Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Өзіндік жұмыс

13 маусым 2013, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Ана тілі
Сабақтың тақырыбы: Қайталау. №15 өзіндік жұмыс
Сабақтың мақсаты: а) Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау
ә) Сабақтағы өтілген тақырыптар бойынша логикалық ойын есте сақтау қабілетін, сөздік қорын қалыптастыру.
б) Әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Қайталау - жинақтау
Сабақта пайдаланатын көрнекті - құралдар:
Пайдаланатын әдіс - тәсілдер; Бақылау – байқау әдістері
Пәнаралық байланыс:
Сабақтың барысы:
I. Қызығушылықты ояту:
А) Шаттық шеңбері

II. Үй тапсырмасын сұрау:
Үйге берілген тапсырмаларды сұрап пысықтау.
Сөзжұмбақ шешейік!
1. Әсем ғимараттары бар орталық -----1. Қала
2. Тәтті жеміс ----------------------------------2. Алма
3. Қан тоқтататын дәрі ----------------------3. Йод
4. Үй құсы ---------------------------------------4. Тауық
5. Қасиетті жан --------------------------------5. Ана
6. ешкі төлі -------------------------------------6. Лақ
7. Біздің қала ----------------------------------7. Атырау
8. алақан ----------------------------------------8. Уыс
Шешуі: Қайталау

III. Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі:
«Автор орындығы»
Өтілген материалдарды сұрақ қою арқылы пысықтау.
№1. Қазақ тілінде неше әріп, неше дыбыс бар?
№2 Дыбыстар нешеге бөленеді?
№3 Заттың атын білдіретін сөздер ережесі
№4Заттың қимылын білдіретін сөздер ережесі

IV. Мақсат қою кезеңі:
«Байланыстыр»
---------- Кім?----- Не?---- Не істеді?--- Қандай --- Қанша?---- Нелер?
қалың
елу
Бала
алма
оқыды
құстар

«Көзбен көр, сөзбен өр» табиғат аясына саяхат
Көктем суреті: Көктем келді. Күн ашылды. Ауыл адамдары жайлауға көшті.
Мал өріске шықты. Көктем мезгілі көңілді.

VII. Бекіту кезеңі:№15 өзіндік жұмыс:
1. Бес сөзден тұратын сөйлемді белгіле:
А) Айгүл ауылға барды.
Ә) Әжем маған қолғап тоқып берді.
Б) Атамның көзілдірігін алып бердім.
2. Қай сөз буынға дұрыс бөлінген:
А) бұл - т
Ә) көл - ең - ке
Б) кө - лең - ке
3, Тасымалданбайтын сөзді тап:
А) шағала
Ә) асық
Б) белдік
3. Ой толғаныс: Топтық жұмыс:
1-топ:
Бес жол өлең
1. Көктем
2. Ашық, жылы
3. жылынды, ашылды,
Жадырады.
4. Көктем айналаға сән
береді.
5. Мезгіл.

2-топ:
Төрт жол тақпақ
Көктем келді жадырап,
Гүлге толы атырап.
Айналаға нұр шашып
Ашылды күн жарқырап.

3-топ:
Көктем көрінісі әңгіме
Көктем келді. Күн жылынды.
Жер көгерді. Көктемгі қызу еңбек басталды.

Дыбыстық талдау:
1-топ: ---------------- 2-топ: ------------ 3-топ:
Көктемде ----------- Көлде ---------- Жайлау
Түйіндеме:
Білетінім
Үйренгенім
Білгім келеді

VIII. Үйге тапсырма, бағалау
Сабақ соңы:
36 256
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Дәрежелік функция және оның қасиеттері
Дәрежелік функция және оның қасиеттері
Дәрежелік функцияның графигі мен қасиеттерін түрлі есептер шығаруда қолдану; Оқушылардың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдығы мен ой ұшқырлығын қалыптастыру;
Көрші атам. Ұ - ү дыбыстары
Көрші атам. Ұ - ү дыбыстары
Жуан жіңішке дауысты дыбыстар бойынша білімдерін пысықтау. Оқушылардың сабақ барысында есте сақтауын сөздік қорын дамыту, логикалық ойлауын дамыту
"Мал атасы" Дауыссыз дыбыстар
"Мал атасы" Дауыссыз дыбыстар
Қарағанды облысы, Қарқаралы қаласы, № 44 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Қыстаубай Арайлым Әскербекқызы
Не деу керек? Буын
Не деу керек? Буын
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Абай ауылы, Абай атындағы № 90орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Жақсылық Айгул Шындалықызы
"Отан" Ж.Әбдірашев
"Отан" Ж.Әбдірашев
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Абай ауылы Абай атындағы № 90орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Жақсылық Айгул Шындалықызы
Нәтиже сабақ. ІІ модуль (10-сынып)
Нәтиже сабақ. ІІ модуль (10-сынып)
Қарағанды қаласы, № 74 ЖББОМ орыс сыныптарына қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сембаева Асель Сериковна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×