Бунақденелілер
Сабақтың тақырыбы: Бунақденелілер.
Мақсаты: Білу керек: Жануарлардың топтарға бөлінуін;
Істей білу: Жануарлардың бір тобы - бунақденелілерді ажырата білуге үйрену.
Сабақтың көрнекілігі: презентация, суреттер
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Өткенді пысықтау.
Берілген сөздерді топтарға бөл:
Қасқыр, бақа, тырна, құмырсқа, түлкі, аққу, жылан, аю, дуадақ, маса, тауық, ара, кесіртке.
Түсіндіру. 6 мин.
3. Жаңа сабақ.
Жер бетінде жануарлар түрі өте көп. Ғалымдардың есептеуі бойынша олардың 2 - миллиондай түрі бар. Жануарлар пішініне қарай әр түрлі. Бірі өте үлкен (піл, кит) болса, енді біреулері(амеба) өте кішкентай. Оны тіпті микроскоппен ғана көруге болады. Енді біз жануарлардың қандай топтарға бөлінетінін сызба арқылы танысып көрейік.
Жануарлар мынадай топқа бөлінеді:
Жануарлар
↓
Бунақденелілер
Қосмекенділер
Сүтқоректілер
Жорғалаушылар
Құстар
Балықтар.
4. Жұмбақтар шешу.
Ұшқанда өлең айтады,
Қонғанда жер қазады.
Мұны да ойлап көрейік,
Шешуін кім табады? (Қоңыз)
Басы жұдырықтай,
Ортасы қылдырықтай. (Құмырсқа)
Жәндіктер. Қалай ойлайсыңдар неліктен оларды «жәндіктер» деп атайды?
Есіңде сақта! Бунақденелілер де жануарларға жатады. Өте ұсақ болғандықтан кейде оларды «жәндіктер» деп атайды.
5. Жұппен жұмыс: Оқулықтағы кестені толықтыр.
Аркалық қаласы,
Целинный негізгі мектебі
бастауыш сынып мұғалімі
Хамзина Айман Кубландиновна
Мақсаты: Білу керек: Жануарлардың топтарға бөлінуін;
Істей білу: Жануарлардың бір тобы - бунақденелілерді ажырата білуге үйрену.
Сабақтың көрнекілігі: презентация, суреттер
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Өткенді пысықтау.
Берілген сөздерді топтарға бөл:
Қасқыр, бақа, тырна, құмырсқа, түлкі, аққу, жылан, аю, дуадақ, маса, тауық, ара, кесіртке.
Түсіндіру. 6 мин.
3. Жаңа сабақ.
Жер бетінде жануарлар түрі өте көп. Ғалымдардың есептеуі бойынша олардың 2 - миллиондай түрі бар. Жануарлар пішініне қарай әр түрлі. Бірі өте үлкен (піл, кит) болса, енді біреулері(амеба) өте кішкентай. Оны тіпті микроскоппен ғана көруге болады. Енді біз жануарлардың қандай топтарға бөлінетінін сызба арқылы танысып көрейік.
Жануарлар мынадай топқа бөлінеді:
Жануарлар
↓
Бунақденелілер
Қосмекенділер
Сүтқоректілер
Жорғалаушылар
Құстар
Балықтар.
4. Жұмбақтар шешу.
Ұшқанда өлең айтады,
Қонғанда жер қазады.
Мұны да ойлап көрейік,
Шешуін кім табады? (Қоңыз)
Басы жұдырықтай,
Ортасы қылдырықтай. (Құмырсқа)
Жәндіктер. Қалай ойлайсыңдар неліктен оларды «жәндіктер» деп атайды?
Есіңде сақта! Бунақденелілер де жануарларға жатады. Өте ұсақ болғандықтан кейде оларды «жәндіктер» деп атайды.
5. Жұппен жұмыс: Оқулықтағы кестені толықтыр.
Аркалық қаласы,
Целинный негізгі мектебі
бастауыш сынып мұғалімі
Хамзина Айман Кубландиновна
Жаңалықтар
Жануарлардың тіршілік ортасы
Жануарлар туралы алған білімдерін топтарға бөліп, үй жануарлары мен жабайы аң, құстардың тіршілігіндегі өзгерістерді ерекшеліктерді танып білу дағдыларын дамыту.
Жануарлар дүниесінің әртүрлілігі
Өсімдіктер сияқты жануарлар да алуан түрлі болып келеді. Жер бетінде жануарлардың түрлері өте көп. Ғалымдардың зерттеуі бойынша олардың 2 млн - дай түрі белгілі болды. «Жануар» сөзі парсының «джан - джанвар» деген сөздің екінші бөлігінен алынған.
Жануарлардың тіршілік ортасы
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Шетпе селосы, Нұн Жұбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Ауелбаева Арайлым
Жануарлардың тіршілік ортасы
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы, Абай атындағы №4 мектеп - лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Маденова Эльмира Кайратовна
Жануарлардың көптүрлілігі
Атырау қаласы. Жалпы білім беретін №6 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Баймурзиева Нұрғаным Сабырқызы
Жануарлар қалай өсіп - өнеді?
БҚО, Шыңғырлау ауданы, А. Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Аюпова Гульсара Кубашевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.