 кезеңде – 12 тн ақ нан, 5 тн тоқаш.
1 тәулікте -? ақ нан, және? тн тоқаш.
Шешуі:
1) 12 * 3 =36 тн.
2) 5 * 3 = 15 тн.
Жауабы: 1 тәулікте 36 тн. ақ нан мен 15 тн. тоқаш пісіреді?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Қашықтықты табу үшін, қозғалыс жылдамдығын уақытқа көбейту керек.
Бірінен - бірі қарама - қарсы бағыттағы қозғалыс. Алыстау жылдамдығы
Бірінен - бірі қарама - қарсы бағыттағы қозғалыс кезіндегі алыстау жылдамдығын табуды үйрету. Есепті өздігінен талдап, түсініп шығаруға дағдыланады.
Бір – біріне қарама – қарсы қозғалыс. (жақындау жылдамдығы)
Оқушыларға жылдамдық, уақыт, қашықтық туралы түсінік беру. Олардың қатынасына байланысты есептеу түрімен таныстыру. Қозғалысқа байланысты есептерді шығару жолдарын үйрету.
Бір – біріне қарама – қарсы қозғалыс
Әр түрлі жылдамдықтағы денелердің қозғалысына байланысты есептерді шығаруға оқушыны дағдыландыру. Өткен сабақты бекіту, тиянақтау. Оқушыларды белсенді шығармашылық жұмысқа баулу, ойлау қабілеттерін дамыту.
Бір - біріне қарама – қарсы қозғалыс. Жақындау жылдамдығы
Бір - біріне қарама – қарсы қозғалыс. Жақындау жылдамдығы Мақсаты: есептің жаңа түрімен таныстыру; терминдерді дұрыс қолдана алуға үйрету; дұрыс, жылдам есептеуге дағыдыландыру
Бір-біріне қарама-қарсы қозғалыс
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалыс кезіндегі әрекет кезіндегі арақашықтықты, жақындау жылдамдығын, қозғалыс уақытын табуды есептер шығару арқылы үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.