Біржасушалы жәндіктердің тіршілігі
Сабақ тақырыбы: Біржасушалы жәндіктердің тіршілігі
Сабақ мақсаты:
1. Білімділік: Жануарлар туралы алған білімдерін жинақтау. Білгендерін қайталау, тереңдету, дүниетанымдарын кеңейту. Біржасушалылардың табиғатта таралған түрлерінің құрылысындағы және тіршілігіндегі ортақ белгілерін, бір - бірінен негізгі ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың байқампаздығын, іскерлігін, ізденісін, шығармашылық қабілетін дамыту. Электронды оқыту дағдыларын қалыптастыра отырып, оқушы іс - әрекеті арқылы қызығушылығын арттыру. Ақпараттық технологияны меңгеру дағдыларын дамыту.
3. Тәрбиелік: Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу, жануарларды қорғауға, аялауға, тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, электрондық оқулық.
Сабақ типі: Аралас сабақ
Сабақ өткізу әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, тест, топтық жұмыс.
Пәнаралық байланыс: география, орыс тілі, информатика, бейнелеу.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
А. Амандасу
Ә. Түгендеу
Оқушылардың сабаққа қызығушылығын, белсенділігін арттыру үшін, сабақта берілген тапсырмаларға жауап беру кезінде алма, гүл, жапырақ бейнеленген белгілерді көрсету арқылы жүргізіледі.
Алма → жеміс → тапсырмаға толық жауап беру кезінде көрсетіледі.
Гүл → көбею мүшесі → тапсырмаға толық емес жауап беру кезінде көрсетіледі.
Жапырақ → өсімді мүше → тапсырмаға дайын емес кезінде көрсетіледі.
II. Үй тапсырмасы.
Оқушылардан үй тапсырмасына қандай тапсырмалар берілгендігі сұралады.
Сабақ мақсаты:
1. Білімділік: Жануарлар туралы алған білімдерін жинақтау. Білгендерін қайталау, тереңдету, дүниетанымдарын кеңейту. Біржасушалылардың табиғатта таралған түрлерінің құрылысындағы және тіршілігіндегі ортақ белгілерін, бір - бірінен негізгі ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың байқампаздығын, іскерлігін, ізденісін, шығармашылық қабілетін дамыту. Электронды оқыту дағдыларын қалыптастыра отырып, оқушы іс - әрекеті арқылы қызығушылығын арттыру. Ақпараттық технологияны меңгеру дағдыларын дамыту.
3. Тәрбиелік: Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу, жануарларды қорғауға, аялауға, тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, электрондық оқулық.
Сабақ типі: Аралас сабақ
Сабақ өткізу әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, тест, топтық жұмыс.
Пәнаралық байланыс: география, орыс тілі, информатика, бейнелеу.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
А. Амандасу
Ә. Түгендеу
Оқушылардың сабаққа қызығушылығын, белсенділігін арттыру үшін, сабақта берілген тапсырмаларға жауап беру кезінде алма, гүл, жапырақ бейнеленген белгілерді көрсету арқылы жүргізіледі.
Алма → жеміс → тапсырмаға толық жауап беру кезінде көрсетіледі.
Гүл → көбею мүшесі → тапсырмаға толық емес жауап беру кезінде көрсетіледі.
Жапырақ → өсімді мүше → тапсырмаға дайын емес кезінде көрсетіледі.
II. Үй тапсырмасы.
Оқушылардан үй тапсырмасына қандай тапсырмалар берілгендігі сұралады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Бунақденелілер класына жалпы сипаттама, бунақденелілердің көптүрлілігі, бунақденелінің құрылысындағы ерекшеліктер, бунақденелілерді қолға үйрету
Бунақденелілер класына жататын омыртқасыз жәндіктер. Насеком – құжынақ дегенді білдіреді, сондықтан олар жер бетінде өте көп таралған. Олардың 1 миллионға жуық түрі бар. Олар 35 отрядқа жіктелген. Екі класс тармағы бар. Туақанатсыздар, қанаттылар.
Жасыл эвглена — жануарлар мен өсімдіктерге тән белгілердің қатарынан екеуін де біріктірген қарапайым жәндік. Колониялы талшықтылар.
Жасыл эвгленаның құрылыс ерекшеліктерін, жануарлар мен өсімдіктерге тән белгілері бар екендігін түсіндіру. Оқушылардың өзара қарым - қатынас жасау іскерліктерін қалыптастыру.
Біржасушалы жәндіктердің тіршілік әрекеттері
Біржасушалы ағзаларға тән: қоректену, көбею, тыныс алу, сыртқа шығару қасиеттеріне сипаттама бере отырып, өкілдеріндегі өзіндік ерекшеліктерін, сыртқы ортаға бейімделу дәрежесі жайлы білімдерін кеңейту
Біржасушалы жәндіктер немесе қарапайымдар. Біржасушалы жәндіктердің тіршілігі
Жануарлар дүниесі біржасушалы және көпжасушалы болып екі тармаққа жіктеледі. Біржасушалы жәндіктер – денесі бір ғана жасушадан (клеткадан) тұратын, көпшілігі микроскоп арқылы ғана көрінетін ағзалар. Оларды қарапайымдар деп те атайды.
Биология пәнінен 6 - сыныпқа арналған Күнтізбелік - тақырыптық жоспарлау (барлығы 51 сағат)
Биология пәнінен 6 - сыныпқа арналған Күнтізбелік - тақырыптық жоспарлау (барлығы 51 сағат)
Біржасушалы жәндіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы
Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Құдықағаш ауылы, Құдықағаш орта мектебінің биология пәні мұғалімі Рахметов Мейірбек Абушахманұлы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.