Арифметикалық амалдар, есептеу тәсілдері
Сабақтың тақырыбы: № 123. Арифметикалық амалдар, есептеу тәсілдері
4 сынып
Математика
Сабақтың мақсаты:
• оқушылардың есептеу дағдысын жетілдіру;
• әртүрлі есептерді шығара білу дағдыларын нығайту;
• танымдылық қабілетін, математикалық тілін дамыту.
Сабақтың түрі: жарыс сабақ
Сабақтың көрнекіліктері: интерактивті тақта, фигуралар, слайд, үлестірмелі карточкалар, оқушылардың тізімі жазылған тақта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
ІІІ. Жаңа сабақ:
- Балалар, бүгінгі сабағымыз күнделікті сабақтан өзгеше болады. Яғни, сабақ барысында қандай баға алатынымызды өзіміз бағамдайтын боламыз. Ол үшін мына тізімдегі әр оқушының қалай орындағанын мына,, фигуралар арқылы көрсетіп отырамын.
• №1. а) Амалдарды орындау, дұрыстығын тексеру.
1 - қатар --------------------- 2 - қатар --------------------- 3 - қатар
38996+45887= ------------ 789250 - 498195 = --------- 1000000 - 985234=
19712: 64= ------------------ 29380: 452= ---------------- 265106: 53=
8016: 24= ------------------- 7695 • 152= ----------------- 95098: 34=
7153 • 210= ---------------- 6143 • 201= ----------------- 98211 • 111=
• №2. Кесте бойынша өрнек құрастыру, мәнін табу.
4 сынып
Математика
Сабақтың мақсаты:
• оқушылардың есептеу дағдысын жетілдіру;
• әртүрлі есептерді шығара білу дағдыларын нығайту;
• танымдылық қабілетін, математикалық тілін дамыту.
Сабақтың түрі: жарыс сабақ
Сабақтың көрнекіліктері: интерактивті тақта, фигуралар, слайд, үлестірмелі карточкалар, оқушылардың тізімі жазылған тақта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
ІІІ. Жаңа сабақ:
- Балалар, бүгінгі сабағымыз күнделікті сабақтан өзгеше болады. Яғни, сабақ барысында қандай баға алатынымызды өзіміз бағамдайтын боламыз. Ол үшін мына тізімдегі әр оқушының қалай орындағанын мына,, фигуралар арқылы көрсетіп отырамын.
• №1. а) Амалдарды орындау, дұрыстығын тексеру.
1 - қатар --------------------- 2 - қатар --------------------- 3 - қатар
38996+45887= ------------ 789250 - 498195 = --------- 1000000 - 985234=
19712: 64= ------------------ 29380: 452= ---------------- 265106: 53=
8016: 24= ------------------- 7695 • 152= ----------------- 95098: 34=
7153 • 210= ---------------- 6143 • 201= ----------------- 98211 • 111=
• №2. Кесте бойынша өрнек құрастыру, мәнін табу.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Калькулятормен есептеу
Арифметикалық амалдарды калькулятор көмегімен орындау тәсілдерін таныстыру. Берілген материалды тиянақтау, ойлау қабілеттерін дамыту. Калькуляторды сабақта және үйде дұрыс пайдалануға үйрету.
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымын, модасы тақырыбына есептер шығару.
Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығын ояту. Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдыққа, тәрбиелеу.
Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының мәнін есептеу формуласы
Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын есеп шығаруда қолдана білу, талдау жасау және логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Бақылау жұмысы Математика. 4 класс
Бақылау жұмысы Математика. 4 класс Тақырыбы: Арифметикалық амалдар. Шамалар. Теңдеу Мақсаты: Алған білім, білік дағдыларын тексеру.
Арифметикалық амалдар
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, Солнечный п. №28 Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі Сманова Гүлназ Сантаевна
Арифметикалық прогрессияның n мүшесінің қосындысының формуласы
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Егінқұдық ауылы, Ш. Тұржанов атындағы орталау мектебінің мұғалімі Қабиева Тлекші Сабидоллақызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.