Өзіндік жұмыс
Ана тілі
Сабақтың тақырыбы: Қайталау. №15 өзіндік жұмыс
Сабақтың мақсаты: а) Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау
ә) Сабақтағы өтілген тақырыптар бойынша логикалық ойын есте сақтау қабілетін, сөздік қорын қалыптастыру.
б) Әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Қайталау - жинақтау
Сабақта пайдаланатын көрнекті - құралдар:
Пайдаланатын әдіс - тәсілдер; Бақылау – байқау әдістері
Пәнаралық байланыс:
Сабақтың барысы:
I. Қызығушылықты ояту:
А) Шаттық шеңбері
II. Үй тапсырмасын сұрау:
Үйге берілген тапсырмаларды сұрап пысықтау.
Сөзжұмбақ шешейік!
1. Әсем ғимараттары бар орталық -----1. Қала
2. Тәтті жеміс ----------------------------------2. Алма
3. Қан тоқтататын дәрі ----------------------3. Йод
4. Үй құсы ---------------------------------------4. Тауық
5. Қасиетті жан --------------------------------5. Ана
6. ешкі төлі -------------------------------------6. Лақ
7. Біздің қала ----------------------------------7. Атырау
8. алақан ----------------------------------------8. Уыс
Шешуі: Қайталау
III. Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі:
«Автор орындығы»
Өтілген материалдарды сұрақ қою арқылы пысықтау.
№1. Қазақ тілінде неше әріп, неше дыбыс бар?
№2 Дыбыстар нешеге бөленеді?
№3 Заттың атын білдіретін сөздер ережесі
№4Заттың қимылын білдіретін сөздер ережесі
IV. Мақсат қою кезеңі:
«Байланыстыр»
---------- Кім?----- Не?---- Не істеді?--- Қандай --- Қанша?---- Нелер?
қалың
елу
Бала
алма
оқыды
құстар
«Көзбен көр, сөзбен өр» табиғат аясына саяхат
Көктем суреті: Көктем келді. Күн ашылды. Ауыл адамдары жайлауға көшті.
Мал өріске шықты. Көктем мезгілі көңілді.
VII. Бекіту кезеңі:№15 өзіндік жұмыс:
1. Бес сөзден тұратын сөйлемді белгіле:
А) Айгүл ауылға барды.
Ә) Әжем маған қолғап тоқып берді.
Б) Атамның көзілдірігін алып бердім.
2. Қай сөз буынға дұрыс бөлінген:
А) бұл - т
Ә) көл - ең - ке
Б) кө - лең - ке
3, Тасымалданбайтын сөзді тап:
А) шағала
Ә) асық
Б) белдік
3. Ой толғаныс: Топтық жұмыс:
1-топ:
Бес жол өлең
1. Көктем
2. Ашық, жылы
3. жылынды, ашылды,
Жадырады.
4. Көктем айналаға сән
береді.
5. Мезгіл.
2-топ:
Төрт жол тақпақ
Көктем келді жадырап,
Гүлге толы атырап.
Айналаға нұр шашып
Ашылды күн жарқырап.
3-топ:
Көктем көрінісі әңгіме
Көктем келді. Күн жылынды.
Жер көгерді. Көктемгі қызу еңбек басталды.
Дыбыстық талдау:
1-топ: ---------------- 2-топ: ------------ 3-топ:
Көктемде ----------- Көлде ---------- Жайлау
Түйіндеме:
Білетінім
Үйренгенім
Білгім келеді
VIII. Үйге тапсырма, бағалау
Сабақ соңы:
Сабақтың тақырыбы: Қайталау. №15 өзіндік жұмыс
Сабақтың мақсаты: а) Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау
ә) Сабақтағы өтілген тақырыптар бойынша логикалық ойын есте сақтау қабілетін, сөздік қорын қалыптастыру.
б) Әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Қайталау - жинақтау
Сабақта пайдаланатын көрнекті - құралдар:
Пайдаланатын әдіс - тәсілдер; Бақылау – байқау әдістері
Пәнаралық байланыс:
Сабақтың барысы:
I. Қызығушылықты ояту:
А) Шаттық шеңбері
II. Үй тапсырмасын сұрау:
Үйге берілген тапсырмаларды сұрап пысықтау.
Сөзжұмбақ шешейік!
1. Әсем ғимараттары бар орталық -----1. Қала
2. Тәтті жеміс ----------------------------------2. Алма
3. Қан тоқтататын дәрі ----------------------3. Йод
4. Үй құсы ---------------------------------------4. Тауық
5. Қасиетті жан --------------------------------5. Ана
6. ешкі төлі -------------------------------------6. Лақ
7. Біздің қала ----------------------------------7. Атырау
8. алақан ----------------------------------------8. Уыс
Шешуі: Қайталау
III. Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі:
«Автор орындығы»
Өтілген материалдарды сұрақ қою арқылы пысықтау.
№1. Қазақ тілінде неше әріп, неше дыбыс бар?
№2 Дыбыстар нешеге бөленеді?
№3 Заттың атын білдіретін сөздер ережесі
№4Заттың қимылын білдіретін сөздер ережесі
IV. Мақсат қою кезеңі:
«Байланыстыр»
---------- Кім?----- Не?---- Не істеді?--- Қандай --- Қанша?---- Нелер?
қалың
елу
Бала
алма
оқыды
құстар
«Көзбен көр, сөзбен өр» табиғат аясына саяхат
Көктем суреті: Көктем келді. Күн ашылды. Ауыл адамдары жайлауға көшті.
Мал өріске шықты. Көктем мезгілі көңілді.
VII. Бекіту кезеңі:№15 өзіндік жұмыс:
1. Бес сөзден тұратын сөйлемді белгіле:
А) Айгүл ауылға барды.
Ә) Әжем маған қолғап тоқып берді.
Б) Атамның көзілдірігін алып бердім.
2. Қай сөз буынға дұрыс бөлінген:
А) бұл - т
Ә) көл - ең - ке
Б) кө - лең - ке
3, Тасымалданбайтын сөзді тап:
А) шағала
Ә) асық
Б) белдік
3. Ой толғаныс: Топтық жұмыс:
1-топ:
Бес жол өлең
1. Көктем
2. Ашық, жылы
3. жылынды, ашылды,
Жадырады.
4. Көктем айналаға сән
береді.
5. Мезгіл.
2-топ:
Төрт жол тақпақ
Көктем келді жадырап,
Гүлге толы атырап.
Айналаға нұр шашып
Ашылды күн жарқырап.
3-топ:
Көктем көрінісі әңгіме
Көктем келді. Күн жылынды.
Жер көгерді. Көктемгі қызу еңбек басталды.
Дыбыстық талдау:
1-топ: ---------------- 2-топ: ------------ 3-топ:
Көктемде ----------- Көлде ---------- Жайлау
Түйіндеме:
Білетінім
Үйренгенім
Білгім келеді
VIII. Үйге тапсырма, бағалау
Сабақ соңы:
Жаңалықтар
Дәрежелік функция және оның қасиеттері
Дәрежелік функцияның графигі мен қасиеттерін түрлі есептер шығаруда қолдану; Оқушылардың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдығы мен ой ұшқырлығын қалыптастыру;
Көрші атам. Ұ - ү дыбыстары
Жуан жіңішке дауысты дыбыстар бойынша білімдерін пысықтау. Оқушылардың сабақ барысында есте сақтауын сөздік қорын дамыту, логикалық ойлауын дамыту
"Мал атасы" Дауыссыз дыбыстар
Қарағанды облысы, Қарқаралы қаласы, № 44 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Қыстаубай Арайлым Әскербекқызы
Не деу керек? Буын
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Абай ауылы, Абай атындағы № 90орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Жақсылық Айгул Шындалықызы
"Отан" Ж.Әбдірашев
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Абай ауылы Абай атындағы № 90орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Жақсылық Айгул Шындалықызы
Нәтиже сабақ. ІІ модуль (10-сынып)
Қарағанды қаласы, № 74 ЖББОМ орыс сыныптарына қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сембаева Асель Сериковна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.