Сан есім
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға сан есім туралы түсінік беру, жаттығу жұмысын жүргізу, талдау жасауға үйрету.
2. Алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
3. Пәнге қызығушылығын дамыту.
Көрнекілігі: суреттер, интер тақта, билеттер
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, сатылай талдау.
Жүрісі:
І. Ұйымдастыру бөлімі:
Бүгінгі сабақты біз өзгеше өткіземіз. Біз сабағымызда мультфильм көреміз, ол үшін билет аламыз. Ал билетті сатып аламыз. Билет алу үшін заттың санын білдіретін сөздер айтып сұрағын айтамыз. Ал енді тақтаға назар аударайық.
ІІ. Мультфильм: Алдар көсе он тақия. Тақырыбын талдау. Мультфильм не туралы, тақия туралы болғандықтан жауап берген оқушыларға тақия суреті бар суреттер беріп отырамын. Сабақ соңында жинаған тақия бойынша бағаланасыңдар.
Алдар көсе байға тақия тігіп берсін десек, «мені таны» тапсырмасын орындайық. Үй тапсырмасын талдау.
ІІІ. Мені таны:
Сурет бойынша жұмыс.
1. Балқарағай неше жыл өмір сүреді? 400 - 500
2. Тасбақа неше жыл өмір сүреді? 100
3. Көк киттің ұзындығы неше метр болады, салмағы ше? 30м, 160 тонна
Сөйлемдегі сан есімдерді табу, сұрақ қою, түрін атау.
ІҮ. Мультфильм жалғасы:
Екі тақия тігуге көмектесейік, ол үшін бүгінгі күн жадын жазып, тақырыбын жазу.
Билетпен жұмыс:
1 - жаттығу.
Енді сендер сатып алған билеттер артындағы сөздерді оқып талдау жасаймыз. Оқыған сөз сан есім болса, тақтаға жазамыз, сұрақ қою дәләлдеу.
Әр сөздің мағынасын атау.
Ү. Физминутка:
Тақтаға қарап жаттығу жасау.
ҮІ. Шығармашылық диктант:
4 - жаттығу бойынша диктант жазу, керекті сөздерді тақтадан алып жазамыз.
Әлемнің 7 кереметінің бірі - Мысырдағы пирамида.
Ит 7 қазынаның бірі болып саналады. Ғарышқа екі қазақ ғарышкері ұшты. Бір минутта 60 секунд бар. Он бес пен он бестің қосындысы 30 болады. Домбыраның 2 ішегі, 19 пернесі болады. Еліміз 9 мамырда Жеңіс күнін тойлайды.
Ү. Сатылай талдау:
Математикалық талдау.
Бір - бір оқушыдан шығып, бір сөз беріліп, математикалық талдау жасау.
ҮІ. Мультфильм:
Он тақия тігуге көмектесу.
Ребус шешу. «Жетісу»
Жетісу туралы оқып мәтін құрау, сан есімді табу.
ҮІІ. Көркем жазу:
3 - жаттығу. Жұмбақты көшіріп жазу. Шешуін жазу. Ең көркем жазған оқушылар марапатталады.
ҮІІІ. Қорыту. Шығармашылық жұмыс:
Мультфильм аяқталды, соңғы сөйлемдерді шапшаң оқып талдау.
ІХ. Үйге:
2 - жаттығу. Нешеу? сұрағына жауап беретін сан есімдерді ойлап, сөйлем құрап жазу.
Х. Бағалау:
2. Алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
3. Пәнге қызығушылығын дамыту.
Көрнекілігі: суреттер, интер тақта, билеттер
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, сатылай талдау.
Жүрісі:
І. Ұйымдастыру бөлімі:
Бүгінгі сабақты біз өзгеше өткіземіз. Біз сабағымызда мультфильм көреміз, ол үшін билет аламыз. Ал билетті сатып аламыз. Билет алу үшін заттың санын білдіретін сөздер айтып сұрағын айтамыз. Ал енді тақтаға назар аударайық.
ІІ. Мультфильм: Алдар көсе он тақия. Тақырыбын талдау. Мультфильм не туралы, тақия туралы болғандықтан жауап берген оқушыларға тақия суреті бар суреттер беріп отырамын. Сабақ соңында жинаған тақия бойынша бағаланасыңдар.
Алдар көсе байға тақия тігіп берсін десек, «мені таны» тапсырмасын орындайық. Үй тапсырмасын талдау.
ІІІ. Мені таны:
Сурет бойынша жұмыс.
1. Балқарағай неше жыл өмір сүреді? 400 - 500
2. Тасбақа неше жыл өмір сүреді? 100
3. Көк киттің ұзындығы неше метр болады, салмағы ше? 30м, 160 тонна
Сөйлемдегі сан есімдерді табу, сұрақ қою, түрін атау.
ІҮ. Мультфильм жалғасы:
Екі тақия тігуге көмектесейік, ол үшін бүгінгі күн жадын жазып, тақырыбын жазу.
Билетпен жұмыс:
1 - жаттығу.
Енді сендер сатып алған билеттер артындағы сөздерді оқып талдау жасаймыз. Оқыған сөз сан есім болса, тақтаға жазамыз, сұрақ қою дәләлдеу.
Әр сөздің мағынасын атау.
Ү. Физминутка:
Тақтаға қарап жаттығу жасау.
ҮІ. Шығармашылық диктант:
4 - жаттығу бойынша диктант жазу, керекті сөздерді тақтадан алып жазамыз.
Әлемнің 7 кереметінің бірі - Мысырдағы пирамида.
Ит 7 қазынаның бірі болып саналады. Ғарышқа екі қазақ ғарышкері ұшты. Бір минутта 60 секунд бар. Он бес пен он бестің қосындысы 30 болады. Домбыраның 2 ішегі, 19 пернесі болады. Еліміз 9 мамырда Жеңіс күнін тойлайды.
Ү. Сатылай талдау:
Математикалық талдау.
Бір - бір оқушыдан шығып, бір сөз беріліп, математикалық талдау жасау.
ҮІ. Мультфильм:
Он тақия тігуге көмектесу.
Ребус шешу. «Жетісу»
Жетісу туралы оқып мәтін құрау, сан есімді табу.
ҮІІ. Көркем жазу:
3 - жаттығу. Жұмбақты көшіріп жазу. Шешуін жазу. Ең көркем жазған оқушылар марапатталады.
ҮІІІ. Қорыту. Шығармашылық жұмыс:
Мультфильм аяқталды, соңғы сөйлемдерді шапшаң оқып талдау.
ІХ. Үйге:
2 - жаттығу. Нешеу? сұрағына жауап беретін сан есімдерді ойлап, сөйлем құрап жазу.
Х. Бағалау:
Жаңалықтар
Салт - дәстүр және ауыз әдебиеті. Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін? Я дыбысы мен әрпі
Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту. Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту.
Я дыбысы мен әрпі
Я дыбысы - дауысты дыбыс. Сөздің көбіне басы мен ортасын - да кездеседі. Орыс тілінен енген яхта сөзінде сөз басында кездеседі.
Я дыбысы және әрпі
Баларларға я дыбысының айтылуы мен әрпі, сөздегі орнын тапқызы отырып таныстыру. Ойын ойнату арқылы, қызығушылықтарын арттыру.
Алдар көсе Шықбермес Шығайбай
Ертегі әлеміне қызығушылықтарын қалыптастыру. Ертегілердің ұқсастығы мен ерекшеліктерін анықтау. Ым - ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып таныс әдеби шығармалар негізінде кейіпкерлердің бейнелерін жасау. Ертегі кейіпкерлердің сипаты
Я әрпінің жазылуы
Атырау облысы, Атырау қаласы №34 лингвистикалық мектеп - гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Жоламанова Райса Жоламанқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.