Жануарлар табиғатқа қалай бейімделген?
Дүниетану (2 сынып)
Сабақтың тақырыбы: Жануарлар табиғатқа қалай бейімделген?
Сабақтың білімділік мақсаты:Жануарлар, олардың тіршілік жағдайлар туралы білімдерін кеңейту.
Тәрбиелік мақсаты: Сабақты күнделікті өмірмен байланыстыру, табиғатқа қамқоршылықпен қарауға тәрбиелеу.
Сабақтың дамытушылық сипаты: Жануарлар әлемі туралы түсініктерін дамыта түсу.
Сабақтың көрнекілігі: Мультимедиялық проекттер, суреттер, сызбалар, ойын
Сабақта пайдаланған әдіс - тәсілдер:
1. Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы.
2. Ойын арқылы оқыту технологиясы.
3. Тірек схемалары арқылы оқыту технологиясы.
4. Дамыта оқыту технологиясы.
5. Оқытуда оқушылардың жауабы арқылы басқару әдісі.
6. Сын тұрғысынан ойнауды дамыту технологиясы.
7. Халық дәстүрлері негізінде тәрбиелеу әдісі.
Сабақтың жүрісі:
1. Ұйымдастыру.
2. Өткенді пысықтау
Әдісі: Сұрақ - жауап
а) Мәтінде не айтылған?
құстар, жәндіктер, жануарлар, жыртқыштар.
ә) Олар қайда мекендейді? Сыртқы түрлері қандай?
б) Немен қоректенеді?
в) Қандай пайдасы бар?
г) Қандай зияны бар?
Әдісі: Сұрақ қойған кезде сызбаға жауапты толтыру керек.
Аттары ------------ Мекені ------ Қорегі ------------------------------ Пайдасы --------- Зияны
1. Тоқылдақ ----- Орманда --- Жәндік ------ Зиянды жәндіктерді құртады -------- Жоқ
2. Құмырсқа ----- Илеуде ------ Жәндік ------------------------------------------------- Жоқ
3. Аю ------------- Орманда --- Ұсақ аңдар ------------------------ Жоқ --------------- Жануарларды жарады
4. Бұлан ------------------------- Шөп, ағаш ------------------------- Жоқ --------------- Жыртқыш
5. Түлкі ----------- Далада ---- Тышқан, құс жұмыртқасы ------ Терісі -------------- Жыртқыш
3. Жаңа сабақ
а) Психологиялық дайындық
Әдісі: жұмбақ шешу
1) Төрт аяқты шалғы
Шауып етер малды
( Қасқыр)
2) Бауырын жазып шаба алмас
Озып бәйге ала алмас
Үстіне киген киімі
Жыртылғас та жамалмас
(Тасбақа )
ә) Жабайы жануарлардың күзгі тіршілігіндегі өзгерістер, қысқа дайындығы туралы таныстыру, сызба құру
а) Жемін түнде аулайтын жануарлар
↓
Қасқыр
Түлкі
Барыс
Жолбарыс
Тез жүгіретін жануарлар
↓
Бұғы
Қоян
Денесіне май жинайтын аңдар
↓
Аю
Борсық
Кірпі
Ағаш қабығында тіршілік ететін аңдар
↓
Дәуіт
Шегіртке
Қабықжегі
4. « Суретке қарап белгілерін анықта» ойыны
5. Бақылау күнделігімен жұмыс
6. Қорытындылау әдісі: сұрақ - жауап
а) Қысқа қарай қандай жануарлар түнейді?
ә) Қандай жануарлар қысқы ұйқыға кетеді?
б) Қандай жануарлар жемін түнде іздейді?
7. Бағалау
8. Үйге тапсырма
«Қазақстанда мекендейтін құстар» туралы мәліметтер жинау
Сабақтың тақырыбы: Жануарлар табиғатқа қалай бейімделген?
Сабақтың білімділік мақсаты:Жануарлар, олардың тіршілік жағдайлар туралы білімдерін кеңейту.
Тәрбиелік мақсаты: Сабақты күнделікті өмірмен байланыстыру, табиғатқа қамқоршылықпен қарауға тәрбиелеу.
Сабақтың дамытушылық сипаты: Жануарлар әлемі туралы түсініктерін дамыта түсу.
Сабақтың көрнекілігі: Мультимедиялық проекттер, суреттер, сызбалар, ойын
Сабақта пайдаланған әдіс - тәсілдер:
1. Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы.
2. Ойын арқылы оқыту технологиясы.
3. Тірек схемалары арқылы оқыту технологиясы.
4. Дамыта оқыту технологиясы.
5. Оқытуда оқушылардың жауабы арқылы басқару әдісі.
6. Сын тұрғысынан ойнауды дамыту технологиясы.
7. Халық дәстүрлері негізінде тәрбиелеу әдісі.
Сабақтың жүрісі:
1. Ұйымдастыру.
2. Өткенді пысықтау
Әдісі: Сұрақ - жауап
а) Мәтінде не айтылған?
құстар, жәндіктер, жануарлар, жыртқыштар.
ә) Олар қайда мекендейді? Сыртқы түрлері қандай?
б) Немен қоректенеді?
в) Қандай пайдасы бар?
г) Қандай зияны бар?
Әдісі: Сұрақ қойған кезде сызбаға жауапты толтыру керек.
Аттары ------------ Мекені ------ Қорегі ------------------------------ Пайдасы --------- Зияны
1. Тоқылдақ ----- Орманда --- Жәндік ------ Зиянды жәндіктерді құртады -------- Жоқ
2. Құмырсқа ----- Илеуде ------ Жәндік ------------------------------------------------- Жоқ
3. Аю ------------- Орманда --- Ұсақ аңдар ------------------------ Жоқ --------------- Жануарларды жарады
4. Бұлан ------------------------- Шөп, ағаш ------------------------- Жоқ --------------- Жыртқыш
5. Түлкі ----------- Далада ---- Тышқан, құс жұмыртқасы ------ Терісі -------------- Жыртқыш
3. Жаңа сабақ
а) Психологиялық дайындық
Әдісі: жұмбақ шешу
1) Төрт аяқты шалғы
Шауып етер малды
( Қасқыр)
2) Бауырын жазып шаба алмас
Озып бәйге ала алмас
Үстіне киген киімі
Жыртылғас та жамалмас
(Тасбақа )
ә) Жабайы жануарлардың күзгі тіршілігіндегі өзгерістер, қысқа дайындығы туралы таныстыру, сызба құру
а) Жемін түнде аулайтын жануарлар
↓
Қасқыр
Түлкі
Барыс
Жолбарыс
Тез жүгіретін жануарлар
↓
Бұғы
Қоян
Денесіне май жинайтын аңдар
↓
Аю
Борсық
Кірпі
Ағаш қабығында тіршілік ететін аңдар
↓
Дәуіт
Шегіртке
Қабықжегі
4. « Суретке қарап белгілерін анықта» ойыны
5. Бақылау күнделігімен жұмыс
6. Қорытындылау әдісі: сұрақ - жауап
а) Қысқа қарай қандай жануарлар түнейді?
ә) Қандай жануарлар қысқы ұйқыға кетеді?
б) Қандай жануарлар жемін түнде іздейді?
7. Бағалау
8. Үйге тапсырма
«Қазақстанда мекендейтін құстар» туралы мәліметтер жинау
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі
Оқушылардың ақыл ойын, сөйлеу тілін дамыту, қиялын ұштау. Тапсырмалар арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Өсімдіктер
Оқушыларға өсімдіктің тіршілік ортасы туралы білімдерін қалыптастыру; өсімдіктер мен жануарлар әлемі туралы түсініктерін кеңейту.
Жануарлар әлемі
Жабайы және үй жануарларының ерекше белгілерін анықтап білуге үйрету; жануарлар туралы сипаттама әңгіме құрастыруға үйрету.
Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі
БҚО, Ақжайық ауданы, Мерген ауылы, Мерген орта жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Нигметова Маншук Ханзадақызы
5 саны және цифры. Бесбұрыш
Атырау облысы, Атырау қаласы, Қ.И.Сәтбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Рахманова Қасиет Байдашқызы
Жарық – жануарлар тіршілігіне қажетті жағдай
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Аққұм бекеті, Негізгі білім беретін №221Аққұм мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Нысанбаев Бақберсін Ізбасарұлы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.