5 саны және цифры. Бесбұрыш
Математика (1 – сынып)
Сабақтың тақырыбы: 5 саны және цифры. Бесбұрыш (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: 5 санының құрылуымен, 5 цифрының жазылуымен таныстыру. Бесбұрыш және оның белгілері туралы түсініктерін қалыптастыру.
Дамытушылық: 5 санына сәйкес ұзындықтағы кесінділерді сызғыштың көмегімен өлшеп салу, өз бетімен жұмыс жасау, логикалық ой өрісін және ауызша есептеу жетілдіру
Тәрбиелік: Сабақты өмірмен байланыстыру, Қазақстан Республикасының рәміздері, мұсылманның 5 парызы, имандылыққа, инабаттылыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру сабағы
Сабақтың әдісі:
1. Ойын арқылы оқыту технологиясы
2. Деңгейлік саралап оқыту технологиясы
3. Тірек схемалары арқылы оқыту технологиясы
4. Дамыта оқыту технологиясы
5. Оқытуда оқушылардың жауабы арқылы басқару әдіс
6. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы
7. Ауызша есептеуге үйрету
8. "Ақыл - ой одиссеясы" технологиясы
9. Халық дәстүрі негізінде тәрбиелеу
10. Мемлекеттік рәміздерді білу
І Еске түсір. Өткенді қайталау.
ІІ Есінде болсын! Жаңа сабақ
ІІІ Түсіндіріп бер
4 + 1=5 ----- 2+3 =5
1 + 4 =5 ------ 3+ 2=5
5 – 4 = □ ------ 5 - 2= □
5 – 1 = □ --------- 5 - 3= □
ІҮ Математикалық эстафета. Үйлерге орналастыр:
Ү Математикалық диктант
ҮІ Ойлан тап!
ҮІІ Деңгейлік тапсырма
1 - деңгей
5 - 5 ------ 2 + 2 ------ 4 * 5
4 - 3 ------ 3 + 2 ------- 3 * 1
2 - деңгей
3 +1 * 1 +2 -------- 5 - 3 * 5 - 5
4 - 2 * 2 + 2 ------- 5 - 4 * 3 +2
3 - деңгей
1 см * 4 см = 5 см --------- □ - 2 * 4 - 3
□ + 3 * 3 + □ -------------- 5 см - □ см = 1 см
ҮІІІ Сергіту сәті
ІХ Көркем жазайық
Х Логикалық тапсырма
ХІ “Ұшқыр ой”
А) Лезде шешуге берілген тапсырмалар
Ә) Ұзақ мерзімді тапсырма
ХІІ Білесің бе?
Халық дәстүрі - жадымызда
а) Мұсылманның мерекесі
Ә) Мұсылманның 5 парызы:
Қажыға бару
Намаз оқу
Ораз ұстау
Садаққа беру
Иман келтіру
Сабақтың тақырыбы: 5 саны және цифры. Бесбұрыш (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: 5 санының құрылуымен, 5 цифрының жазылуымен таныстыру. Бесбұрыш және оның белгілері туралы түсініктерін қалыптастыру.
Дамытушылық: 5 санына сәйкес ұзындықтағы кесінділерді сызғыштың көмегімен өлшеп салу, өз бетімен жұмыс жасау, логикалық ой өрісін және ауызша есептеу жетілдіру
Тәрбиелік: Сабақты өмірмен байланыстыру, Қазақстан Республикасының рәміздері, мұсылманның 5 парызы, имандылыққа, инабаттылыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру сабағы
Сабақтың әдісі:
1. Ойын арқылы оқыту технологиясы
2. Деңгейлік саралап оқыту технологиясы
3. Тірек схемалары арқылы оқыту технологиясы
4. Дамыта оқыту технологиясы
5. Оқытуда оқушылардың жауабы арқылы басқару әдіс
6. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы
7. Ауызша есептеуге үйрету
8. "Ақыл - ой одиссеясы" технологиясы
9. Халық дәстүрі негізінде тәрбиелеу
10. Мемлекеттік рәміздерді білу
І Еске түсір. Өткенді қайталау.
ІІ Есінде болсын! Жаңа сабақ
ІІІ Түсіндіріп бер
4 + 1=5 ----- 2+3 =5
1 + 4 =5 ------ 3+ 2=5
5 – 4 = □ ------ 5 - 2= □
5 – 1 = □ --------- 5 - 3= □
ІҮ Математикалық эстафета. Үйлерге орналастыр:
Ү Математикалық диктант
ҮІ Ойлан тап!
ҮІІ Деңгейлік тапсырма
1 - деңгей
5 - 5 ------ 2 + 2 ------ 4 * 5
4 - 3 ------ 3 + 2 ------- 3 * 1
2 - деңгей
3 +1 * 1 +2 -------- 5 - 3 * 5 - 5
4 - 2 * 2 + 2 ------- 5 - 4 * 3 +2
3 - деңгей
1 см * 4 см = 5 см --------- □ - 2 * 4 - 3
□ + 3 * 3 + □ -------------- 5 см - □ см = 1 см
ҮІІІ Сергіту сәті
ІХ Көркем жазайық
Х Логикалық тапсырма
ХІ “Ұшқыр ой”
А) Лезде шешуге берілген тапсырмалар
Ә) Ұзақ мерзімді тапсырма
ХІІ Білесің бе?
Халық дәстүрі - жадымызда
а) Мұсылманның мерекесі
Ә) Мұсылманның 5 парызы:
Қажыға бару
Намаз оқу
Ораз ұстау
Садаққа беру
Иман келтіру
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
8 саны және цифры.
- Оқушыларды 8 саны және цифрымен таныстыру. - Танымдылық ойындар ойнату арқылы, ойлау қабілеттерін жетілдіру. Есептеу дағдылары арқылы, білімділік дағдыларын қалыптастыру.
4 саны мен цифры
Балаларға 4 санының жазылу жолдарын, құрамымен таныстыру. 0 - ден 4 санына дейінгі сандарды ауызша тура және кері санауға үйрету.
8 саны және цифры.
Танымдылық ойындар ойнату арқылы, ойлау қабілеттерін жетілдіру. Есептеу дағдылары арқылы, білімділік дағдыларын қалыптастыру.
9 саны және цифры
Ақтау қаласы №21 орта мектеп. бастауыш сынып мұғалімі Жұмасатова Ғайни
Жануарлар табиғатқа қалай бейімделген?
Атырау облысы, Атырау қаласы, Қ.И.Сәтбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Рахманова Қасиет Байдашқызы
5 саны және цифры
Батыс Қазақстан облысы, Шыңғырлау ауданы, А. Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Карабаева Зайтуна Маженовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.