Организмдердің көбеюі және жеке дамуы
Сабақтың тақырыбы: Организмдердің көбеюі және жеке дамуы
Сабақтың мақсаты: Организмдердің көбеюі, оның түрлері, даму жолдары туралы алған білімдерін қорытындылау.
1. Танымдық (білімділік): Оқушыларға тірі организмдердің көбею ерекшеліктері, жыныс бездерінің құрылысы және жыныс жасушалары туралы түсініктерін меңгерту.
2. Дамытушылық: Атқаратын қызметтеріне байланысты жыныс жасушаларының құрылысының ерекшелігін анықтау біліктілігін қалыптастыру. Кітаппен және тірек – сызба белгілерімен жұмыс істеуге үйрету, шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Зиянды факторлардың ұрықтың дамуына кері әсерін түсіндіре, ұл - қыздарға гигиеналық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: сынақ
Сабақтың әдісі: топпен, ауызша, өзіндік жұмыс, кесте, тірек сызба белгілер, демонстрациялау т. б.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, т. б.
Сабақтың жүру барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
- оқушылармен амандасу, түгендеу, оқу құралдарын дайындату
- тәртіпті, тазалықты қадағалау.
ІІ. Жоспар:
№1. «Шығармашылық ізденіс».
№2. «Кілтті сөздер».
№3. «Терминдер сөйлейді».
№4. «Суреттер сөйлейді».
№5. «Балама тест».
ІІІ. Орындалуы.
№1. «Шығармашылық ізденіс».
І - ші топ: Ұрықтану
ІІ - ші топ: Онтогенез
ІІІ - ші топ: Филогенез
І - ші топқа. Жынысты көбею, ұрықтану туралы
ІІ - ші топқа. Организмнің жеке дамуы туралы
ІІІ - ші топқа. Организмнің тарихи дамуы туралы түсінік беру тапсырылады.
Сабақтың мақсаты: Организмдердің көбеюі, оның түрлері, даму жолдары туралы алған білімдерін қорытындылау.
1. Танымдық (білімділік): Оқушыларға тірі организмдердің көбею ерекшеліктері, жыныс бездерінің құрылысы және жыныс жасушалары туралы түсініктерін меңгерту.
2. Дамытушылық: Атқаратын қызметтеріне байланысты жыныс жасушаларының құрылысының ерекшелігін анықтау біліктілігін қалыптастыру. Кітаппен және тірек – сызба белгілерімен жұмыс істеуге үйрету, шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Зиянды факторлардың ұрықтың дамуына кері әсерін түсіндіре, ұл - қыздарға гигиеналық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: сынақ
Сабақтың әдісі: топпен, ауызша, өзіндік жұмыс, кесте, тірек сызба белгілер, демонстрациялау т. б.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, т. б.
Сабақтың жүру барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
- оқушылармен амандасу, түгендеу, оқу құралдарын дайындату
- тәртіпті, тазалықты қадағалау.
ІІ. Жоспар:
№1. «Шығармашылық ізденіс».
№2. «Кілтті сөздер».
№3. «Терминдер сөйлейді».
№4. «Суреттер сөйлейді».
№5. «Балама тест».
ІІІ. Орындалуы.
№1. «Шығармашылық ізденіс».
І - ші топ: Ұрықтану
ІІ - ші топ: Онтогенез
ІІІ - ші топ: Филогенез
І - ші топқа. Жынысты көбею, ұрықтану туралы
ІІ - ші топқа. Организмнің жеке дамуы туралы
ІІІ - ші топқа. Организмнің тарихи дамуы туралы түсінік беру тапсырылады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі. Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюінің биологиялық маңызы.
Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі. Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюінің биологиялық маңызы.
Онтогенез – организмдердің жеке дамуы
Ұрықтанған жасуша, алдымен, екіге, одан соң төртке бөлінеді. Бұдан кейінгі бөліну көлденең бағытта жүріп, сегізге, одан кейін бойлай бөліну мен көлденең бөліну кезектесіп, нәтижесінде, 16, 32, 64, 128, т. б бластомерлерге айналады. Бір қабатты іші
Ұрықтың дамуы
Адамның жыныспен көбеюінің ерекшеліктері, жыныс бездерінің құрылысы және жыныс жасушалары туралы түсінік беру; Ұрықтық кезеңнен бастап, дүниеге келгенге дейінгі кезеңдер жайында білімдерін нығайту;
Мейоз және оның биологиялық мәні
Мейоз – жыныс жасушаларының көбеюі жайлы түсінік беру. Мейоздың биологиялық мәні мен маңызын түсіндіру.
Тіршіліктің анықтамасы. Тірі организмдердің қасиеттері, тіршілік деңгейлері
Алматы облысы, Кербұлақ ауданы Панфилов атындағы орта мектеп Биология - экология пәні мұғалімі Суттикожанова Сандугаш Айтмуханбетовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.