Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Өнімділік және жұмсалған уақыт бойынша орындалған жұмысты табу

04 қараша 2013, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардың есепті тез шығару қабілетін арттыру, есептерді шығару, өрнектердің мәнін табу, шешу.
2. Математикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту;
3. Ұқыптылыққа тәрбиелеу;
Типі: білімді бекіту.
Әдісі: еске түсіру, сұрақ - жауап, өзіндік жұмыс.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу, түгендеу
Сабаққа назарларын аудару.
Шаттық шеңберін құру.
Күн жарығын алақанға саламын.
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.

II. Мақсат қою.
Сабақтың мақсатын хабарлау.
- Сабақтың тақырыбын түсініп оқыңдар.
Бүгінгі сабақта нені қайталау маңыздырақ деп ойлайсың?

III. Есептер шығару
№1. Кестені толтыр және орындалған жұмысты тап.
Өнімділік - 36 ағаш 1 апта – 7 күн
Уақыт – 1 апта
Орындалған жұмыс -?
36*7= 162 (ағаш) – 1 апта
1 сағат – 2000 л
5 сағат -?
2000*5 = 10000 (л)
Әр қатармен жұмыс.
1 қатар – 3
2 қатар – 4
3 қатар – 5
Орындалған жұмысты табу үшін өнімділікті жұмсалған уақытқа көбейту керек.
№2
Амалдарды орында «Кім тез»
1060*3=3180+2020=5200: 2=2600 - 1605=995
№3
(1233+551)*2=1784*2 =3568
(25*3267)*4=(25*4)*3267=100*3267=326700
3*(5701 - 1600) =3*4101=12303
8*(125*7) =(8*125)*7=1000*7=7000

Сергіту сәті.
№4 санды өрнектердің мәндерін тап.
2022*6=12132
1308*2+288=2616+288=2904
1525*5=7625
877*3 - 756=1875
№5 Бос орындарға тиісті сандарды қой.
6 см 3 мм ... мм 6 м 3 дм ... дм
6 м 3 см ... см 6 км 33 дм ... дм
6 м 3 мм ... мм 6 км 3 м ... м
№7
Есептерді салыстыр және оларды шығар
5 күнде - 310 бұйым
30 күнде -?
310: 5=62 (бұйым) – 1 күнде
62*30 =1860 (бұйым) – 30 күнде
өрнек.
Жауабы:
№2 өз бетімен жұмыс.
№8
Бір күнде - 2400 кг
Асхана жөнелтілген 3 - тен бір бөлігі
2400: 3=800 кг – асханаға жіберілгені
2400 - 800 =1600 кг – көтерме базарға
1600: 40= 40 (қап) картоп
Жауабы:
№10
4+4=8 см 4: 4=1 см
4*4=16 см
Үйреншікті емес есептер

IV. Өзіндік жұмыс
V. Сабақты қорыту
VI. Қорытындылау. - Бүгін нені қайталадық?
VII. VI. Үйге тапсырма: 85 бет №6, 86 бет №9.
16 848
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Жаңалықтар
Жылдамдық, уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділікке берілген кері жай есептер
Жылдамдық, уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділікке берілген кері жай есептер
Жылдамдық, уақыт және қашықтық туралы түсінікті қалыптастыру, кері жай есептер құруға, шығаруға дағдыландыру Есепті өздігінен талдап шығара білу және математикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту;
1 - ден 10 - ға дейінгі сандар
1 - ден 10 - ға дейінгі сандар
Сабақ негізделген оқу мақсаты: 1 - ден 10 - ға дейінгі сандарды қосу және азайту, есептеу дағдыларын дамыту.
Санды бірнеше есе арттыру және кеміту
Санды бірнеше есе арттыру және кеміту
Санды бірнеше есе арттыру және кеміту туралы түсінік беру, білімін жүйелеу; есеп шығару, есептеу дағдысын қалыптастыру; салыстырып, талдай білуге баулу.
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу
Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады. Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыш туралы алған білімдерін еске түсіру, тік төртбұрыш пен шаршының периметрін және ауданын әр түрлі тәсілмен табуды түсіндіру.
ЕҮОБ және ЕКОЕ тақырыптарына байланысты есептер шығару
ЕҮОБ және ЕКОЕ тақырыптарына байланысты есептер шығару
Алматы облысы, Балқаш ауданы, «Көкжиде орта мектебі» мемлекеттік коммуналдық мекемесінің математика - информатика пәні мұғалімі Абитбекова Жанар Санаққызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.